ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فجرسپاسی و سپاهان امتیازها را تقسیم کردند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال

فجرسپاسی و سپاهان امتیازها را تقسیم کردند

دیدار تیم‌های فوتبال فجرسپاسی شیراز و سپاهان اصفهان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های فوتبال فجرسپاسی شیراز و سپاهان اصفهان که قرار بود طبق برنامه از ساعت 15:30 آغاز شود، 30 دقیقه زودتر شروع شد. این مسابقه که به میزبانی شیرازی‌ها برگزار شد و حدود 5 هزار نفر آن را از نزدیک تماشا می‌کردند، با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

وزش باد و بارندگی موجب شد که استقبال تماشاگران از این بازی چندان چشم‌گیر نباشد و بازی هم کیفیت بالایی نداشته باشد.

با این نتیجه سپاهان 41 امتیازی شد و فجرسپاسی هم جمع امتیازهای خود را به 33 رساند.

قضاوت این مسابقه برعهده فغانی بود؛ وی در این مسابقه به جابر انصاری و سعید قزلچلی از فجرسپاسی و محرم نویدکیا کارت زرد نشان داد.

در آخرین بازی امروز هم تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان از ساعت 16:50 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت./فارس


ویدیو مرتبط :
شکست سنگین فجرسپاسی از سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یروزی سپاهان، فجرسپاسی، صبا و آلومینیوم/ توقف تراکتورسازی و گلزنی ایمون زاید



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال

پیروزی سپاهان، فجرسپاسی، صبا و آلومینیوم/ توقف تراکتورسازی و گلزنی ایمون زاید

تیم‌های فوتبال سپاهان،‌ فجر سپاسی،‌ آلومینیوم و صبای قم مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند، تراکتورسازی هم در خانه متوقف شد اما موقتا به صدر جدل رفت.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (پنجشنبه) با انجام 5 بازی آغاز شد که در مهم‌ترین بازی‌ها سپاهان برابر پیکان به پیروزی رسید و تراکتورسازی مقابل ذوب آهن متوفق شد.

در تبریز تیم تراکتورسازی که در هفته‌های گذشته روند رو به رشدی را پشت سر گذاشته بود، به مصاف ذوب آهن رفت و در پایان با تساوی یک بر یک برابر این تیم متوقف شد.

فلاویو لوپز (22) برای تراکتورسازی و محسن مسلمان (53) برای ذوب آهن گلزنی کردند. تراکتورسازی با این تساوی 42 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال موقتا در صدر جدل قرار گرفت. ذوب آهن هم با 22 امتیاز در رده پانزدهم است.

سپاهان هم در خانه میزبان پیکان بود و در نهایت با دو گل به پیروزی رسید. محرم نویدکیا (63) و محمدرضا حلعتبری (89) گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

شاگردان کرانچار با این پیروزی 40 امتیازی شدند و خود را به رده سوم جدول رساندند. پیکان هم با 20 امتیاز همچنان روی نوار ناکامی گام برمی‌دارد و در رده شانزدهم است.

آلومینیوم هرمزگان در بندرعباس با تک گل مهاجم جدید خود ایمون زاید سایپا را شکست داد. این نخستین بازی زاید برای تیم جدیدش بود.

شاگردان میثاقیان با این سه امتیاز 24 امتیازی شد و به رده چهاردهم آمدند. سایپا هم 29 امتیازی و در رده یازدهم باقی ماند.

صبای قم هم با نتیجه پرگل 3 بر 2 از سد میهمانش نفت آبادان گذشت. ایمان رزاقی راد در این بازی ستاره تیمش بود و هر سه گل صبا را در دقایق 25، 47 و 57 به ثمر رساند. برای نفت آبادان هم مهدی دغاغله (61) و رضا خالقی‌فر (85) گلزنی کردند.

صبا با این نتیجه 33 امتیازی شد و بالاتر از فجرسپاسی در رده ششم قرار گرفت. نفت آبادان هم همچنان با 14 امتیاز در قعر جدول است.

همچنین از ساعت 14:15 امروز (پنجشنبه) گهر در خانه میزبان فجرسپاسی بود و در پایان با شکست سنگین سه بر صفر برابر این تیم زمین را ترک کرد.

مسلم فیروزآبادی‌ (4)، مجتبی ترشیز (35) و سعید قزلچی (83) گل‌های فجرسپاسی را به ثمر رساندند.

شیرازی‌ها با این پیروزی 32 امتیازی شدند و به رده هفتم جدول صعود کردند. شاگردان مایلی‌کهن هم با 16 امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماندند.

به گزارش ایسنا، در حساس‌ترین بازی این هفته فردا (جمعه) تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند./ایسنا