ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فان پرسی: از ترک یونایتد پشیمان نیستم


مهاجم شیاطین سرخ از ترک کردن این تیم پشیمان نیست و تاکید دارد که سران این باشگاه انگلیسی رفتار بسیار خوبی با او داشته‌اند.

ایسنا: مهاجم شیاطین سرخ از ترک کردن این تیم پشیمان نیست و تاکید دارد که سران این باشگاه انگلیسی رفتار بسیار خوبی با او داشته‌اند.

 رابین فان پرسی، ستاره هلندی منچستر یونایتد پس از سه سال حضور در این تیم در نهایت تصمیم گرفت فوتبال جزیره را ترک کند و فنرباغچه را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند. او در 105 بازی که برای شیاطین سرخ به میدان رفت توانست 58 گل به ثمر برساند که این آمار خوبی برای او است البته انتظارات از این مهاجم هلندی بسیار بالاتر بود.

فان پرسی در نشستی خبری به رسانه های ترکیه‌ای معرفی شد و هواداران بسیار زیادی برای استقبال از او آمده بودند. فان پرسی به نظر می رسد که از ترک شیاطین سرخ پشیمان نیست.

او گفت: اصلا احساس پشیمانی و یا ناراحتی نمی کنم. روزی که به منچستر یونایتد پیوستم می دانستم که زمان جدایی نیز فرا خواهد رسید. به هر حال این جزئی از فوتبال است. باید اعتراف کنم که مدت‌هاست منتظر جدایی از منچستر یونایتد بودم.

او ادامه داد: من لحظات شیرینی را پشت سرگذاشتم. بسیار خوشحال کننده است که با خاطره خوب یک تیم را ترک کرد. بسیار خوشحال کننده است که قدر زحماتی را که کشیده‌ای بدانند. این برای من بسیار مهم است. مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد رابطه بسیار خوبی با من داشت و بهترین برخورد را درباره قضیه جدایی از خود نشان داد.

فان پرسی درباره پیوستنش به فنرباغچه هم گفت: به شما قول می دهم که نهایت تلاش خود را در تیم جدیدم به کار خواهم گرفت. از این که این هم تماشاگر را در مراسم معرفی خود می بینم غافلگیر و ذوق زده شده‌ام. الان می توانم درک کنم که در صورت قهرمان شدن در لیگ ترکیه چه خوشحالی نصیب هواداران فنرباغچه خواهد شد. امیدوارم که این لحظات را با شما تقسیم بکنم. بسیار خوشحالم که با فنرباغچه پیوسته‌ام.


ویدیو مرتبط :
فان؛دلایل ده خیا برای ترک یونایتد و پیوستن به رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش فان‌پرسی به خبر ترک اولدترافورد


مهاجم هلندی منچستر یونایتد شایعه جدای‌اش از این تیم انگلیسی را تکذیب و اعلام کرد که از حضور در تیم شیاطین سرخ بسیار خوشحال است و دوست دارد قراردادش را با این تیم تمدید کند.

ایسنا: مهاجم هلندی منچستر یونایتد شایعه جدای‌اش از این تیم انگلیسی را تکذیب و اعلام کرد که از حضور در تیم شیاطین سرخ بسیار خوشحال است و دوست دارد قراردادش را با این تیم تمدید کند.

رابین فان‌پرسی در نخستین فصل حضور خود در منچستر یونایتد نمایش درخشانی داشت و یکی از دلایل اصلی قهرمانی این تیم در فصل قبل لیگ برتر انگلیس بود اما این مهاجم هلندی در فصل جاری لیگ جزیره نتوانسته است انتظارات را برآورده کند و خبرهای درباره اختلاف او با دیوید مویس و جدایش از تیم شیاطین سرخ در پایان فصل به گوش می‌رسد.

فان پرسی در گفتگویی که با سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد داشت جدای‌اش از این تیم را در پایان فصل تکذیب و اعلام کرد که می خواهد قراردادش را با یونایتد تمدید کند. او گفت: من وقتی عملکردم ارزیابی می شود و یا مردم درباره نمایشم در مستطیل سبز نظر می دهند احساس ناراحتی و یا خشم نمی‌کنم. مردم می تواند هر چه قدر که می خواهند از من انتقاد کنند. چه بسا بسیاری از این آراء و انتقادات درست و بجا باشد به همین خاطر احساس ناراحتی و خشم نمی کنم. اما چیزی که من را ناراحت می کند این است که بعضی از افراد به نیابت از من حرف می زنند و سخنانی کذب و پوشالی را بر زبان می آورند.

او افزود: افراد دیگر نمی توانند به نیابت از من سخن بگویند. تنها کسی که می تواند از زبان من حرف بزند خود من هستم. من باید به همه بگویم که از حضور در منچستر یونایتد بسیار خوشحال هستم. من با یونایتد قرارداد چهار ساله دارم و اگر بتوانم قراردادم را با این تیم دو سال دیگر هم تمدید کنم بسیار خوشحال خواهم شد چرا که بازی با پیراهن این تیم را برای خودم افتخار می‌دانم.این نظر رابین فان پرسی است و بر خلاف تمام آنچه است که در رسانه‌ها آمده است.

این مهاجم هلندی درباره اختلافش با بازیکنان شیاطین سرخ و دیوید مویس سرمربی تیم گفت: من رابطه بسیار خوبی با بازیکنان و دیوید مویس سرمربی تیم دارم. برنامه تمرینی مویس خوب است و من هر روز چیزهای از او می‌آموزم. 12 سال است که من بطور حرفه‌ای فوتبال بازی می کنم. عملکردم روز به روز در حال پیشرفت است. شرایطم با مویس هم بهتر شده است.پیش از این هم گفتم که سخن از عملکردم در میدان مرا ناراحت نمی کند اما وقتی پای اظهارات خیالی و فرا نقدی پیش می‌آید دیگر شرایط فرق می‌کند. من با مویس مشکلی ندارم چرا که همواره تلاش می‌کنم تا چه در تیم ملی و چه در تیم باشگاهی از سرمربیان خود یاد بگیرم و این درباره مویس هم صدق می کند و از حضور او در تمرین منچستر چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. از کار کردن با مویس لذت می‌برم و اطمینان دارم که شرایط تیم در آینده بهتر خواهد شد.

فان پرسی در پایان سخنان خود گفت: بین من و مویس احترام متبادلی وجود دارد و هر کدام از ما تلاش می کند تا وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. مویس فشار زیادی را تحمل می‌کند. او تلاش می‌کند تا منچستر یونایتد را به روزهای اوج برگرداند و این آرزوی همه ما بازیکنان است. برای خارج کردن خود از شرایط کنونی تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم.

منچستر یونایتد که در این فصل دیگر سر‌آلکس فرگوسن را در اختیار ندارد نتایج ضعیفی کسب کرده است و با 48 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد و شانس بسیار کمی برای کسب عنوان قهرمانی دارد. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم در آستانه حذف شدن است چرا که در دیدار رفت با دو گل برابر المپیاکوس تن به شکست داد.