ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فدراسیون فوتبال ایران 2 هزار دلار جریمه شد


فدراسیون فوتبال ایران به خاطر تخلفی که در دیدار تیم ملی مقابل امارات انجام داد دو هزار دلار دیگر جریمه شد.

خبرگزاری تسنیم: کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) آرای صادره اخیر خود در خصوص پرونده‌های مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2015 آسیا را اعلام کرد که بر این اساس فدراسیون فوتبال ایران به دلیل تأخیر در ورود به ورزشگاه محل بازی ایران و امارات در دور آخر از مرحله گروهی و دیرکرد در ارائه لیست بازیکنانش به پرداخت جریمه نقدی 2 هزار دلاری محکوم شد.

پیش از این فدراسیون فوتبال ایران به خاطر دیرکرد در تأیید اسامی بازیکنان برای دیدار ایران و قطر در مرحله گروهی شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا از سوی مسئولان کمیته انضباطی فیفا هشداری دریافت کرده بود. همچنین کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان به دلیل مصاحبه تند علیه داوری بعد از بازی ایران و بحرین در مرحله گروهی سه هزار دلار جریمه شده بود.

در کنار اینها فدراسیون فوتبال ایران هم به پرداخت پنج هزار دلار جریمه نقدی به دلیل لبا‌س‌های تأیید نشده محکوم و مسعود شجاعی، هافبک تیم ملی هم به خاطر خطایی که در دیدار ایران و بحرین مرتکب شد دو هزار دلار جریمه شده بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته (جمعه) در حالی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های 2015 آسیا در ضربات پنالتی مغلوب عراق شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت که بازی دو تیم در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه تساوی 3 بر 3 خاتمه یافته بود.


ویدیو مرتبط :
جریمه ۱۰ هزار دلاری ایران در جام ملتهای آسیا$محمود تبار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش رسمی مارادونا به قبول پیشنهاد 100 هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران؛



اخبار,ماردونا,پیشنهاد ایران به مارادونا



اخبار ورزشی - واکنش مارادونا به قبول پیشنهاد 100 هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران؛ "دروغ محض است!"

اسطوره فوتبال آرژانتین در واکنش به پذیرفتن پیشنهاد 100 هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران برای پوشیدن پیراهن این تیم گفت که چنین سخنانی شایعه محض است و او هیچ گاه پیراهن تیم ملی کشورش را به هیچ قیمتی نخواهد فروخت.

به گزارش ایسنا، چند روز پیش رسانه‌های آرژانتینی از دعوت فدراسیون فوتبال ایران از مارادونا برای حضور در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل نوشتند.

روزنامه‌ "کلارین" آرژانتین نوشت: فدراسیون فوتبال ایران حاضر است برای حضور مارادونا در این مراسم و پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران 100 هزار دلار به اسطوره فوتبال آرژانتین پرداخت کند.

علاوه بر روزنامه‌ "کلاردین" چند روزنامه‌ انگلیسی هم خبر پیشنهاد 100 هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران به مارادونا را منتشر کردند.

مارادونا در گفت و گویی که با روزنامه‌ "الإمارات الیوم" داشت به انتقاد از رسانه‌های ایرانی پرداخت و پذیرفتن پیشنهاد 100 هزار دلاری ایران را شایعه محض دانست.

اسطوره فوتبال آرژانتین، گفت: بعضی از افراد با انتشار چنین سخنانی می‌خواهند شان و منزلتم را پایین آورند. غیر ممکن است که پیراهن تیم ملی کشورم را به هر ‌قیمتی بفروشم‌. چنین خبرهایی دروغ محض است.

مارادونا در ادامه سخنان خود فاش کرد که می خواسته به عنوان یکی از مهمان‌ها، در جام جهانی 2014 برزیل از او دعوت شود، اما درخواست او از سوی بلاتر ، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) رد شد. او گفت: با ارسال نامه‌ای به بلاتر از او خواستم تا به عنوان یکی از مهمان‌های ویژه در جام جهانی 2014 برزیل حضور یابم، اما او دعوت من را رد کرد. بلاتر گفت که هیچ دعوت خاصی برای جام جهانی 2014 برزیل وجود ندارد.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، شانس زیادی برای کسب توپ طلای فوتبال جهان در سال 2013 دارد. پس از اختلاف او با بلاتر خبرهایی درباره احتمال حضور نیافتنش در مراسم "توپ طلا" به گوش می‌رسد. اسطوره فوتبال آرژانتین که یکی از گزینه‌های جانشینی ویاش بواش در نیمکت تاتنهام به شمار می‌آید در واکنش به احتمال حضور نیافتن رونالدو در مراسم "توپ طلا"، گفت: رونالدو آزاد است آن گونه که می‌خواهد تصمیم بگیرد. اگر او دوست ندارد در مراسم توپ طلا شرکت کند، باید به نظر او احترام گذاشت.

مارادونا درباره این سوال که مسی بهتر است یا رونالدو؟ به حمایت از هموطن خود پرداخت و گفت: با وجود احترام زیاد به رونالدو باید بگویم که از نظر من مسی بهترین است.

اخبار ورزشی - ایسنا