ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فخرالدینی: داوری یکی از عوامل باخت ما بود


بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: ما نمی‌توانیم درباره داوری صحبت کنیم اما داوری دیدار با سپاهان یکی از عوامل باخت ما بود.

خبرگزاری فارس: میلاد فخرالدینی در خصوص دیدار استقلال مقابل سپاهان گفت: متأسفانه بازی را باختیم هر چند که خیلی هم خوب بازی نکردیم اما می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم اما اتفاقاتی افتاد که باختیم و بازی را واگذار کردیم.

وی درباره گل زیبایی هم که در این بازی به ثمر رساند، گفت: گلی که زدم خوشبختانه گل زیبایی بود که توپ روی پایم چسبید اما متأسفم که این گل هیچ فایده‌ای برای استقلال نداشت و بازی را واگذار کردیم هر چند که دوست داشتم گلی می‌زدم که باعث برد ما می شد و آن گل قطعا بیشتر به من می‌چسبید. البته قسمت نبود و ان‌شاءالله در بازی بعد جبران می‌کنیم.

فخرالدینی در خصوص نتیجه به دست آمده در این بازی هم افزود: ما برای 3 امتیاز به اصفهان آمدیم اما شرایط به گونه‌ای شد که باختیم. البته ما درباره داوری نمی‌توانیم صحبت کنیم چون محروم می‌شویم اما یکی از دلایل باخت ما داوری بود.

وی درباره دیدار هفته آینده استقلال مقابل سایپا خاطرنشان کرد: قطعا بازی سختی در پیش داریم چرا که آنها تیم جوانی هستند که دوندگی زیادی هم دارند اما ما تلاش می‌کنیم که بازی را ببریم تا جبران این باخت را بکنیم.


ویدیو مرتبط :
سعید جعفری خواننده ای كه به نا داوری باخت وگرنه صداش عالیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیمکت‌نشینی دانیال داوری/ پنجمین باخت برانشوایگ در زمین گلادباخ رقم خورد



لیگ المان,ماریان پتکوویچ,نیمکت‌ نشینی دانیال داوری

هفته ششم بوندس‌لیگا
نیمکت‌نشینی دانیال داوری/ پنجمین باخت برانشوایگ در زمین گلادباخ رقم خورد

تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ در زمین بورسیامونشن‌گلادباخ در غیاب دروازه‌بان ایرانی‌اش متحمل پنجمین شکست فصل جاری خود شد.

شب گذشته پیکارهای هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان «بوندس‌لیگا» با یک دیدار آغاز شد. مونشن‌گلادباخ در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان اینتراخت برانشوایگ شد که دانیال داوری را روی نیمکت ذخیره نشانده بود و به جایش ماریان پتکوویچ را مورد استفاده قرارداد.

در این دیدار که 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه بورسیاپارک داشت، مونشن‌گلادباخی‌ها توسط ونت22، رافائل 31، 75 و کروزه 72 (پنالتی) گلزنی کردند.

تک گل برانشوایگی‌ها نیز توسط بولاند در دقیقه 58 به ثمر رسید.

اینتراختی‌ها با این نتیجه پنجمین باخت فصل جاری‌ خود را کسب کرد و با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند.
 
*برنامه مسابقات شنبه (امروز):
هامبورگ – وردربرمن
هانوفر – آگسبورگ
نورنبرگ – بورسیادورتموند
ولفسبورگ – هوفن‌هایم
ماینس – بایرلورکوزن
شالکه – بایرن مونیخ

*برنامه مسابقات یکشنبه (فردا):
فرایبورگ – هرتابرلین
اشتوتگارت – اینتراخت فرانکفورت/فارس