ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فان خال: هرگز کرویف را به خاطر انتقاداتش از من نمی بخشم



 

 

فان خال: هرگز کرویف را به خاطر انتقاداتش از من نمی بخشم

 

لوئیس فان خال مربی هلندی باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که هرگز یوهان کرویف، اسطوره هلندی باشگاه بارسلونا را به خاطر انتقادات تندی که در دوران حضور او در تیم کاتالان روانه فان خال می کرده، او را نمی بخشد.

فان خال گفت :« مردم نمی دانند که زمانی که مربی بارسلونا بودم، چه روزهایی را سپری می کردم. یوهان کرویف تقریبا هر هفته از من انتقاد می کرد. او از طریق ستون ها و مقالاتش که در روزنامه ها منتشر می شد، همیشه به من حمله می کرد.»

این مربی هلندی ادامه داد:« کرویف یک سمبل واقعی در بارسلوناست، دقیقا یکی مثل اولی هوینس در مونیخ. هواداران همیشه به صحبتهای او باور دارند، حتی اگر آنها واقعا در جریان آنچه در رختکن تیم می گذرد ، نباشند.»

فان خال گفت:« من به رغم تلاشهای کرویف که سعی در ناامید کردن من داشت، عملکرد خوبی در بارسلونا داشتم. کرویف حرفهای زیادی می زند ولی هرگز مسئولیتش را بر دوش نمی گیرد. او بارها سعی کرده تا مرا ناامید کند و برای همین هرگز او را به خاطر کارهایی که کرده نمی بخشم.»

گفتنی است، فان خال در طول سالهای 1997 تا 2000 مربی بارسلونا بود و با این تیم به دو عنوان قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در جام حذفی رساند. دومین دوره حضور او برروی نیمکت مربیگری بارسا در فصل 3-2002، با موفقیت کمتری همراه بود.


ویدیو مرتبط :
شیاطین سرخ و فان خال در لس آنجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فان‌خال به خاطر پیروزی بر اسپانیا قهرمان گاو بازی شد! + تصویر



 
 اخبار ورزشی - جام بیستم – ۲۰۱۴ برزیل
فان‌خال به خاطر پیروزی بر اسپانیا قهرمان گاو بازی شد! + تصویر

رسانه‌های هلند معتقدند لویی فان خال در رویارویی با اسپانیا، قهرمان مقتدر ورزش گاو بازی بود که راه پیروزی را هموار کرد.

به گزارش فارس، روزنامه‌های هلندی در شماره‌های روز شنبه (امروز) به نیکی از فان خال یاد کردند.

پس از آنکه شب گذشته هلند موفق شد 5 بر یک اسپانیا را شکست دهد از این مربی 62 ساله به عنوان استاد گاوبازی به سبک اسپانیایی یاد شده است.

پ

اخبار,اخبار ورزشی,رقابتهای جام جهانی

 
روزنامه معتبر تلگراف عنوان کرد: فان خال به خاطر حضورش در گذشته به عنوان مربی بارسلونای اسپانیا با سبک بازی ماتادورها آشنا بود و توانست راه کسب چنین برد پرگلی را همانند قهرمان‌های رشته گاوبازی هموار کند.

نکته جالب این بود که نشریه هلندی در شماره روز گذشته‌‌اش از فان خال با در دست داشتن پارچه به دست به سبک گاوبازهای اسپانیایی یاد کرده بود.

پیکارهای جام جهانی از پنجشنبه شب با دیدار برزیل و کرواسی در ورزشگاه سائوپائولو آغاز شد که به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
 اخبار ورزشی - فارس