ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فتح‌الله‌زاده: لعنت به ما که در این فوتبالیم!



درخشان دچار اشتباه لُپی شده است

فتح‌الله‌زاده: لعنت به ما که در این فوتبالیم/ عابدینی مرا هم زیر پا گذاشت!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: وقتی فحاشی‌ها را دیدم، با خود گفتم؛ لعنت به ما که در این فوتبالیم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

علی فتح‌الله‌زاده پس از اینکه استقلال با تقاضل گل کمتر نتوانست قهرمان نیم فصل شود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

از اینکه قهرمان نیم فصل نشدید، ناامید هستید؟

نه اتفاقا خیلی هم امیدوارم. ما دو سال دچار نحسی شدیم و هر وقت قهرمان نیم فصل می شدیم در پایان قهرمانی را از دست می‌دادیم.

 شاید از دست دادن قهرمانی به خاطر تدبیر نداشتن خوب بوده است؟

قطعا هم این می‌تواند باشد اما به دل‌مان افتاده بود که قهرمان نیم فصل می‌شویم به جام نمی‌رسیم.

 البته به نظر می‌رسد یکی از دلایلی که امیدوارید حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت است.

به امیر قلعه‌نویی اعتماد ویژه‌ای دارم و به کار فنی او شک ندارم. می‌دانم که اگر قرار است مسابقه‌ای را ببریم با امیر قلعه‌نویی می‌بریم و اگر می‌بازیم حتما مشکلی در کارمان بوده و مطمئن هستم نیم فصل دوم با فاصله قهرمان می‌شویم.

 اما از سپاهان هم نمی‌توانید بگذرید؟

امکانات سپاهان وسیع است. استقلال و پرسپولیس نصف امکانات و بودجه سپاهان را ندارند. اسم ما بزرگ است اما امکانات‌ ما نصف سپاهان است. البته سپاهان تیم قابلی است و علیرضا رحیمی مدیر عامل این باشگاه به خوبی توانسته این تیم را اداره کند و البته ساکت مدیر عامل سابق این باشگاه زیرساخت‌های خوبی را ساخته است. وقتی یک تیم شهرستانی می‌تواند با قدرت عمل کند، خیلی خوب است البته فکر نکنید که من از اینکه سپاهان چنین قدرتی دارد ناراحت می‌شوم و اتفاقا برای فوتبال خیلی خوشحالم که چنین تیمی داریم و اتفاقا می‌گویم سایر استاندارهای کشور هم باید یاد بگیرند و همین گونه انتخابات را به تیم شهر خود بدهند.

فکر می‌کنید چرا استقلال نتوانست صدر جدول را به دست آورد؟

همان‌طور که دیدید در اواسط فصل دست‌مان خالی شد. مصدومیت جانواریو که خیلی بازیکن تاثیرگذاری است به ضررمان تمام شد. مجتبی جباری هم که هنوز برای ما بازی نکرده و توزی هم رفت. اینها اتفاقات پیش بینی نشده‌ای است و نمی‌توان از مربی توقع داشت که در چنین شرایطی در همه بازی‌ها امتیاز بگیرد. با توجه به اینکه ما باید از اسفند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم سعی می‌کنم تا اواخر هفته آینده تیم خود را تکمیل کنیم.

 تکلیف جانواریو چه می‌شود؟

احتمال دارد که قرارداد جدیدی با او ببندیم و برای نیم فصل دوم نامش را از فهرست خارج کنیم. اما همه چیز بستگی به مذاکرات‌مان با جانواریو دارد.

حمید درخشان روز گذشته گفت فدراسیون و شما شخصیت استقلال را زیر سؤال بردید؟

من فکر می‌کنم درخشان دچار اشتباه لپی شده که این حرف را زده است چون این هواداران روی سکوها بودند که با شعارهای خود شخصیت اجتماعی داماش را زیر سؤال بردند. یک پیروزی این همه فحاشی ندارد و از دوست خودم متاسفم که این همه جار و جنجال به راه انداختند. از عابدینی که خودش زجر کشیده فوتبال است تعجب می‌کنم که چه طور برای رسیدن به سه امتیاز هم خود زنی کرد و هم دوستان چندین ساله خود را زد. واقعا دست مریزاد. وقتی فیلم‌های فحاشی هواداران داماش را می‌بینم می‌گویم لعنت به ما که در این فوتبالیم.

 خبر دارید که یک هوادار استقلال به دلیل حمله قلبی پس از بازی جان سپرد؟

من به خانواده این عزیز از دست رفته تسلیت می‌گویم. خدا می‌داند که از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم و متاسفانه شنیده‌ام که در ورزشگاه آمبولانس نبوده و مجبور شده‌اند این جوان را با ماشین شخصی به بیمارستان ببرند و این مسئله جای سؤال دارد و به آقایان می‌گویم به جای متهم کردن استقلال به وضعیت خودشان رسیدگی کنند.

 خبر دارید که مجیدی شب گذشته در تمرینات الوصل شرکت کرده؟

از این موضوع با خبر بودم. مجیدی دوست دارد همیشه روی فرم باشد و اکنون به دنبال کلاس‌های مربیگری‌اش است. هر موقع به ایران بیاید در مورد وضعیتش با او صحبت می‌کنم.

 امیر قلعه‌نویی به طور شفاف اعلام نکرده چه بازیکنانی را نمی‌خواهد و چه بازیکنانی را می‌خواهد؟

برای جذب بازیکن نفرات زیادی را به من گفته است که ما باید از بین آنها بهترین و مهمترین‌شان را انتخاب کنیم.

 وضعیت میداودی چه می‌شود؟

تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم حرفی از جدایی میداودی نشده است. خودم احساس می‌کنم میلاد توانایی بیشتری دارد که هنوز نتوانسته آن را نشان دهد. او حتی نصف سال‌های قبل خود هم نیست. باید با او صحبت کنیم. او اگر بتواند همان بازیکن همیشگی شود از او استفاده می‌کنیم و شاید هم از لحاظ روحی احتیاج به تنوع کاری داشته باشد که همه چیز در جلسه با او مشخص می‌شود.

 بحث حضور سیدصالحی هم مطرح شده؟

سید صالحی مورد درخواست قلعه نویی است اما این به این معنا نیست که بخواهم به تیم تراکتورسازی لطمه بزنم. دوست نداریم جذب سید صالحی باعث ضعیف شدن تراکتورسازی شود. آنها هم در لیگ قهرمانان آسیا باید بازی کنند و من می‌گویم همه تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا هستند، باید تقویت شوند ضمن اینکه من رابطه خوبی با مردم آذربایجان دارم و دوست ندارم آنها را مکدر کنم.

از پرسپولیس هم بازیکن می‌گیرید؟

در پرسپولیس حرف‌ها ضد و نقیض است. رویانیان گفته 4 بازیکن مازاد دارد اما گل محمدی مصاحبه کرده ومی‌گوید 8 بازیکن. باید ببینیم از بین این بازیکنان کسی هست که به دردمان بخورد یا نه.

 امیر قلعه‌نویی روز گذشته معتقد بود همه ایران بسیج شده‌اند تا استقلال ببازد؟

این حرف درست است. اتفاقا من به یکی از دوستان مشترک با عادل فردوسی‌پور گفتم که برنامه 90 نباید طرفدار تیمی باشد و نباید من را رو در روی دو نفر قرار می‌داد. اگر بنده خلافی کرده باشم فدراسیون جریمه‌ام می‌کند. ما تا آخرین لحظه در فرودگاه ماندیم و اگر همان ساعت 9 شب خواستیم اتوبوس بگیریم با احتساب خوردن شام و صبحانه 8 صبح به رشت می‌رسیدیم.

چه طور می‌توانستیم در چنین شرایطی ساعت 3 بعد از ظهر به میدان برویم. فدراسیون می‌توانست ساعت بازی را تغییر دهد. اما اشتباه دیگران را به پای ما نوشتند. من که بچه نیستم.30 سال در این فوتبالم و جوسازی که باید می‌شد انجام دادند تا اگر شکست خوردند، بگویند این بلاها را سرشان آوردند. آنها از ترس باخت دوستان خود را هم زیر پا گذاشتند اما بچه‌های استقلال تمام زحمت خود را کشیدند و مطمئنم در پایان فصل جام را می‌گیرند و ما به خاطر درگذشت این جوان جام را به خانواده او تقدیم می‌کنیم و دوستان بدانند با این برد و باخت‌ها قهرمان تعیین نمی‌شود./فارس

 


ویدیو مرتبط :
کل کل فتح الله زاده و کامران نجف زاده در مورد قفس در ورزشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح الله زاده: لعنت به ما که در این فوتبالیم


لی فتح الله زاده از قهرمان نشدن استقلال در نیم فصل، ناراحت نیست چون معتقد است استقلال در دو سال گذشته دچار نحسی شده و هر بار با قهرمانی نیم فصل، در پایان قهرمانی را از دست داده است.

تماشا: علی فتح الله زاده از قهرمان نشدن استقلال در نیم فصل، ناراحت نیست چون معتقد است استقلال در دو سال گذشته دچار نحسی شده و هر بار با قهرمانی نیم فصل، در پایان قهرمانی را از دست داده است.

فتح الله زاده در این باره به فارس می گوید: «همانطور که دیدید در اواسط فصل دستمان خالی شد. مصدومیت جان واریو که خیلی بازیکن تاثیرگذاری است به ضررمان تمام شد. مجتبی جباری هم که هنوز برای ما بازی نکرده و توزی هم رفت. اینها اتفاقات پیش بینی نشده ای است و نمی توان از مربی توقع داشت که در چنین شرایطی در همه بازی ها امتیاز بگیرد.»

او در ادامه درباره صحبت های درخشان درباره زیر سوال رفتن شخصیت استقلال توسط فتح الله زاده و فدراسیون می گوید: «من فکر می کنم درخشان دچار اشتباه لبی شده که این حرف را زده است چون این هواداران روی سکوها بودند که با شعارهای خود شخصیت اجتماعی داماش را زیر سوال بردند. یک پیروزی این همه فحاشی ندارد و متاسفم که این همه جار و جنجال به راه انداختند. از عابدینی که خودش زجر کشیده فوتبال است تعجب می کنم که چطور برای رسیدن به سه امتیاز هم خودزنی کرد و هم دوستان چندین ساله خود را زد. واقعا دست مریزاد. وقتی فیلم های فحاشی هواداران داماش را می بینم می گویم لعنت به ما که در این فوتبالیم.»

فتح الله زاده همچنین درباره جذب نفرات جدید و آخرین وضعیت میداودی هم می گوید: «برای جذب بازیکن نفرات زیادی را به من گفته است که ما باید از بین آنها بهترین و مهمترین شان را انتخاب کنیم. درباره میداودی هم باید بگویم تا این لحظه که با شما صحبت می کنم حرفی از جدایی میداودی نشده است. خودم احساس می کنم میلاد توانایی بیشتری دارد که هنوز نتوانسته آن را نشان دهد. او حتی نصف سال های قبل خود هم نیست. باید با او صحبت کنیم.»