ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فحاشی علیه بدل فغانی


هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی علیه ششگلانی، رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی شعار دادند و خواستار عدم دخالت وی در امور تیم‌شان شدند.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و نفت تهران از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شده است که چیزی بیش از 15 هزار تماشاگر برای تماشای این دیدار به ورزشگاه رفته‌اند.

* 20 دقیقه قبل از آغاز مسابقه، باد شدیدی در ورزشگاه وزیدن گرفت که باعث سرنگونی تعدادی از تابلوهای تبلیغاتی اطراف زمین شد که تا قبل از شروع مسابقه بخشی از آنها که مقابل دوربین قرار داشت، به حالت اولیه برگشت.

* هواداران حاضر در ورزشگاه زمانی که متوجه حضور جواد ششگلانی، رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، در جایگاه ویژه ورزشگاه شدند با شعار «حیا کن، رها کن» خواستار کناره‌گیری او از سمتش و عدم دخالت در امور باشگاه تراکتورسازی شدند.

* تعدادی از صندلی‌های ورزشگاه یادگار امام که در هفته پایانی لیگ برتر در دیدار جنجالی مقابل نفت شکسته شده بود همچنان در حالت قبلی قرار دارد. این در حالی است که اسبقیان، مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی قول داده بود این صندلی‌ها پیش از شروع لیگ تعویض شود، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

* شخصی که از نظر چهره شباهت زیادی به علیرضا فغانی داور دیدار جنجالی هفته پایانی لیگ برتر فصل قبل تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران را داشت، زمانی که وارد ورزشگاه شد، هواداران تبریزی فکر کردند که با فغانی مواجه شده‌اند و به همین دلیل وی را مورد فحاشی قرار دادند، اما بعد از اینکه متوجه اشتباه خود شدند شعارهای‌شان را متوقف کردند. گفته می‌شود وی یکی از دوستان نزدیک تونی اولیویرا، سرمربی تراکتورسازی تبریز و مدیر برنامه‌های بازیکنان پرتغالی است.

 هواداران تراکتورسازی معتقدند که این تیم به دلیل عملکرد فغانی در دیدار پایانی فصل قبل قهرمانی را از دست داده است.

* قبل از شروع بازی تونی و دستیارانش به سمت نیمکت نفت تهران رفتند و با منصوریان و شاگردانش خوش و بش کردند.


ویدیو مرتبط :
دو تصمیم جنجالی فغانی علیه پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش فوق محرمانه ناظر بازی استقلال علیه داور؛ فغانی محروم شد



اخبار,اخبارورزشی,علیرضا فغانی

 
 اخبار ورزشی - گزارش فوق محرمانه ناظر بازی استقلال علیه داور؛ فغانی محروم شد

ناظر بازی دو تیم سپاهان و استقلال گزارش فوق محرمانه ای را در اختیار فدراسیون قرار داده که نتیجه آن محرومیت بی سر و صدای داور بازی بوده است.

به گزارش  جام نیوز، دیدار این دو تیم با اتفاقات و حواشی گونانگونی همراه بود که اصلی ترین آنها حول مسایل داوری بود.

استقلالی ها به شدت به قضاوت فغانی داور این بازی معترض و معتقدند که این داور در چند صحنه از جمله گل اول و دوم سپاهان به ضرر آنها سوت زده است.

همین اتفاقات باعث شد تا مسئولان فدراسیون از خداداد افشاریان ناظر این بازی خواستار یک گزارش شوند تا پی به صحت و سقم ادعاهای استقلالی ها ببرند.

 شنیده ایم افشاریان طی گزارشی محرمانه فدراسیون نشین ها را در جریان این اتفاقات قرار داده است و مثل اینکه فغانی خیلی سعی کرده تا به محتوای این گزارش پی ببرد اما موفق نشده است.

اما برای اینکه متوجه شویم ناظر بازی استقلال و سپاهان چه نظری در خصوص صحنه‌های بحث برانگیز بازی دارد با خداداد افشاریان تماس گرفتیم. ناظر بازی پس از این که اظهارنظر سایر کارشناسان داوری را پرسید ترجیح داد در مورد صحنه‌های این بازی حرفی نزند.

 افشاریان در این خصوص گفت: «اجازه بدهید من اظهارنظر نکنم و از شما عذرخواهی می‌کنم. من گزارش فوق محرمانه‌ای به دپارتمان داوری داده‌ام و تمام اتفاقات ریز و درشت بازی استقلال و سپاهان را در این گزارش قید کرده‌ام و دیگر طبق قانون نباید اظهارنظری در رسانه‌ها داشته باشم. گزارش محرمانه من بررسی می‌شود و اگر مسئولان دپارتمان داوری صلاح دانستند در مورد آن اظهارنظر می‌کنند.»

 وقتی از افشاریان پرسیدیم، عسگری قضاوت فغانی را تایید کرده و آیا این تایید در راستای گزارش شما بود، او گفت: «اصلا این طور نبود. گزارش من هنوز به دست عسگری نرسیده و او نظر شخصی خود را اعلام کرده است. البته من نه نظر او را رد می‌کنم و نه تایید اما همه‌چیز را در گزارش ذکر کرده‌ام که شاید گویای بسیاری از مسائل باشد.»
 
بر اساس آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال، اعتراض های سریالی استقلالی ها در کنار این گزارش فوق محرمانه افشاریان کار خود را کرده و علیرضا فغانی خیلی بی سر و صدا تا اطلاع ثانوی محروم شده است.
   اخبار ورزشی - جام نیوز