ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فحاشی هواداران تبریزی علیه حنیف


در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال حدود دو هزار نفر از هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام حضور پیدا کردند.

خبرگزاری فارس: در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار تیم‌های تراکتورسازی  و استقلال حدود دو هزار نفر از هواداران تبریزی در ورزشگاه یادگار امام حضور پیدا کردند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که تماشاگران تبریزی از بازی هفته گذشته دو تیم نیز استقبال چندانی به عمل نیاورده بودند.

*بازیکنان تیم تراکتورسازی ساعت 13 و 30 دقیقه وارد زمین چمن شدند و به شدت مورد تشویق تماشاگران این تیم قرار گرفتند. شجاع خلیل‌زاده، بختیار رحمانی، خالد شفیعی، و محمدرضا اخباری بیشتر از سایرین توسط تماشاگران مورد تشویق قرار گرفتند.

حدود 50 نفر از طرفداران تیم استقلال در ورزشگاه یادگار امام حاضر شده و در گوشه‌آی از استادیوم بازی را تماشا می کنند.

*بازیکنان تیم استقلال به محض ورود به زمین با واکنش طرفداران تراکتورسازی روبه‌رو شدند. آنها در ابتدا علیه حنیف عمران‌زاده شعار دادند و سپس شعارها تبدیل به فحاشی شد. همین موضوع کافی بود تا مدافع تیم استقلال نسبت به هواداران تراکتورسازی واکنش نشان داده و برای آنها دست بزنند.

*هوای شهر تبریز در حین برگزاری مسابقه 4 درجه زیر صفر است و تماشاگران با پتو روی سکوها خود را تجهیز کرده‌اند.

فحاشی هواداران تبریزی علیه حنیف

فحاشی هواداران تبریزی علیه حنیف

فحاشی هواداران تبریزی علیه حنیف


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // جنجالی‌ترین های تماشاگر/ وقتی رحمتی هواداران تراکتور را برای فحاشی به حنیف تشویق کرد!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رحمتی: فردی از روی نیمکت سپاهان هواداران را علیه من تحریک کرد



 

 

سپاهان , استقلال

 

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: «فردی که هواداران سپاهان را علیه من تحریک کرد، روی نیمکت این تیم نشسته بود.»

به گزارش جام نیوز، سید مهدی رحمتی درباره بازی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: «بازی سنگینی را پشت سرگذاشتیم و مثل روزهای اوج نیم فصل نخست نبودیم. دلیلش هم به وقفه ای بر می گشت که در مسابقات به وجود آمد و تیم ما را از شرایط آرمانی دور کرد.»

وی ادامه داد: «استقلال شایسته کسب هر سه امتیاز این بازی بود و فکر می کنم خیلی بدشانس بودیم که نتوانستیم به پیروزی برسیم. جریان بازی در طول مسابقه دست استقلال بود و اگر از فرصت هایمان استفاده می کردیم اختلاف 6 امتیازی حفظ می شد.»

رحمتی درباره پنالتی مجتبی جباری گفت: «جباری در طول این فصل زحمات فراوانی برای استقلال کشیده و در بازی های مهم و حساس بازی را درآورده است. این اتفاق هم برای خیلی بازیکنان بزرگ رخ داده است و مساله غیرمنتظره ای رخ نداده است. پنالتی خراب شد که شد، فدای سر مجتبی.»

وی درباره شعار هواداران تیم سپاهان علیه خود اظهار داشت: «مساله مهمی که خودم به چشم خودم دیدم تحریک طرفداران تیم سپاهان توسط یکی از افرادی بود که روی نیمکت سپاهان هم نشسته بود. می توانید از حسین تراب پور هم در این باره سوال کنید چون او هم متوجه ماجرا بود. نام این فرد را نمی آورم اما دلم می خواهد هواداران عزیز سپاهان این موضوع را بدانند که من به آنها ارادت دارم و کار چند نفر را پای همه آنها نمی گذارم.»