ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فتح‌الله‌زاده: خانه‌ام را می‌فروشم تا پول بازیکنان را بدهم/وزیر اعلام کمک کرده است



اخبار,بازیکنان تیم استقلال,بازیکنان تیم استقلال

با قلعه‌نویی صحبت می‌کنیم تا تصمیم بگیریم ۱۰ فروردین به میدان برویم یا نه

فتح‌الله‌زاده: خانه‌ام را می‌فروشم تا پول بازیکنان را بدهم/وزیر اعلام کمک کرده است

مدیرعامل تیم استقلال گفت: بازیکنان ما غیرت کردند و اگر شده خانه‌ام را می‌فروشم تا پول بازیکنان را پرداخت کنم.

به گزارش فارس، علی فتح‌الله‌زاده بعد از پیروزی 2 بر صفر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین گفت: العین تیم بسیار خطرناکی است و اگر در مقابل آنها غفلت کنیم دروازه‌ تیم‌تان باز می‌شود. استقلال امروز غیرت کرد و بازیکنان توانستند یکی از تیم‌های قدرتمند عربی را شکست بدهند.

وی در مورد اینکه بازیکنان استقلال با وجود مشکلات مالی با تعصب بازی می‌کنند، اظهار داشت: می‌بینید که هیچکدام از بازیکنان اعتراض نمی‌کنند و با غیرت در میدان حاضر می‌شوند. خیلی از آنها دچار مشکل هستند و می‌دانند که چک‌شان برگشت خورده و یا می‌خواستند خانه و یا ماشین بخرند و قراردادشان به هم خورده است.

به این بازیکنان افتخار می‌کنم و اگر شده خانه‌ام را می‌فروشم تا به آنها پول بدهم. الان من را می‌بینند اما رویشان نمی‌شود به من چیزی بگویند ولی من این موضوع را می‌فهمم و سعی می‌کنم تا قبل از عید قرارداد را پرداخت کنم. خبرهای خوشی در راه است وزیر اعلام کرده که به فتح‌الله‌زاده کمک می‌کنم تا بدهی‌هایش را به بازیکنان پرداخت کند.

مدیرعامل استقلال در مورد اعتراض سپاهانی‌ها در مورد برگزاری بازی جام حذفی در 10 فروردین سال 92، عنوان کرد: سپاهانی‌ها اعلام کردند سازمان لیگ به استقلال خوش خدمتی کرده است. شما بگویید آیا چنین اتفاقی افتاده است؟

آقای رحیمی که این صحبت را می‌کند باید بداند اگر خوش خدمتی شده به سپاهان شده است. ما باید روز چهاردهم فروردین در عربستان با الهلال بازی کنیم و دیدار سپاهان در ایران است. دوست نداریم حریف‌مان هم ضرر کند، چرا که سپاهان هم نماینده ایران است و در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های حاشیه‌ای خلیج فارس بازی می‌کند این برنامه باید به نفع هر دو تیم باشد. باز هم می‌گویم اگر اصرار کنند و این برنامه به ضرر ما باشد بازی می‌کنیم اما این شرایط منصفانه نیست.

در مورد بازی با سپاهان نیز باید با امیر قلعه‌نویی صحبت کنیم و تصمیم بگیریم که آیا در آن تاریخ به میدان می‌رویم و یا اینکه بازی نخواهیم کرد.‌ آن زمان که می‌گفتیم یک ماه یک ماه لیگ را به خاطر تیم تعطیل نکنیم به خاطر همین اتفاقات بود اما همه هزاران حرف به ما می‌زدند.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه در بازی قبلی جواد نکونام به نظر می‌رسید نسبت به نیمکت‌نشینی ناراحت است و در این دیدار حنیف عمران‌زاده برای تعویض آماده نشده است و به نظر می‌رسد در استقلال باند تشکیل شده است، گفت: شما دیدید در جنگ‌های کلاسیک برای اینکه همه با یکدیگر روبرو نشوند، چریکی به مصاف هم می‌روند. ما باندمان عقب‌تر قرار گرفته و 5 تا 5 تا از بیرون به حریف می‌زنند (با خنده) هیچ مشکلی بین بازیکنان ما وجود ندارد و همه آگاه هستند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه اعلام شده 20 هزار نفر در طبقه پائین حضور دارند، گفت: من 30 سالی است که در ورزش حضور دارم و می‌دانم که در طبقه پائین ورزشگاه آزادی حدود 40 تا 50 هزار نفر هوادار جا می‌شود چطور می‌گویند 21 هزار نفر در طبقه پائین جا می‌شود و شاید افرادی دیگر حاضر در ورزشگاه روح بودند.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه به نظر می‌رسد پرسپولیس با مشکل مالی روبرو نیست، عنوان کرد: کاری با پرسپولیس نداریم و اگر به آنها زیاد و کم پول داده‌اند به ما ربطی ندارد. ما مربی خارجی نیاوردیم که بخواهیم دلار بدهیم و آنها اگر کاری کردند به خودشان مربوط است./خبرگزاری فارس

 


ویدیو مرتبط :
کل کل فتح الله زاده و کامران نجف زاده در مورد قفس در ورزشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده: امیر گفت پول بازیکنان را ندهم!


مدیرعامل استقلال همچنان بابت بازی قبل از سفر تیمش به شرق آسیا (ذوب آهن) در اصفهان معترض است و همه چیز را از چشم غلامرضا بهروان رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می بیند.

 
 
 
 
  روزنامه گل: مدیرعامل استقلال همچنان بابت بازی قبل از سفر تیمش به شرق آسیا (ذوب آهن) در اصفهان معترض است و همه چیز را از چشم غلامرضا بهروان رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می بیند. او با حکم محرومیت قلعه نویی مخالف و بر این باور است که هر چه نسبت به اشتباهات داوری اعتراض می کند بیشتر متضرر می شوند.

امیر قلعه نویی روز شنبه در تمرین استقلال تذکرات جدی به بازیکنان داده است، از این موضوع خبر دارید؟

- امیر قلعه نویی خیلی تذکرات جدی و صریحی به بازیکنان داده بود. تاکیدکرده بود از این بازیکنان باید به چه شکلی مراقبت کرد. برخی مربیان یک چیز را در آنالیز می گویند و از آن عبور می کنند اما در جایی تاکید ویژه می شود. وقتی چنین مشکلی به وجود می آید اگر شما و من هم باشیم خیلی ناراحت می شویم. ما بد بازی نکردیم. همه دیدند اما بد گل خوردیم. ما این انتظار را داریم وقتی تیم گل می خورد بزرگترها تیم را جمع کنند و مسلط به شرایط شوند. ما که یک گل خورده بودیم اگر یک گل هم می زدیم پیروز بازی به حساب می آمدیم.

از مصاحبه بازیکنان و کادر فنی اف سی سئول مشخص است که آنها هم انگار ترس دارند؟

- آنها هم می دانند استقلال تیم قدرتمندی است و می دانند حق استقلال در کره دریافت دو گل نبوده است. ما آنها را تحت فشار قرار داده بودیم و بازی این را نشان می داد. من به آنها حق می دهم بترسند چرا که واقعا استقلال ترسناک است. مطمئن هستم چهارشنبه با حضور هواداران روز خوبی را رقم خواهیم زد. امید زیادی دارم این تیم را شکست می دهیم. شنبه هم با قلعه نویی صحبت کردیم و تاثیرات خوبی گرفتیم. کل تیم همه هماهنگ هستند. همه با هم یکدل هستیم. امیدوارم همه کمک کنند. حیف است که استقلال تا اینجا بالا آمده نتواند به فینال برسد.

در این فاصله به بازیکنانتان پولی پرداخت نمی کنید؟

- ما یک مقدار پول تهیه کرده بودیم که به برخی بازیکنان که کمتر دریافت کرده اند بدهیم اما نظر قلعه نویی این بود که تمرکز بازیکنان را به هم نزنیم.

پس پولی که قصد پرداختنش را داشتید، با خواست قلعه نویی فعلا برای پرداخت آن دست نگه می دارید؟

- پول زیادی نیست، مبلغ کمی است که به سه چهار بازیکنی که چیزی دریافت نکردند می خواستیم بدهیم و چند ریزه کاری را برطرف می کرد.

می گویند چون امیر ق4لعه نویی اجازه نداده جایزه اخلاق را به ساموئل بدهند او را محروم کردند؟

- این موضوع چه ربطی دارد، در بازی که دو پنالتی یک تیم را نگرفتند چرا باید اجازه دهند و بازیکنش برود جایزه اخلاق را بگیرد. به هر حال من رأیی که برای امیر قلعه نویی داده شد را منصفانه نمی بینم. وقتی دو پنالتی تیم یک مربی را نمی گیرید و او را بازنده می کنید در حقیقت با این مربی برخورد کرده اید، حالا چه فرقی می کند رئیس کمیته انضباطی این کار را می کند یا داور. داور این محرومیت را برای قلعه نویی با این اشتباهاتش در نظر گرفته و به او ضربه زده است دیگر این ضربه دوم منصفانه نبود.