ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فحاشی هواداران استقلالی به میناوند!


مهرداد میناوند به اهانت تعدادی از مخاطبان صفحه اینستاگرامش واکنش نشان داد.

خبر آنلاین: مهرداد میناوند بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی روز گذشته عکسی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در شب عینک آفتابی زده بود. زیر این عکس تعدادی از مخاطبان صفحه او اهانت کرده بودند که چرا شب عینک آفتابی زده است. میناوند امروز با انتشار عکسی از صحنه عمل جراحی چشمش، به این موضوع واکنش نشان داد.

میناوند: چرا فحش می دهید؟

او زیر این عکس نوشت: «دوست نداشتم این عكسو بزارم و دوستان و هواداران عزیزم رو ناراحت كنم ولی قضاوت های زود هنگام بعضی دوستان راجع به عكس دیروز كه با عینك بود ناچارم كرد. شاید عزیزانی كه دوباره زود قضاوت كردن و بعضا توهین كردن بفهمند كه صفحه شخصی آدما محل توهین كردن نیست و بایست حد و حدود خود را نگهدارن. لطفا كسانی كه نمی تونن خویشتن دار باشن و مساله ای مثل عینك زدن در شب خیلی براشون غیر عادی بود در حدی كه توهین كنن اصلا كامنت ننویسند. دلیل عینك زدن دیشب عمل جراحی بود كه روی چشمام انجام داده بودم. در خاتمه از استقلالی ها كه فقط توهین رو یاد گرفتن خواهش می كنم تو صفحه شخصی اصلا نیایند كه نیاز به اظهار نظر هم نداشته باشند. و بدونن كه من دنبال زیاد كردن فالوئر نیستم ،خودشون كه هم باشگاه و هم بازیكن دارن پس لطف كنن اصلا با صفحات شخصی ما كاری نداشته باشن چون دیگه هیچ توهینی بی جواب نمی مونه.»


ویدیو مرتبط :
‫حمله دوباره مهرداد میناوند به استقلالی ها: هوادارانتان کثیف ترین فحش ها را نثارم کردند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فحاشی میناوند به هواداران استقلال +عکس


این که چه اتفاقات و صحبت هایی بین مهرداد میناوند و هواداران تیم رقیب اتفاق افتاده دقیق مشخص نیست، ولی هر چه بوده باعث از کوره در رفتن پیشکسوت پرسپولیس شده و او را از شان ورزشکاری و پیشکسوتی اش دور کرده است.

 
 
 
 
  صبح بخیر: این که چه اتفاقات و صحبت هایی بین مهرداد میناوند و هواداران تیم رقیب اتفاق افتاده دقیق مشخص نیست، ولی هر چه بوده باعث از کوره در رفتن پیشکسوت پرسپولیس شده و او را از شان ورزشکاری و پیشکسوتی اش دور کرده است.

کلمات زشت و شنیعی که مهرداد میناوند خطاب به باشگاه استقلال و هوادارن این تیم در اینستاگرامش بیان کرده، آبی ها را خیلی عصبانی کرده است. این جدل ها و مکالماتِ کل کل وار مطمئناً در صفحه هر فوتبالیستی پیش می آید ولی اینکه آن ورزشکار بیاید و با لحن بد و فحاشی جواب مردم را بدهد بسیار مذموم است، مخصوصاً پیشکسوتی که سال ها برای پرسپولیس و تیم ملی بازی کرده و جایگاه ویژه ای بین هواداران باشگاه پرسپولیس دارد.

 امیدواریم هر چه زودتر مهرداد میناوند و هواداران استقلالی به این قائله زشت خاتمه بدهند.

فحاشی میناوند به هواداران استقلال +عکس

فحاشی میناوند به هواداران استقلال +عکس