ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فتح‌الله‌زاده؛ به من گفتند اگر تمایل به ماندن در استقلال داری تا به گودرزی بگوییم نگهت دارند



اخبار,اخبار ورزشی , علی فتح‌ا...زاده

فتح الله زاده گفت: به نظر من تا الان بیت‌المال از استقلال و پرسپولیس استفاده کرده نه این 2 باشگاه از بیت‌المال!

 علی فتح‌ا...زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درخصوص آخرین شرایط این باشگاه و عدم واگذاری سرخابی‌ها گفت‌وگویی انجام داد که در ادامه می‌خوانید.

استقلال و پرسپولیس در مزایده چهارم هم كه واگذار نشدند.


اگر به 7، 8 ماه قبل و زمانی كه تازه این بحث مطرح شده بود مراجعه كنید و مصاحبه‌ام را ببینید، این مسئله را پیش‌بینی كرده بودم. سایر تیم‌های ما مگر از بیت‌‌المال ارتزاق نمی‌كنند؟ مگر سپاهان و ذوب‌آهن از بیت‌المال خرج نمی‌كنند؟ دوستان از این حرف من ناراحت نشوند زیرا من خودم موافق این كار هستم و فقط مثال می‌زنم، می‌گویم چطور برای این باشگاه‌ها می‌توان از بیت‌المال هزینه كرد اما برای استقلال و پرسپولیس نه؟ الان تكلیف وزارت ورزش مشخص شده و توپ در زمین آنهاست. وزارت ورزش باید با مشورت اهل فن، برنامه مدون دیگری را به اجرا بگذارد كه اتفاق خوبی برای سرخابی‌ها بیفتد. تحمل هواداران تمام شده و استقلال و پرسپولیس باید هر چه زودتر سرمربی و مدیرعامل خود را بشناسند و تیم‌شان را ببندند.

به نظر شما چطور می‌شود هر 4 متقاضی برای خرید استقلال و پرسپولیس، با هم رد صلاحیت شوند؟
من گاهی اوقات حرف‌هایی می‌زنم كه دوستان سیاسی‌ام می‌گویند مگر كله‌ات بوی قورمه‌سبزی می‌دهد كه این حرف‌ها را می‌زنی. این‌ها سیاست است و وقتی می‌گوییم یك آدم سیاسی است یا اینكه برخورد سیاسی شده، یعنی همین دیگر. مگر پیكان و سایپا این همه سال در اختیار ایران‌خودرو و سایپا نبودند، پس چطور آن زمان اهلیت داشتند و حالا نه؟! جواب این را از افراد سیاسی بپرسید.

شما چه فكر می‌كنید؟
به نظر من تا الان بیت‌المال از استقلال و پرسپولیس استفاده كرده نه این 2 باشگاه از بیت‌المال! این دو تیم هوادار دارند اما به جای قوی كردن استقلال و پرسپولیس، آنها را زدند و ضعیف كردند. ما باید به خودمان بیاییم و به استقلال و پرسپولیس كمك كنیم. خدا نگذرد از سر آنهایی كه توی سر فوتبال و این 2 باشگاه زدند، آنهایی كه بد فوتبال را گفتند.

منظور شما وزیر ورزش و خادم است؟
این مسئله فراتر از وزارت ورزش است. دوستان در وزارت ورزش به من كم‌لطفی كردند و من با آنها زاویه دارم اما وزیر ورزش چه كاری می‌توانست انجام دهد؟ این یك تصمیم كشوری بود و شاید اگر واگذاری فقط در اختیار وزارت ورزش بود، اتفاق بهتری هم می‌افتاد.

با این شرایط آینده استقلال و پرسپولیس را چطور پیش‌بینی می‌كنید؟
من دیگر برای خودم پیشگو شده‌ام و بگذارید پیشگویی كنم (باخنده). چند ماه دیگر كه دوباره بحث واگذاری مطرح شود، 2 شركت دولتی كه میلیاردها و تیلیاردها تومان پول دارند اما هیچ‌كس اسم‌شان را هم نشنیده، وارد می‌شوند و مزایده را می‌برند. ایران‌خودرو و سایپا خیلی اسم شناخته‌ شده‌ای دارند و صدای برخی‌ها درآمد اما خیالت راحت داداش، 2 ماه دیگر 2 شركت پولدار دولتی گمنام، استقلال و پرسپولیس را دراختیار می‌گیرند.

با حسن روشن آشتی كردید؟
ما قهر نبودیم. او گاهی اوقات به عنوان پیشكسوت حرف‌هایی می‌زد كه بیشتر به خاطر دخالت اطرافیان بود. مدیرعامل یك باشگاه مثل پدر یك خانواده است و اعضای آن باشگاه نیز مثل فرزندان خانواده. همه بچه‌ها نیز مثل هم نیستند و گاهی اوقات یك پسر شیطان هم پیدا می‌شود. ما با هم صحبت كردیم اما همه مشكلات‌مان هنوز برطرف نشده است (باخنده).

به نظر شما استقلال برای فصل آینده به چه نوع سرمربی‌ای نیاز دارد؟ الان اسامی عجیبی مطرح شده است.
استقلال یك مربی درجه یك خارجی می‌خواهد مثل كروش. اگر می‌خواهیم تیم درست شود، چنین مربی‌ای می‌خواهیم. این را هم بگویم كه ما در ذهن‌مان از خصوصی‌سازی، تصویر یك طاووس زیبا ساخته بودیم اما در نهایت به یك مارمولك زشت تبدیل شد (باخنده). می‌بینی چه تیتر خوبی به تو دادم (با خنده دوباره).

روابط شما با سرمربی سابق استقلال هنوز شكرآب است؟
من در هیچ سلولی از بدنم، چیزی به نام كینه ندارم. هركس هر حرفی در موردم بزند، گذشت می‌كنم زیرا از نظر من، دنیا مثل یك پنجره است كه هركس مدتی به آن نگاه می‌كند و می‌رود. خیلی‌ها در حق من كم‌لطفی‌كردند اما گذشت می‌كنم. 3 نفر اول ورزش ایران از دوستان نزدیك من بوده‌اند. یك دوست صمیمی هم دارم كه رفیق 30 ساله گودرزی است و قبل از رفتن من از استقلال گفت اگر تمایل به ماندن داری به گودرزی بگویم كه گفتم نه زیرا قدرشناسی نشد. من بلد نیستم آدم بفرستم پیش وزیر تا برایم صحبت كند.

اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 


ویدیو مرتبط :
سخنرانی آقای فتح الله زاده درباره رستوران استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام رسماً در استقلال ماندنی شد/چگونگی ماندن نکونام در استقلال از زبان فتح‌الله‌زاده



چگونگی ماندن نکونام در استقلال,نحوه ماندن نکونام دراستقلال,ماندن نکونام دراستقلال

نکونام رسماً در استقلال ماندنی شد

کاپیتان تیم ملی پس از کش‌وقوس‌های فراوان در استقلال ماندنی شد.

به گزارش  فارس، در حالی که گفته می شد صبح امروز جواد نکونام به همراه نماینده باشگاه تراکتورسازی در فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرده است، مسئولان استقلال با نکونام جلسه دیگری را برگزار کردند و این بازیکن رسما در استقلال ماندنی شد.

او امروز در جلسه ای با حضور کفاشیان، فتح الله زاده و علوی معاون مدیرعامل استقلال با مسئولان استقلال به توافق مالی رسید. او فصل گذشته قرارداد دو ساله ای را امضا کرده بود و برای امسال نیز با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.

فرصت یک ماهه کاپیتان تیم ملی به مدیرعامل استقلال
چگونگی ماندن نکونام در استقلال از زبان فتح‌الله‌زاده

مدیرعامل باشگاه استقلال نحوه ماندن نکونام در جمع آبی‌ها را تشریح کرد.

به گزارش  فارس، ماندن یا نماندن جواد نکونام در استقلال سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی کشور در هفته اخیر بود، اما کاپیتان تیم ملی پس از کش‌و قوس‌های فراوان در استقلال ماندنی شد.

چند دقیقه قبل از مشخص شدن وضعیت نکونام برای ماندن در استقلال خبری مبنی بر عدم توافق وی با استقلالی‌ها به گوش رسید، اما با گذشت مدت زمان کوتاهی وی تصمیم گرفت که همچنان برای استقلال بازی کند.

در این زمینه و برای شفاف سازی و بیان اتفاقات پشت پرده علی فتح‌الله‌زاده، در گفت و گو با فارس اظهار داشت: ما امروز جلسه نهایی‌مان را در خصوص ماندن یا جدایی نکونام در استقلال را برگزار کردیم. من در این جلسه و در حضور علی کفاشیان تاکید کردم که نکونام قرارداد 2 ساله با باشگاه استقلال دارد. البته او درست می گوید که طبق قرارداد باید تا قبل از اتمام قراردادش من باید کل مبلغ قراردادش را می دادم، اما من این کار را هم کردم چون دو روز قبل از اتمام مدت زمان قراردادش یک چک به مبلغ 200 میلیون به این بازیکن دادم.

وی ادامه داد: درست است که نکونام این چک را از من نگرفت، اما از نظر من او برای ماندن در استقلال توافق کرده بود و من از این کار مطمئن شده بودم.
مدیرعامل استقلال عنوان کرد: نکونام حق دارد که پولش را از من بخواهد،‌اما بنده برای بستن استقلال نزدیک به 15 میلیارد هزینه کرده ام و دستم خالی است. از او خواستم که یک ماه به من فرصت بدهد تا پولش را بدهم و نکونام در حضور کفاشیان پیشنهاد مرا پذیرفت و در استقلال ماندنی شد./فارس