ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فتح‌الله‌زاده: ۲ جام در تهران است؛ یکی برای ما یکی برای سردار/رویانیان: حاضریم در جدول جایگاهی نداشته باشیم اما به استقلال نبازیم



فدراسیون فوتبال,علی فتح الله زاده,محمد رویانیان

به من دسته چک می‌دادند گرت بیل را هم می‌خریدم/ ۲ جام در تهران است؛ یکی برای ما یکی برای سردار
فتح‌الله‌زاده: از استقلال بروم شانسم را در فدراسیون فوتبال امتحان می‌کنم/ جباری را امسال نمی‌خواهم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ترجیح می‌دهم امسال جباری را در اختیار نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی فتح‌الله‌زاده با حضور در برنامه ورزش و مردم در خصوص صعود استقلال به مرحله لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا دو بار در زندگی به بندگانش می‌خندند یک بار زمانی که عده‌ای می‌خواهند شخصی که بالا می‌رود پایین بیاورد و یک وقت هم زمانی که شخصی قرار نیست که بالا برود و به زور می‌خواهند او را بالا ببرند. ما در مقابل تایلند بازی بسیار خوبی انجام دادیم البته این تیم نماینده تایلند نبود بلکه فرا تایلندی بود.

وی ادامه داد: نماینده تایلند 9 بازیکن خارجی داشت و تیمی که بتواند به این مرحله برسد‌ وضعیت خوبی داشته است و صد در صد ضعیف نبوده است. ما مقابل نماینده قطر الهلال عربستان و سایر تیم‌ها به برتری رسیدیم و تیم‌های گردن کلفتی را شکست دادیم تا به این تیم رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی داشتیم ساعت 12 و 30 دقیقه شب من به سردار زنگ زدم و اتفاقا او هم بیدار بود به او گفتم که چه اتفاقاتی در شب قبل از بازی افتاده است. نگذاشتند بازیکنان بخوابند البته ما سرمربی فهیم و بازیکنان باغیرتی داریم که توانستند با این شرایط کنار آیند و تیم با بهترین شکل وارد زمین شد.

فتح‌الله‌زاده تاکید کرد: ما اقداماتی انجام دادیم که نمی‌خواستیم آنها رسانه‌ای شود. آشپز با خودمان برده بودیم چون حس‌مان این بود که آنجا به مشکل برمی‌خوریم با خود حتی نخود و لوبیا هم به تایلند بردیم.

وی در واکنش به صحبت رویانیان مبنی بر اینکه علاوه بر نخود و لوبیا برنج ما را هم استفاده می‌کردید،‌گفت: ما برنج خوب شما را هم با خود بردیم به هر حال تمام شرایط را فراهم کردیم تا در آنجا بهترین شرایط را داشته باشیم. این صعود را به تمام مردم ایران زمین تبریک می‌گویم استقلال پس از 11-12 سال توانست به این مرحله صعود کند. این چهارمین باری است که استقلال تحت مدیریت من توانست به نیمه نهایی راه یابد که این بار از دفعات گذشته خیلی سخت‌تر بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: بازیکنان ما با کمترین امکانات به این مرحله رسیدند این موضوع را به همه هواداران که در سرما و گرما حامی ما بودند تبریک می‌گویم. ما با دعای خیر مردم توانستیم راهی این مرحله شویم. خود سردار که به جدا ما با او رفاقت داریم اما بازیکنان پرسپولیس از این برد خوشحال بودند و پیامک‌هایی را برای ما ارسال می‌کردند. هم اکنون دیگر بحث استقلال نیست بحث ملی است همه باید کمک کنیم.

فتح‌الله‌زاده در واکنش به اینکه آیا از تماس رویانیان با بازیکنانش نمی‌ترسد و هراسی ندارد که آنها را سال آینده به پرسپولیس ببرد، خاطرنشان کرد: ما تنها جایی که احساس خطر نمی‌کنیم و به صندلی‌مان محکم چسبیده‌ایم این است که او با بازیکنانم تماس می‌گیرد زیرا نه من جای او خواهم رفت و نه او جای من خواهد رفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان، خاطرنشان کرد: ‌ما پس از چندین سال در خارج از خانه توانستیم قهرمان شویم من سال گذشته در همین برنامه اعلام کردم که در بوندس لیگا 600 میلیارد درآمدزایی وجود دارد و امروز اعلام می‌کنم که این مبلغ به دو و نیم میلیون یورو رسیده است یعنی سه برابر شده اما ما هنوز درجا می‌زنیم. فوتبال را می‌توان درآمدزا برگزار کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به چک‌هایی که پرداخت می‌کند، عنوان کرد: ما به عنوان مسئولین دولتی چک‌هایی را صادر می‌کنیم و با آنکه می‌دانیم مشکلاتی به وجود خواهد آمد و شاید برگشت بخورد اما این ریسک را انجام می‌دهیم و باز هم این کار را انجام خواهیم داد. زیرا بازیکنان به این مسائل نیاز دارند. شاکیان هم اعلام کردند که فقط چک فتح‌الله‌زاده را می‌خواهیم ما هم نمی‌توانیم این کار را انجام ندهیم ما باید چنین کارهایی را انجام دهیم. من و رویانیان هم فرقی نمی‌کنیم و به بازیکنم 250 میلیون چک دادم که او بتواند تایلند برود. اگر این کار را نمی‌کردم آیا او می‌توانست خوب بازی کند؟

وی افزود: ما اینگونه مسائل را هیچ وقت نمی‌گوییم و سایر افراد هم نمی‌گویند او خدمت می‌کند. بایرن مونیخ هم اکنون به اندازه رئال مادرید و بارسلونا هزینه می‌کنند. در لیگ دوی آلمان تیم‌ها سود ده هستند و باید این شرایط را فراهم کنیم تا در لیگ برتر ایران هم به وجود آید. رئیس اتاق بازرگانی آلمان اعلام کرده که سال گذشته در فوتبال توانستند 5 میلیارد یورو سود داشته باشند که این موضوع در صنایع مبل‌سازی آلمان وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اینکه این باشگاه می‌توانسته گرت بیل گرانقیمت‌ترین بازیکن جهان را بخرد، تاکید کرد: دیگر به من دسته چک نمی‌دهند اگر می‌دادند او را هم می‌خریدیم. ما می‌گوییم که امکانات به ما بدهند قسمتی از ورزشگاه آزادی را در اختیار ما قرار دهند تا از آن بتوانیم درآمدزایی داشته باشیم. چرا ما به ترکیه سفر کنیم و در آنجا هم شیشه‌ای را روی میز قرار دهند و از ما عکسی بیندازند. ما در ارتفاعات شمال بهترین مکان‌ها را داریم به مسئولان دولتی و استانداران می‌گویم که 30 هکتار از زمین‌های شمال را به ما و 30 هکتار را به سردار بدهند تا بتوانیم در آنجا کمپ تمرینی احداث کنیم. این مسائل مربوط به هیئت مدیره نمی‌شود بلکه مربوط به دولت است. همه برای کمک نکردن در صف ایستاده‌اند. باید تلاش کنیم تا این مسائل برطرف شود.

فتح‌الله‌زاده در مورد کمک صالحی‌امیری عنوان کرد: من اهل چاپلوسی نیستم کسی که خوب کمک کند از او حمایت می‌کنیم. دو جلسه با سرپرست وزارت ورزش داشته‌ام و او به خوبی تفهیم است و مشکلی از این بابت  نداریم. به خوبی دو دو تا چهار تا را می‌داند. 10 دقیقه با او صحبت کردم و کار 6 ماه گذشته خود را حل کردم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اینکه آیا در نیم فصل قصد جذب مجتبی جباری را دارد، تاکید کرد: ترجیح می‌دهم سؤال بعدی شما را جواب بدهم. من احترام خاصی برای او قائل هستم ما در ورزش یک سوپاپ شده‌ایم. همه خود را روی ما تخلیه می‌کنند. من حاضرم با مسئولان اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و سایر حوزه‌ها مناظره بگذارم و اثبات کنم که ورزش در همه حوزه‌ها بالاتر است. آن وقت چیزی که اینقدر اهمیت دارد باید سوپاپ قرار بگیرد؟ در آلمان ورزش 120 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.

فتح‌الله‌زاده در واکنش به اصرار مجری برنامه مبنی بر وضعیت جباری، تصریح کرد: من از شما اجازه خواستم که سؤال بعدی را جواب دهم من به او احترام می‌گذارم او هم برای ما زحمت کشیده است. مگر بازیکنان دیگر چون علی کریمی به فوتبال خدمت نکرده‌اند. البته من از رفتن او ناراحت نیستم اجازه بدهیم مدیر در مورد تیمش تصمیم بگیرد. مسئله کریمی را هم مطرح نکردم که بگویم سردار با او مشکل دارد. شاید سال آینده کریمی هم به پرسپولیس بیاید اما می‌گویم ایراد نگیرید و بگذارید مدیر در مورد تیمش تصمیم بگیرد به هیچ عنوان قصد مقایسه جباری را ندارم. اما مگر ما در دیدار مقابل ذوب‌آهن شکست نخوردیم و ذوب‌آهن هم نتیجه را به گسترش فولاد واگذار نکرد مگر گسترش جباری داشته که توانست ذوب‌آهن را شکست دهد. من می‌گویم یک تیم را آنقدر کوچک نکنیم که یک بازیکن تحت تاثیر قرار بگیرد ما هفت بازیکن ملی‌پوش داریم از کجا معلوم که جباری بخواهد به استقلال بیاید؟ معتقدم او بازیکن بسیار بزرگ و صاحب نامی است اما ترجیح می‌دهیم امسال او با ما نباشد البته شاید هم او نخواهد به استقلال بیاید. ما 10 بازیکن در حد ملی داریم آن وقت همه‌اش در مورد این مسائل سؤال می‌پرسند چرا نمی‌گویند چگونه تیم به نیمه نهایی رسید.

فتح‌الله‌زاده در مورد انتقادهایی که در خصوص دربی صورت می‌گیرد، گفت: علت تساوی در دربی به این دلیل بود که دو مربی صاحب‌نام روی نیمکت نشسته بودند. شاید اگر روی یکی از نیمکت‌ها مربی کم‌نام ونشان‌تری نشسته بود احتمال برد وجود داشت. زیرا زمانی که مربی ضعیف‌تر باشد اگر قلعه‌نویی را ببرد می‌گوید من توانسته‌ام این مربی را شکست دهم و اگر هم ببازد می‌گوید چیزی نشده مقابل قلعه‌نویی شکست خورده‌ام اما زمانی که دو مربی همطراز باشند شرایط سخت‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: ‌قلعه‌نویی ماموریت سنگین‌تری هم داشت. دایی فقط تیم را در لیگ برتر هدایت می‌کند اما قلعه‌نویی در آسیا هم باید بازی کند اگر تیم در آن بازی لطمه می‌دید نمی‌توانست بازیکنان را برای آسیایی جمع و جور کند. به همین دلیل احتیاط هم بیشتر می‌شد همچنین ما دو بازیکن رو به جلوی خود یعنی خسرو حیدری و هاشم ‌بیک‌زاده را از دست دادیم. حیدری پایه و اساس حملات ماست.با این وجود ما نباختیم. این اجازه را به مربیان بدهیم که از حق خود دفاع کنند البته هیچ یک از مربیان برای تساوی به میدان نیامده بودند. اول آمده بودند نبازند و پس از آن هم به دنبال گل بودند که نتوانستند به این موضوع برسند.

وی با اشاره به بازی استقلال مقابل بوریرام خاطرنشان کرد: آندرانیک تیموریان در بازی با نماینده تایلند بازی خوبی به نمایش گذاشت اما یک لحظه در بازی او بسیار تاثیرگذار بود زمانی که بازیکن حریف دست آندو را له کرد و داور به آن صحنه بی‌اعتنایی کرد او از این رو به آن رو شد و از آن دقیقه به بعد محکم‌تر بازی کرد. به هر حال صحنه‌هایی در بازی به وجود می‌آید که باعث انگیزه و انرژی بیشتر در بازیکن می‌شود. در پایان هم تیموریان توانست شوتی با تمام وجود بزند. همه قبول داریم که دربی قابلیت دفاع نداشت اما این حق را هم باید به مربیان بدهیم که احتیاط کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص مشکلاتی که در هتل تایلند به وجود آمده بود، تصریح کرد: من به بازیکنانم گفتم که حیوانات موجود در هتل تایلند را به ایران بیاورند تا آنها را به باغ‌‌وحش خودمان ببریم. حیوانات عجیب و غریبی در آنجا بودند.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه سرمربی استقلال چه مطالبی را بین دو نیمه به بازیکنان گفت، یادآور شد: بحث غیرت ایرانی را برای آنها گوشزد کرد و گفت که چشم یک ملت به دنبال ساق پای شماست و از لحاظ روحی و روانی روی آنها کار کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص استعفای رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان، تصریح کرد: امیدوارم که با استعفای رحیمی موافقت صورت نگیرد. (این در حالی است که هیئت مدیره با استعفای رحیمی موافقت کرد).

وی در واکنش به صحبت‌های رویانیان مبنی بر اینکه از زمان کودکی یادش هست که فتح‌الله‌زاده در فوتبال بوده است، گفت: اگر سردار این تضمین را به من بدهد که به خاطر چک‌هایی که به من داده‌اند به من کاری نداشته باشند همین الان می‌روم. من ماشین و خانه خود را به بازیکنان داده‌ام. خودم با پژو رفت و آمد می‌کنم.

فتح‌الله‌زاده در واکنش به صحبت رویانیان مبنی بر اینکه آن خانه ویلا بوده است، گفت: مجتمع 50 واحدی است که ما هم یک واحد در طبقه بالای آن داریم آیا این واحد ویلا می‌شود؟

رویانیان در واکنش به این صحبت‌های فتح‌الله‌زاده گفت: آن خانه پنت‌هاوس است که مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: حالا پنت‌هاوس. 50 واحد در آن مجتمع وجود دارد و من عکس آنها را به شما نشان می‌دهم. ما از هواداران خواسته‌ایم که به سامانه 802020 پیامک بدهند و به تیم کمک کنند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه پس از رجوعش به کفاشیان او اعلام کرده که او به جای بدی مراجعت کرده، یادآور شد: زمانی که قصد ورود به دفتر کار کفاشیان راداشتیم دیدم که ما را می‌گردند و گفتند قرار است هر چقدر که داری اینجا تخلیه شود و من هم گفتم کتم را بدهید و از آنجا برگشتم. (با خنده).

وی در توضیح عکسی که با شال قرمز و آبی و کارت قرمز گرفته بود، تصریح کرد: یک برنامه‌ای خواستند پخش کنند و از من خواستند که این کار را انجام دهم.

فتح‌الله‌زاده خطاب به رویانیان با شوخی اعلام کرد که پدربزرگش می‌گوید زمانی که فوتبال بازی می‌کرده سردار توپ جمع کن آنها بوده است. (باخنده).

وی در مورد اینکه آیا قرار است به فدراسیون فوتبال برود، یادآور شد: اگر از استقلال بروم قصد دارم شانسم را در فدراسیون فوتبال امتحان کنم. من به کفاشیان رای دادم و باز هم به او رای خواهم داد البته کفاشیان باید برود که من جایگزین او بشوم.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه آیا امسال قهرمان خواهد شد، گفت: دو جام را برای تهران کنار بگذارید که یک جام به ما خواهد رسید و یک جام برای سردار.

حاضریم در جدول جایگاهی نداشته باشیم اما به استقلال نبازیم
رویانیان: بچه بودم فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال بود هنوز هم هست/چرا بلیت‌فروشی دست خود ما نیست؟!

مدیرعامل باشگاه‌ پرسپولیس گفت: در بازی که ما انجام می‌دهیم حق پخش نداریم و در ورزشگاهی که به میدان می‌رویم بلیت فروشی را به ما نمی‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ محمد رویانیان در برنامه امروز ورزش و مردم در مورد اینکه چرا به استقلال به خاطر صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تبریک گفت، عنوان کرد: ورزش وقتی ارزش دارد که در آن روحیه پهلوانی باشد و آن این است که وقتی کسی شکست می خورد بپذیرد کسی که پیروز شده برتر است و کسی که پیروز شده بپذیرد که شاید یک روز کسی که شکست خورده جای او را بگیرد. تبریک گفتن وظیفه من بود. نکته دوم این است که استقلال، استقلال تهران نبود بلکه استقلال ایران بود و آن ها تیم ملی ما بودند.

وی افزود: فتح الله زاده شب قبل از بازی به من زنگ زد گفت مشکلات زیادی برای آن ها در هتل ایجاد کردند. من کاری نمی توانستم بکنم اما درد دل کردم این حس متقابل است فتح الله زاده حس می کند من برادرش هستم. من تلفنی با کادر فنی امیر قلعه نویی و علی امیری صحبت کردم  چرا که کار ملی بود و وظیفه ما است که از استقلال حمایت کنیم. استقلال در لیگ و جام حذفی و داخل رقیب ما است.

رویانیان در مورد اینکه قیمت گرت بیل بیش از کل هزینه تیم های ایران است، به کنایه و شوخی گفت: شاید بیل بمب سال بعد فتح الله زاده است.

وی در مورد مشکلات مالی گفت: ما دائم تکرار می کنیم پول و کمپ نداریم. در ورزشگاه آزادی برای هر بازی از ما 35 میلیون می گیرند. بلیت فروشی و حق و پخش تلوزیونی به ما نمی دهند. این تیم داری نیست. بخشی از مشکلات به نگاه کلی جامعه به فوتبال باز می گردد. باید دید مسئولین کشور چه نگاهی به فوتبال دارند. این موضوع معلوم نست و فوتبال روی هوا است. در نظام کشور جایگاه ورزش به خصوص فوتبال باید مشخص  شود. مشکل ما این بلاتکلیفی است چرا استقلال و پرسپولیس که 50 میلیون هوادار دارند یک ورزشگاه ندارند. نفت و راه آهن و ... که دیگر نیستند.ورزشگاه آزادی مگر برای دولت و بیت المال نیستند چرا تیم هایی که برای دولت هستند برای هربازی باید 35 میلیون تومان به وزارت ورزش بدهند.

رویانیان خاطرنشان کرد: چرا بلیت فروشی بازی خودمان و تبلیغات دور زمین برای ما نیست. چرا هزینه آن برای ما نمی شود چه کسی تعیین می کند که بلیت فروشی دست ما نباشد؟ یک باشگاه برای اینکه حرفه ای شود باید استادیوم داشته باشد، بلیت فروشی دستش باشد، حق پخش بگیرد و درآمد زا باشد اما در ایران همه باشگاه درآمد ندارند و هزینه آن ها خیلی بیشتر از درآمدشان است. درست است که در فوتبال کشور استراتژی نیست. اکنون اول وزارت ورزش،‌دوم فدراسیون، سوم سازمان لیگ و در آخر باشگاه است به نظر من این ایراد است چرا که باشگاه باید اول باشد. باشگاه فوتبال را می سازد و باید باشگاه محور باشیم. بلیت فروشی دست کس دیگری است حق پخش را که چیز ناچیزی است به فدراسیون می دهند و بعد از گذشت از مراحل مختلف به دست ما می رسد که ناچیز است. چرا دو باشگاه که 50 میلیون هوادار دارد ابتدایی ترین حق هایش را نمی گیرد. سال قبل با فتح الله زاده پیگیری کردیم که یک شرکت حق پخش و تبلیغات کنار زمین ما را بر ععهده بگیرد اما به ما ندادند.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه آیا دنیزلی طلبش را به پرسپولیس بازگرداند، گفت: این موضوع کمی طول کشید اما پس دادند دیروز هم برای گرفتن آخرین مرحله این پول بچه های باشگاه را به ترکیه فرستادیم.

رویانیان در مورد اینکه بعد از بازی انتقادات زیادی از پرسپولیس و استقلال به خاطر نتیجه دربی شد، اظهار داشت: اینکه ساخت و پاخت کنیم درست نیست. من و فتح الله زاده دوست هستیم اما به موقع هم برای یکدیگر کری می خوانیم. برای من و سرمربی تیم خیلی سخت است که  در دربی بازنده باشیم ما حاضریم در جدول جایگاه نداشته باشیم اما در دربی به استقلال نبازیم. این ذات فوتبال است خدا لعنت کند کسی که تبانی کند تا دربی مساوی شود. حالا اینکه چرا دربی زیبا نمی شود را باید آسیب شناسی کرد. 50 سال است که دربی داشتیم و در آن خیلی بازی ها پرگل شده است یک پدیده درست شده به عنوان دربی بی  خاصیت ایرادی ندارد اما باید این موضوع را آسیب شناسی کرد دیگر لازم نیست یک برنامه کارشناس بیاورد 5 ساعت حرف بزند تا ثابت شود دربی قشنگ نبوده است.

وی افزود: بعد از باخت استقلال به استقلال خوزستان دربی بود. اگر این دربی می باخت مطمئن باشید استقلال در تایلند انقدر خوب بازی نمی کرد.اجازه نمی دادند به قلعه نویی تمرکز کند بازیکنان خرد می شدند قلعه نویی آمد که نبازد بعد دایی و قلعه نویی دو مربی زحمت کش و مسلمان هستند. دایی آقای گل جهان است که قبل از این مهندس شده بود او چهره برجسته جهان و آسیا است. قلعه نویی مربی تیم ملی بوده و بچه مسلمان با غیرت و تعصب است. علی دایی هم نمی خواهد در اولین دربی فصل جدید ببازد. چرا نمی خواهیم ببازیم این مهم است؟ دلیل آن این است که جو بدی وجود دارد و اجازه باخت نمی دهند و ندارند.

رویانیان در ادامه خاطرنشان کرد: مشکل بعدی فشار زیادی است که از ناحیه سکو ها و اینکه افراد خوب و بعد را نشان می دهند به وجود می آید. بازیکنان قبل و حین و بعد از دربی زیر فشار هستند و اگر کسی اشتباه کند بعد از بازی خیلی روی آن بحث می شود این مشکل راهکار دارد مثلا این که به جای دو بازی 6 بازی انجام شود جامی در تهران گذاشت که این دو تیم با هم رو به رو شوند. راه بعدی این است که رسانه ها القا کنند که برد و باخت مهم نیست و زیاد روی آن مانور نکنند.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد بازی با سپاهان عنوان کرد: جا دارد از رحیمی تشکر کنم او مدیر خوبی است مدتی با هم در زمین رقیب بودیم اما رفیق هستم. در کل رحیمی رفت خوش به حالش! خدا کند یک روز هم ما برویم اما فتح الله زاده نمی رود زمانیکه ما بچه بودیم او مدیرعامل استقلال بود و هنوز هم هست.

رویانیان در مورد بازی خداحافظی مهدی مهدوی کیا با  هامبورگ گفت: ما با هامبورگ مکاتبات زیادی کردیم و آن ها مبلغی را اعلام کردند ما هم مبلغی را پیشنهاد کردیم مهدوی کیا گفت دست نگه دارید تا من به ایران بیایم تا نظرم را بگویم او گفت من دوست ندارم شما در وسط بازی ها برای من به خرج بیفتید حالا برنامه هایی داریم که بعدا اعلام می کنیم. دو سال است به فوتبال آمدم یکی از کسانی که شخصیت بالایی دارد و صاحب نفس زکیه است همین مهدوی کیاست. او واقعا مهدوی‌کیا شخصیت بزرگی دارد.

وی در پاسخ  به اینکه آیا هنوز هم پورشه می دهد، عنوان کرد: این را برای ما درست کردند. اگر پورشه ، ژیان،‌ فولکس و هر چیزی وارد کردم آمار آن در گمرک هست و متاسفم تا این حد در برنامه ای روی این موضوع تأکید دارند. ما دیگر نباید حرف بزنیم باید عمل کنیم.

رویانیان در واکنش به حرف فتح الله زاده که دوست دارد یک بار کاندیدای فدراسیون فوتبال شود، گفت: من هم به فتح الله زاده رای می دهم. هر چند که بار قبل به کفاشیان رای دادم. البته علی کفاشیان فرد بسیار خوبی است.
فارس



ویدیو مرتبط :
پرواز فتح الله زاده با پیراهن استقلال بر فراز تهران!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح الله زاده:آقای رویانیان از خواب بیدار شو!/دوسال است یک جام نیاورده ای،می خواهی استقلال را شش تایی کنی!



فتح الله زاده ,رویانیان,استقلال

فتح الله زاده:آقای رویانیان از خواب بیدار شو!/دوسال است یک جام نیاورده ای،می خواهی استقلال را شش تایی کنی!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:متاسفم در هفته دربی چنین بحث هایی مطرح می شود.

علی فتح الله زاده درباره اظهارات اخیر محمد رویانیان پیرامون گفته های وی مبنی بر اینکه چرا خلعتبری نمی تواند در دربی به میدان برود اما نکونام یک روزه با استقلال قرارداد بست و به میدان رفت عنوان کرد:ظاهرا دوستان فراموش کرده اند نکونام در شرایطی به استقلال پیوست که موعد نقل و انتقالات بود و در واقع فرصت ثبت قرارداد برای او به عنوان بازیکنی که آزاد بود وجود داشت.

 

در حالیکه درباره موضوع خلعتبری چنین بحثی نیست و این مساله بارها و بارها توسط کارشناسان طی روزهای اخیر بیان شده است.

وی درباره اینکه رویانیان گفته است نمی خواهیم خاطره 6 گل را در دربی تکرار کنیم گفت:برادر من نمی توانی این کار را بکنی.شما دقیقا دو سال است به پرسپولیس آمده ای،هنوز یک جام برای تیمت و هواداران پرسپولیس نیاورده ای.بعد می خواهی استقلال را شش تایی کنی!این حرفها پیشکش،برو تیمت را درست کن.

فتح الله زاده درباره اینکه رویانیان گفته دو،سه یا چهار گل به استقلال می زنیم اظهار داشت:متاسفم در هفته دربی چنین بحث هایی مطرح می شود.در شرایطی که باید در این روزها آرامش وجود داشته باشد و همه به دنبال این باشیم که بازی بدون حاشیه سپری شود برخی اینگونه اظهارات را طرح می کنند.برادر عزیز،محمد رویانیان،لطفا از خواب بیدار شو.شما به مصاف صدرنشین می روی.اگر هم خوابی دیده ای خیر باشد.چون در عالم واقعیت این اتفاقات رخ نمی دهد./اوج