ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فدراسیون قایقرانی ایران تعلیق شد/ حضور در المپیک فقط با تایید دنیامالی



فدراسیون جهانی قایقرانی در نامه ای برای وزیر ورزش و جوانان ایران از تعلیق فعالیت های فدراسیون قایقرانی ایران خبر داد و خطاب به محمد عباسی نوشت: اگر شما تمایل به مذاکره درباره این موضوع مهم دارید ما در خدمت شما می باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نامه کمیته اجرایی lcf  درباره  وضعیت فدراسیون قایقرانی ایران آمده است:

 

« آقای عباسی عزیز

پیرو چندین نامه و مکاتبات با مقام  های  مسئول ایرانی و همچنانکه در نامه مورخ 25 ژوئن نیز اعلام گردید، کمیته اجرایی فدراسیون قایقرانی در مورد وضعیت  آقای دنیا مالی و فدراسیون قایقرانی ایران تشکیل جلسه داد.

کمیته اجرایی فدراسیون جهانی قایقرانی معتقد است جواب وزارت ورزش در قبال سئوالات فدراسیون جهانی در این زمینه قانع کننده نبوده و لذا تصمیمات ذیل اتخاذ گردیده است.

1- فدراسیون جهانی آقای دنیا مالی را همچنان به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی به رسمیت می شناسد.

2-  تمامی فعالیت های حال و آینده فدراسیون ایران با توجه به قوانین و مقررات فدراسیون جهانی قایقرانی به حالت تعلیق در می آید.

3- تنها فعالیت هایی که توسط رئیس فدراسیون قایقرانی ایران ، آقای دنیا مالی تائید گردد می تواند تحت نظارت فدراسیون جهانی انجام پذیرد.

4- ورزشکاران شرکت کننده در المپیک از جانب آقای دنیا مالی و از طریق کمیته ملی المپیک مجاز به شرکت در بازی ها می باشند و کلیه ی کارها مربوط به آنها با مسئولیت آقای دنیا مالی است.

5- تیم های منتخب برای قهرمانی جهان کانوپلو به وسیله ی آقای دنیا مالی تائید  و ایشان مسئول این تیم ها در رقابت ها می باشند.

6- تمامی مکاتبات متفرقه درباره ی حضور ورزشکاران ایرانی در رقابت های جهانی فدراسیون قایقرانی معتبر نبوده و کلیه افراد مرتبط از این تصمیم مطلع خواهند گردید.

7-  فدراسیون جهانی قایقرانی کنگره فدراسیون قایقرانی ایران را که در اواخر سال 2013برگزار می شود به رسمیت می شناسد و در آن زمان در باره ی موضع خود در قبال آقای دنیا مالی ارزیابی مجدد می نماید.

اگر شما تمایل به مذاکره درباره ی این موضوع مهم دارید بنده در خدمت شما می باشم.

با احترام

خوزه  پرورنا

رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی (کانوئینگ)»

 

فدراسیون جهانی ,قایقرانی

منبع:مهر


ویدیو مرتبط :
کشتی ایران در معرض خطر تعلیق از سمت اتحادیه جهانی فیلا و کمیته بین‌المللی المپیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فدراسیون قایقرانی ایران تعلیق شد


رئیس فدراسیون بین‌المللی قایقرانی با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان خبر از تعلیق فدراسیون قایقرانی داد.

خبرگزاری فارس: متن نامه خوزه پرورنا، رئیس کنفدراسیون بین المللی قایقرانی خطاب به محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان مبنی بر تعلیق موقت فدراسیون قایقرانی ایران به شرح زیر است:

جناب آقای محمد عباسی

وزیر محترم ورزش جمهوری اسلامی ایران

ما به شدت از برکناری آقای دنیامالی و چند تن دیگر از روسای فدراسیون های ورزشی ایران ابراز نگرانی می کنیم.

با توجه به این که آقای احمد دنیامالی دست آوردهای ملی و بین المللی زیادی برای ورزش قایقرانی ایران داشته است و همچنین برای توسعه ورزش بانوان و آقایان در سطح جهانی اقدامات قابل توجهی انجام داده است از برخورد زننده با ایشان و برکناری وی دچار شوک شده ایم.


با توجه به این که آقای دنیامالی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی و کنفدراسیون آسیا هستند، چنین برخوردی و برکناری ایشان بسیار نگران کننده به نظر می رسد.

وی مدیر ورزشی و تجاری محترمی است که ورزش قایقرانی را در ایران ارتقا داده و وجهه خیلی خوبی از ایران در این زمینه ایجاد کرده است.

 با توجه به چنین جایگاهی که ایشان در قایقرانی داشته اند برای فدراسیون جهانی بسیار سخت است که متوجه این حقیقت شویم که فردی مانند دنیامالی که کاملا قانونی و از طریق انتخابات مجمع قایقرانی، چنین پستی را در اختیار داشت بدون هیچ دلیل رسمی از سمت خود برکنار شود.

ما در فدراسیون جهانی نه تنها درباره قانونی بودن فرآیند برکناری آقای دنیامالی از فدراسیون قایقرانی ایران نگران هستیم، بلکه از ادامه چنین روندی برای انتخاب مدیران جدید قایقرانی نیز به شدت ابراز نگرانی می کنیم.

عدم تعادل و غیر دموکراتیک بودن روند برکناری آقای دنیامالی که به وی تحمیل شده است باعث شد که فدراسیون جهانی قایقرانی در آینده حمایت از کاندیدهای ایرانی رغبتی نشان ندهد.

در نهایت ما از شما تقاضای اطلاعات تکمیلی در مورد شرایط موجود آقای دنیامالی که کاملا قانونی انتخاب شده بودند را داریم و این که باید توضیح قانع کننده ای درباره قوانین حقوقی و دلایل برکناری ایشان وجود داشته باشد، در صورتی که وی انتخاب شده بود. به این ترتیب فدراسیون جهانی قایقرانی هیچ راه حلی جز تعلیق موقت فدراسیون قایقرانی ایران ندارد که منجر به از دست دادن سهمیه های المپیک ایران می شود.

ما در  انتظار پاسخ شما تا تاریخ  5 ژوئن 2012  (16 خرداد 1391) هستیم.

در ضمن بنده آمادگی خود را برای گفت وگو پیرامون این موضوع مهم اعلام می دارم.

ارادتمند شما

خوزه پرورنا

رئیس کنفدراسیون بین المللی قایقرانی