ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فدراسيون كشتي در مورد دريافت وروديه



 

 

 

 

فدراسيونalign كشتي در مورد دريافت وروديه

 

فدراسيون كشتي در مورد دريافت وروديه در جام شهدا توضيح داد

فدراسيون كشتي در مورد دريافت وروديه از برخي نفرات شركت‌كننده در جام بين‌المللي شهدا توضيح داد.

فدراسيون كشتي در اين‌باره توضيحي به شرح زير اعلام كرد:
كادر فني تيم‌هاي كشتي آزاد و فرنگي جوانان بر اساس معيارهاي موردنظر خود در هر وزن چند كشتي‌گير را به رقابت‌هاي بين‌المللي جام شهدا دعوت كرده‌اند كه فدراسيون نيز مبلغ وروديه 150 دلار اين كشتي‌گيران را به نماينده فيلا پرداخت مي‌كند.
بر اين اساس برخي استان‌ها پس از اعلام سهميه خود درخواست سهميه‌هاي بيشتري از فدراسيون كشتي داشتند كه فدراسيون نيز به آن‌ها اعلام كرده مي‌توانند با پرداخت مبلغ ورودي، با تعداد سهميه‌هاي موردنظر در رقابت‌هاي جام شهدا شركت كنند.
بديهي است پرداخت هزينه 150 دلاري هر كشتي‌گير در رقابت‌هاي بين‌المللي طبق قانون فدراسيون جهاني است و اين مبلغ توسط نماينده فيلا در هر مسابقه دريافت مي‌شود.
رقابت‌هاي بين‌المللي جام شهدا روزهاي 3 تا 5 ارديبهشت ماه در شهرستان اروميه برگزار مي‌شود...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
آموزش فيلينگ کردن خامه با شهد آوران اميد ايرانيان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تقدير مديرعامل سايپا از فدراسيون فوتبال



تقدير مديرعامل سايپا از فدراسيون فوتبال

 

مديرعامل سايپا با ارسال نامه‌اي به رئيس فدراسيون و اعضاي سازمان ليگ، به دليل برگزاري مناسب رقابت‌هاي ليگ برتر قدرداني كرد.

آرش كوشا؛ مدير عامل باشگاه سايپا با ارسال نامه اي به علي كفاشيان و همچنين اعضاي سازمان ليگ به دليل برگزاري منظم و بدون وقفه ليگ برتر نهم تقدير و تشكر كرد.
در بخشي از نامه كوشا خطاب به كفاشيان آمده است:

"اينك كه به لطف خداي مهربان و تلاش جميع اصحاب و دلسوز و ساعي ليگ و همه دست اندركاران فدراسيون فوتبال و شركت ها و موسسات فرهنگي ورزشي،شاهد پايان ليگ نهم بوديم كه شايسته است از زحمات جنابعالي و همكارانتان در فدراسيون سپاسگزاري كرده و توفيق بهروزي را از دادار هستي طلب كنم.
بدون ترديد درس ها وعبرت هاي ليگ نهم در كنار آسيب شناسي منطقي و تحليل رويدادهاي آن خواهد توانست ما را به نواخت ذهني مطلوب از آينده ليگ برتر ،رفع نواقص و نيز نقاط قوت رهنمون سازد. هم انديشي مسئولان و مربيان باشگاه ها براي بازنمايي زيبايي هاي ليگ و نهادينه ساختن ايده ( امانت بودن اعضاي تيم ها) مي تواند ما را در ترسيم آينده روشن ليگ فوتبال كمك كند...../تحلیل:فارس