ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فردا معرفی سرمربی جدید نفت‌تهران


عصر فردا نام سرمربی جدید تیم فوتبال نفت‌تهران معرفی خواهد شد.

خبرگزاری فارس: و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، روابط عمومی این باشگاه در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران اطلاعیه ای به این شرح صادر کرد: همانگونه که طی اطلاعیه های قبلی به آگاهی رسید، باشگاه نفت تهران با گزینه های مختلف مدنظر خود مذاکره و گفت‌وگو نمود.

بر این اساس، جمع بندی های نهایی در حال انجام بوده و نام سرمربی جدید تیم نفت تهران در لیگ چهاردهم، عصر روز شنبه مورخ 10 خرداد 1393 از طریق سایت رسمی باشگاه نفت تهران به اطلاع تمامی علاقمندان و اصحاب رسانه خواهد رسید.

همچنین دیروز  پنجشنبه 8 خرداد، کلیه احکام، مدال‌ها و جام مقام سومی لیگ سیزدهم رسماً در اختیار باشگاه نفت تهران قرار گرفت. قرار است این مدال‌ها و احکام به زودی و طی مراسمی باشکوه به بازیکنان، اعضای کادرفنی و اجرایی این تیم اهداء شود.

البته در کنار این مراسم، جشن رونمایی از پیراهن تیم نفت تهران نیز برگزار و طی آن، به صورت رسمی از اسپانسر و شماره پیراهن بازیکنان این تیم در لیگ چهاردهم پرده برداری خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
معرفی باشگاه های لیگ برتر ایران 94-95 (نفت تهران)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابراهیم‌زاده سرمربی نفت تهران شد



ابراهیم‌زاده سرمربی نفت تهران شد

سرمربی فصل پیش ذوب‌آهن با مسئولان نفت تهران به توافق رسید و روز شنبه قراردادش را امضا خواهد کرد.

منصور ابراهیم زاده در خصوص روند مذاکراتش با باشگاه نفت تهران گفت: با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده ام و روز شنبه آینده قراردادم را امضا خواهم کرد. کار خصوصی دارم که باید انجام دهم و سپس قراردادم را امضا می کنم.

فصل پیش حسین فرکی هدایت این تیم را برعهده داشت که در لیگ دوازدهم روی نیمکت فولاد خوزستان خواهد نشست./ورزش3