ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فان خال: چاره برد استوک سیتی است


سرمربی منچستریونایتد می گوید تیمش برابر استوک سیتی چاره از جز برد نخواهد داشت تا از بحران خارج شود.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی منچستریونایتد می گوید تیمش برابر استوک سیتی چاره از جز برد نخواهد داشت تا از بحران خارج شود.

منچستریونایتد بعد از 3 شکست پیاپی در لیگ برتر این هفته باید در خانه استوک سیتی به میدان برود، تیمی که در خانه معروف به غول کش بودن است و قطعا یونایتد ها کار آسانی در این دیدار نخواهند داشت. از طرفی هر روز اخحبار ضد و نقیصی از جدایی فان خال و پیوستن مورینیو به این تیم شنیده می شود که کار را برای فان خال سخت کرده است و باعث شد او این هفته نشست خبری تیمش را بعد از 5 دقیقه ترک کند.

لوئیس فان خال پیش از دیدار تیمش برابر استوک سیتی به شبکه منچسترتی وی گفت: قطعا در شرایطی هستیم که نیاز مبرمی به برد در این دیدار داریم و این طبیعی است. وقتی در باشگاه بزرگی چون منچستریونایتد هستید و 3 بازی پی در پی را نیز با شکست به پایان رساندید باید هر چه سریع تر از بحران خارج شد و 3 امتیاز دیدار بعدی را کسب کنیم. به همین خاطر ما به دیدار برابر استوک می رسیم و می خواهیم برنده این دیدار باشیم. البته این را باید در نظر گرفت که آنها در خانه تیم قدرتمندی هستنند و می توانند کار را برای هر تیمی سخت کنند. آنها برای مثال منچسترسیتی را شکست دادند و می دانیم که بازی بختی برابرشان خواهیم داشت.

سرمربی هلندی منچستریونایتد ادامه داد: همه می دانند که منچستر مشکل دفاعی دارد و من نمی توانیم فریاد بزنم که تیمم مشکل دفاعی دارد. بهتر است ساکت باشیم و به فکر مرتفع کردن آن باشم.

او درباره این موضوع که رختکن منچستر نیز دو دسته است و بازیکنان از فان خال تبعیت نمی کنند گفت: این صحبت ها بی ارزش هستند. من در میان بازیکنانم چنین چیزی ندیده ام. رختکن تیم من متحد است و همان چیزی است که من انتظار دارم. ما مجموعه قدرتمندی هستیم. البته که باید پیروزی های بیشتری به دست بیاوریم و این را هم من و هم بازیکنانم به خوبی می دانیم. طبیعی است که اگر در منچستر نیز پیروز نشویم از این تیم می روم و دنیا برای من در اینجا به پایان می رسد چرا که منچستر جایگاه بالایی دارد.

پیش از فان خال وین رونی نیز به نمایندگی از بازیکنان منچستریونایتد عنوان کرد که آنها برای برد برابر استوک تمام تلاششان را خواهند کرد. او در این زمینه گفت: طبیعی است که پس از چند ناکامی، از اطمینان ها در تیم کاسته شود و ما باید در مسابقات دشواری که پیش رو داریم از این حیث خودمان را بالا بکشیم. همه تیم می دانند که می توانیم خیلی بهتر از اینها نتیجه بگیریم و من به شخصه همراه باتجربه های تیم، با سایر بازیکنان صحبت کرده ام تا این شرایط را تغییر دهیم.

هیچ مشکلی بین بازیکنان و مربی وجود ندارد. ما باهم در تلاشیم تا به یک راه حل خوب برای مشکلات کنونی و بازگشت به جاده پیروزی دست یابیم.

به دنبال صحبت های تند فن‌خال از رسانه‌های انگلیسی در مصاحبه روزچهارشنبه خود که در آن از رسانه‌ها خواسته بود به خاطر انتشار شایعه اخراج این مربی هلندی از من‌یونایتد از او عذرخواهی کنند، برخی از نشریات انگلیسی به درخواست او پاسخی جالب داده‌اند.

سان روی جلد خود نوشته است: ببخشید که تیمت در ۶ بازی اخیرش نبرده است! ببخشید که تیمت هیچ کدام از تیم‌های اول تا پنجم جدول را در این فصل شکست نداده است! ببخشید که تیمت از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است! ببخشید که حوصله هواداران را سر برده‌ای و اشک آنها را درآورده‌ای! ببخشید که با وجود ۲۵۰ میلیون پوند سرمایه‌گذاری برای خرید بازیکنان جدید، هیچ موفقیتی برای تیمت به ارمغان نیاورده‌ای!

منچستریونایتد در دومین فصل سرمربیگری فن‌خال با ۲۹ امتیاز و ۹ امتیاز فاصله با صدر جدول در رده پنجم قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
کنفرانس قبل از بازی با لستر سیتی فان خال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر فان خال بعد از برد تیمش مقابل کاستاریکا



اخبار,اخبارورزشی,فان خال

 
 اخبار ورزشی - جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل
فان خال:‌ برای ضربات پنالتی از قبل برنامه داشتیم/خوشحالیم بعد از ۱۲۰ دقیقه برنده شدیم

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند گفت: برای زدن پنالتی‌ها قبل از رویارویی با کاستاریکا برنامه‌ریزی کرده بودیم.

به گزارش فارس، لوئی فان‌خال بعد از برد مقابل کاستاریکا در ضربات پنالتی اظهار داشت: برای ضربات پنالتی از قبل برنامه داشتیم و کرول را برای این منظور یعنی مراقبت از دروازه و دفع ضربات پنالتی تیم حریف آماده کرده بودیم.

وی افزود:‌ فکر می‌کنم مقابل کاستاریکا به خوبی نشان دادیم که هلند صاحب برنامه است و می‌تواند براساس شرایط بازی برنامه‌های خود را پیش ببرد.

وی افزود: خوشحالم در این مرحله سخت توانستیم بعد از 120دقیقه بازی در ضربات پنالتی نتیجه را به سود خود کنیم. ما در خلال بازی بارها صاحب موقعی شدیم. حتی تیر دروازه‌ نیز با ما روی خوشی نداشت که سه بار توپ‌هایمان به تیر دروازه‌ حریف خورد و گل نشد.

اخبار ورزشی - فارس