ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فتحی‌پور به برنز جودوی جوانان جهان نرسید


جودوکار وزن۶۶- کیلوگرم ایران به عنوانی بهتر از پنجمی در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان دست نیافت تا دست ایران همچنان از رسیدن به مدال کوتاه بماند.

ایسنا: جودوکار وزن۶۶- کیلوگرم ایران به عنوانی بهتر از پنجمی در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان دست نیافت تا دست ایران همچنان از رسیدن به مدال کوتاه بماند.

مهدی فتحی پور جودوکار وزن 66- کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی رقابت های قهرمانی جوانان جهان و برای کسب مدال برنز مقابل «دانیل کارگنین» از برزیل قرار گرفت اما در پایان نتیجه را واگذار کرد و پنجم شد.

وی امروز پس از استراحت در مرحله نخست، «مان خابار» از مغولستان، « ادگاردو» از مکزیک و «جان تلو» از کلمبیا را با ضربه فنی شکست داد، اما در مرحله نیمه نهایی به «گیارتو» از اسپانیا باخت و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

همچنین در وزن 66- کیلوگرم علیرضا خجسته با دو پیروزی مقابل «واوریزسک» از لهستان و « راشد» از امارات، به نماینده برزیل باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین امید تیزتک در وزن ٧٣- کیلوگرم «سوت من» از نیوزیلند و «حنان والد»از هلند به «اروس خان بک» از روسیه با امتیاز «یوکو» باخت و از دور رقابتها کنار رفت.

روز گذشته هم محمد رشنونژاد عنوان هفتمی را کسب کرد و احمد قاسمی هم حذف شده بود.

رقابتهای جودو قهرمانی جوانان صبح جمعه با حضور ٥٦٠ جودوکار از ٨٢ کشور به میزبانی امارات در ابوظبی آغاز شد و تا روز سه شنبه پنجم آبان ماه ادامه خواهد داشت. 


ویدیو مرتبط :
برنز وزنه برداری جوانان جهان از آن «پیمان جان» شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتحی پور به فینال جودوی جهان نرسید


جودوکار وزن ۶۶- کیلوگرم ایران با شکست مقابل نماینده اسپانیا از رسیدن به فینال رقابت های قهرمانی جوانان جهان بازماند.

ایسنا: در ادامه رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان جهان که در ابوظبی جریان دارد و در مرحله نیمه نهایی مبارزات وزن ۶۶- کیلوگرم مهدی فتحی پور برای صعود به دیدار نهایی به مصاف «گیاترو» از اسپانیا رفت و با امتیاز «یوکو» بازنده و راهی دیدار رده بندی شد.

وی امروز پس از استراحت در مرحله نخست، «مان خابار» از مغولستان را با امتیاز «وازاری»، « ادگاردو» از مکزیک را با اخطار و «جان تلو» از کلمبیا را با ضربه فنی شکست داد و به نیمه نهایی رسید. وی برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی باید «دانیل کارگنین» از برزیل را شکست دهد.

در همین وزن علیرضا خجسته پس از برتری مقابل «واوریزسک» از لهستان و « راشد» از امارات در مرحله یک هشتم نهایی با اخطار به نماینده برزیل باخت و از دور رقابتها کنار رفت. همچنین امید تیزتک در وزن ٧٣- کیلوگرم «سوت من» از نیوزیلند و «حنان والد»از هلند به «اروس خان بک» از روسیه با امتیاز «یوکو» باخت و از دور رقابتها کنار رفت.

رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان صبح جمعه با حضور ٥٦٠ جودوکار از ٨٢ کشور به میزبانی امارات در ابوظبی آغاز شد و تا روز سه شنبه پنجم آبان ماه ادامه خواهد داشت.