ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فدراسیون فوتبال اسپانیا جریمه شد


فدراسیون جهانی فوتبال رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را جریمه نقدی و به او در خصوص تکرار تخلفاتش هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم: فدراسیون جهانی فوتبال رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را جریمه نقدی و به او در خصوص تکرار تخلفاتش هشدار داد.

آنخل ماریا ویار یونا، نایب رئیس فیفا و رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا از سوی فیفا 25 هزار فرانک سوئیس جریمه نقدی و از سوی این سازمان هشدار گرفت.

به دنبال انجام یک تحقیق از سوی کمیته مستقل اخلاق فیفا، درباره ماجرای ارائه پیشنهاد میزبانی برای جام‌های جهانی 2018 و 2022، رئیس 65 ساله فدراسیون فوتبال اسپانیا جریمه شده که طبق بیانیه منتشر شده در فیفا دلیل آن عدم همکاری مناسب با مسئولان واحد تحقیقات کمیته اخلاق فیفا درباره اعطای امتیازات میزبانی دو دوره بعدی جام جهانی بوده است.

ماه گذشته فیفا اعلام کرد که آنخل ویار و فرانتس بکن‌باوئر، اسطوره فوتبال آلمان و عضو کمیته ارائه کننده امتیاز میزبانی آلمان به جام جهانی 2006 که عضو کمیته برگزاری آن رقابت‌ها هم بود، تحت بازجویی قرار گرفته‌اند. این دو کسانی بودند که حاضر نشده بودند با مایکل گارسیا، مسئول رسیدگی کننده به پرونده ارائه امتیازات میزبان جام‌های جهانی 2018 روسیه و 2022 قطر همکاری کنند.

در بیانیه منتشر شده در سایت فیفا همچنین اعلام شده که نایب رئیس اتحادیه فوتبال کنگو، ژان گای بلایس مایولاس و نیز دبیر کل این اتحادیه، باجی مومبو وانتته هر دو به مدت شش ماه از فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم شده‌اند.

این دو به دریافت رشوه برای صدور رأی و فعالیت به نفع یکی از کشورهایی که برای میزبان از جام جهانی اعلام آمادگی کرده بودند، متهم هستند.


ویدیو مرتبط :
فدراسیون تراکتور را جریمه کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تذکر کتبی فدراسیون فوتبال به کی روش/ مصاحبه کنی جریمه می‌شوی!



اخبار,اخبار ورزشی , فدراسیون فوتبال

علی کفاشیان تاکید کرده که به سرمربی تیم ملی به خاطر مصاحبه هایی که انجام داده تذکر کتبی داده و اگر بازهم تکرار شود با او برخورد خواهد کرد.

 علی کفاشیان بعد از نشست خبری در مورد امضای تفاهم‌نامه با رئیس فدراسیون فوتبال نروژ در صحبت با خبرنگاران در مورد اینکه کارلوس کی‌روش از هر لحنی که دوست دارد استفاده می‌کند چرا ماجرای کی‌روش و علیرضا اسدی را یکبار برای همیشه تمام نمی‌کنید، گفت: یک بار برای همیشه یعنی چه؟

وی در مورد اینکه آیا در مورد فضای بیانیه‌ای اخیر صحبت کند، افزود: این فضا که برای رسانه‌ها خوب است. به ما هم خوش می‌گذارند. این مسئله از رسانه‌ها شروع شد. یک سنگ به چاه انداخته شد و صد نفر باید برای خروج آن تلاش کنند نباید بین سرمربی تیم ملی و دبیر فدراسیون جدل شود طبق قرارداد به کارلوس کی‌روش تذکر کتبی دادیم که بدون هماهنگی مصاحبه نکند و فقط در مورد تیم ملی صحبت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد اینکه چرا همه در حال صحبت علیه یکدیگر هستند، گفت: آزادی بیان داریم. همه باید نظرشان را بگویند این هرج و مرج نیست هرکسی باید به وظیفه خود عمل کند. همین حالا قرار است 5-6 تیم ملی به مسابقات اعزام شوند کار به خوبی انجام می‌شود، نظرات گفته می‌شود و کارها پیش می‌رود.

وی در مورد صحبت‌های کی‌روش که گفته رحمتی به دلیل مسائل شخصیتی به تیم ملی دعوت نمی‌شود، گفت: این نظر خودش است، از او سوال کنید.

اخبار ورزشی - تابناک