ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فخرالدینی: ‌صحبت کردن از قهرمانی زود است


مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: صحبت کردن در مورد قهرمانی در لیگ برتر از حالا زود است و فعلاً باید امتیاز بازی‌ها را جمع کنیم.

خبرگزاری تسنیم: میلاد فخرالدینی در مورد موفقیت استقلال در دو بازی اخیر گفت: ما از 50 روز تعطیلی لیگ برتر به نحواحسن استفاده کردیم و اردوی خوبی را در کیش پشت سر گذاشتیم.

وی با یادآوری اینکه بازیکنان ملی‌پوش استقلال پس از بازگشت از جام ملت‌های آسیا وضعیت خوبی داشتند، افزود: جذب بازیکنان جدید هم به استقلال خیلی کمک کرد، خصوصاً رضا عنایتی که برای تیم ما وزنه مهمی محسوب می‌شود.

فخرالدینی در مورد شانس قهرمانی استقلال و رقیبان اصلی این تیم خاطر نشان کرد: ما باید همینطور پیش برویم و امتیاز از دست ندهیم. صحبت کردن از قهرمانی زود است و فعلاً باید بازی به بازی پیش برویم. فکر می‌کنم سپاهان و فولاد اصلی‌ترین رقیبان ما برای قهرمانی هستند.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی این تیم برابر پیکان اظهار داشت: بازی بسیار سختی است، به ویژه اینکه در حال حاضر بازی‌ها به صورت فشرده برگزار می‌شود. امیدوارم این موضوع به ضررمان تمام نشود. ما باید پیکان را ببریم تا در کورس قهرمانی باقی بمانیم، هر چند که باید بگویم بازی سختی در پیش داریم.

وی در خصوص مشکلات مالی بازیکنان استقلال تصریح کرد:‌ متأسفانه هنوز چیزی تغییر نکرده و این شرایط واقعاً برای ما سخت است. متأسفانه بعضی از بازیکنان برای حل مشکلات خود ناچار شدند پول قرض کنند. امیدوارم که باشگاه فکر جدی به حال مشکلات مالی بازیکنان کند.


ویدیو مرتبط :
جشن قهرمانی زود هنگام بارسلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان: صحبت از قهرمانی در آسیا زود است


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: صحبت از قهرمانی تیم ملی زود است و باید پس از صعود به مرحله بعدی در این باره صحبت کرد.

خبرگزاری تسنیم: علی کفاشیان با بیان اینکه امروز (دوشنبه) از استرالیا به تهران بازمی‌گردد، اظهار داشت: دوست داشتم بمانم اما کارهای زیادی در ایران روی زمین مانده و باید به آنها رسیدگی کنم.

وی در مورد برتری 2 بر صفر تیم ملی ایران مقابل بحرین در نخستین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های استرالیا عنوان کرد: بازی اول ما خیلی خوب بود و از آن مهم‌تر حضور تماشاگران بود و امیدوارم در دیدارهای آینده نیز همین حمایت صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی شانس قهرمانی دارد یا نه، گفت: ما همیشه امیدوار به قهرمانی هستیم و ناامید نیستیم. حرف از قهرمانی کمی زود است و باید چند بازی آینده را انجام دهیم و سپس در این مورد صحبت کرد. ابتدا باید به صعود و پس از آن به قهرمانی هم فکر کنیم.