ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرار بزرگ فتح‌الله‌زاده به استانبول/گریه فتح‌الله‌زاده در تلویزیون



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فرار بزرگ فتح‌الله‌زاده به استانبول/ جلسه هیات مدیره تحت تاثیر سفر وزیر

او در پاسخ به سوال مجری در این‌باره كه آیا اگر او را ابقا كند در پست خودش می‌ماند با گریه گفت:‌« باید از من دلجویی بشود. مدیری مثل من را باید روی چشمشان بگذارند

سایت گل – در حالی كه گفته می‌شد در جلسه فردای اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تكلیف بحث مدیریت و سرمربیگری این باشگاه روشن می‌شود یك اتفاق جدید همه چیز را تغییر خواهد داد. به گزارش سایت گل مدیرعامل باشگاه استقلال فردا به همراه وزیر ورزش به تركیه خواهد رفت تا سایر اعضا در غیاب او تصمیم‌گیری خواهد كرد. البته این سفر یك پیام ویژه هم در خود دارد اینكه فتح‌الله‌زاده با توجه به همنشینی طولانی مدت با وزیر ممكن است به طور كلی نظر هیات مدیره را وتو كند.

فتح‌الله‌زاده با سایت گل می‌گوید:«‌من تا زمانی كه هستم با قدرت هستم شاید در این جلسه حاضر باشم شاید هم نه. اما واقعا از دوستان ناراحت هستم.» اشاره فتح‌الله‌زاده به مصاحبه روز گذشته رسولی‌نژاد با سایت گل است كه او در آن تردیدهایی جدی به مدیریت هزینه باشگاه استقلال وارد كرده است. فتح‌الله‌زاده حالا با سفری كه به تركیه خواهد داشت دست بالا را در اختیار می‌گیرد. موقعیتی كه مدت‌های مدید علاقه داشت در آن باشد و نمی‌توانست.

مدیرعامل باشگاه استقلال حالا با غیبت خود به نوعی این جلسه را از رسمیتی كه گفته می‌شد دارد می‌اندازد و خود لابی را از كمترین فاصله با وزیر انجام خواهد داد. فتح‌الله‌زاده با كنایه گفته است امیدواریم دوستان در آرامش تصمیم بگیرند.

نكته جالب اینكه 4 تن از اعضای هیات مدیره كه به نوعی جناح مخالف فتح‌الله‌زاده هستند امروز در محل سازمان تربیت بدنی گرد هم آمدند. گفته می‌شود آنها از سفر فتح‌الله‌زاده به تركیه ناراضی هستند و تلاش‌شان این بود او را از رفتن به این سفر منع كنند. اما حاجی استقلال كه به خوبی از اهمیت مذاكره آگاه است همراه محمد عباسی خواهد بود.

این سفر برای پرسپولیسی‌ها هم حائز اهمیت است چرا كه محمد رویانیان قصد دارد با مصطفی دنیزلی مذاكره كند.

گریه فتح‌الله‌زاده در تلویزیون

دقایقی پیش علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه ورزش از نگاه دو در حالی كه مشغول پاسخگویی به سوالات مجری بود ناگهان منقلب شد و پشت تلفن گریه كرد. فتح‌الله‌زاده این واكنش را در پاسخ به سوالی انجام داد كه به بقای او در استقلال بازمی‌گشت. او در پاسخ به سوال مجری در این‌باره كه آیا اگر او را ابقا كند در پست خودش می‌ماند با گریه گفت:‌« باید از من دلجویی بشود. مدیری  مثل من را باید روی چشمشان بگذارند ...»/گل


ویدیو مرتبط :
درگیری لفظی مایلی کهن و فتح الله زاده در برنامه زنده تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: فتح‌الله‌زاده رو به جلو فرار می‌کند/ فتح‌الله‌زاده: دوزاری رویانیان دیر می‌افتد/ می‌روم برای کارگری!



فتح‌الله‌زاده,رویانیان,اخبار ورزشی

فتح‌الله‌زاده رو به جلو فرار می‌کند/ من با بازیکنان استقلال مشکلی ندارم

رویانیان: جباری گفت غیرتم اجازه نمی‌دهد به پرسپولیس بیایم/ به پرسپولیسی‌ها توهین شده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به جباری اصرار کردم که به پرسپولیس بیاید اما گفت غیرتم اجازه نمی‌دهد که اینطور از استقلال جدا شوم..

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس ابتدا در خصوص صحبت‌های علی فتح الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: به نظر من مدیرعامل باشگاه استقلال به دنبال فرار رو به جلو است. من به بازیکنانم حق می‌دهم تا از حیثیت خود دفاع کنند، چون مدیرعامل آبی‌ها ناجوانمردانه به آنها حمله کرد و قطعا بازیکنان هم باید از خود دفاع کنند.

 

وی افزود: ما به هیچ عنوان شروع کننده ماجرا نبودیم. علی‌رغم اینکه همیشه دوست داریم شان و شئونات در فوتبال ایران حفظ شود اما برخی‌ها این موضوع را شروع کردند و حالا با دادن بیانیه‌هایی می خواهند رو به جلو فرار کنند.

 

رویانیان خاطرنشان کرد: پس از اینکه مجتبی جباری از استقلال جدا شد اصرار کردم که به پرسپولیس بیاید اما جباری به من گفت غیرت و استقلالی بودنم اجازه نمی‌دهد تا با احساسات هواداران بازی کنم و به ما جواب منفی داد. من از این غیرت او خیلی خوشم آمد. جباری در آن زمان به من گفت می‌خواهم در استقلال بمانم چون من همیشه مدیون این تیم هستم اما سپس از استقلال جدا شد. من باز هم می‌گویم خیلی سعی کردم که جباری را به پرسپولیس بیاورم اما نشد ولی به جباری آفرین می‌گویم.

 

رویانیان تاکید کرد: به نظر من به بازیکنان پرسپولیس توهین شده و بازیکنان هم نظر خودشان را می‌دهند اما همه باید کاری کنیم که همیشه در این فوتبال به جای تهمت زدن به یکدیگر به همدیگر کمک کنیم. خودتان دیدید که چه کسی اول شروع کرد و بازیکنان ما هم چگونه از خود دفاع کردند.البته حرف های زیادی هست که هنوز زمان بیان حرف هایم نرسیده است.

 

نکونام بازیکن استقلال است

فتح‌الله‌زاده: دوزاری رویانیان دیر می‌افتد/ می‌روم برای کارگری!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دوزاری رویانیان دیر می‌افتد، به همین دلیل علیه من مصاحبه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال قبل از آغاز مراسم انتخاب برترین‌های لیگ دوازدهم اظهار داشت: برگزاری چنین مراسمی قابل تقدیر است و باید از کسانی که در فوتبال ایران زحمت کشیده‌اند قدردانی شود.

 

وی درباره اینکه تا چه اندازه این انتخابات قابل قبول است،‌ گفت: به هر حال سلیقه‌ها متفاوت است، امیدوارم به جایی برسیم که بدون نظرهای تحمیلی و سیاسی‌کاری کسانی که حقشان است به درستی انتخاب شوند.

 

مدیرعامل استقلال در رابطه با دیدار با دیناموکیف اوکراین و هزینه‌هایی که برای سفر به این کشور داشته‌اند گفت: استقلال یکی از برترین تیم‌های آسیاست و همیشه به عنوان مدعی خود را مطرح کرده است. یکی از دلایل دعوت دیناموکیف از تیم ما هم همین موضوع است. تمام هزینه‌های ما را در این سفر اسپانسر متقبل شده است و حتی بلیط رفت و برگشت ما برای استقلال مجانی تمام شده است.

 

وی در رابطه با قرارداد با بازیکنان جدید گفت: قرار شده است روز شنبه با آندرانیک تیموریان صحبت کنیم تا او به استقلال بیاید. با نکونام هم قرارداد دو ساله داریم و او شخصیت ویژه‌ای دارد. به تازگی‌ هم صاحب پسر شده است و پسرش هم گفته بود تا پول نگیری قرارداد نبند(باخنده).

 

فتح‌الله‌زاده در رابطه صحبت‌های رویانیان هم عنوان کرد: رویانیان بعضی‌ وقتها دوزاریش دیر می‌افتد و به خاطر همین علیه من مصاحبه کرده بود.

وی درباره شرایط نیکبخت واحدی، عنوان کرد: او کمی به حاشیه رفته بود اما توانایی بالایی دارد و امیدوارم به استقلال بازگردد.

 

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه حاتمی اعلام کرده که فتح‌الله‌زاده به او موتور وسپا می‌دهد، خاطرنشان کرد: دیگر هیچ چیزی ندارم و می‌روم و کارگری می‌کنم.

وی در مورد جواد نکونام گفت: ما با جواد مشکلی نداریم، معتقدم که او بازیکن ماست و هیچ دلخوری وجود ندارد./فارس