ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فان خال: خرید‌های تابستان جواب دادند


لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که خرید‌های تابستانی اش باعث پیشرفت و صدرنشینی تیمش در این فصل شده است.

ورزش سه: فان خال در تابستان بازیکنانی مثل رابین فان پرسی، رادامل فالکائو ، خاویر هرناندس، جانی ایوانز، نانی، فلچر، رافائل و آنخل دی‌ماریا را فروخت و بازیکنانی مثل دیپای، مارسیال، اشنایدرلین، شواین اشتایگر و دارمیان را به خدمت گرفت. حال سرمربی هلندی معتقد است که تیمش نتیجه این هزینه ی گزاف را می‌بیند و طعم موفقیت را خواهد چشید.

او گفت:" به شانس همیشه نیاز است ولی تناسب ترکیب نسبت به فصل گذشته بهتر شده است. به همین خاطر است که باید بازی‌هایمان را ببریم. باید هر هفته بهتر شویم، بله. پیشرفت هفتگی را نمی‌بینم ولی به نظرم حالا تیم بهتری هستیم. از سیستم چرخشی بیشتر استفاده می‌کنم زیرا توانایی انجام آن را دارم. سال گذشته تیمم تناسب نداشت. به 20 تا 25 بازیکن اجازه خروج دادم بنابراین تیم فعلی، یک تیم جدید است."


ویدیو مرتبط :
شیاطین سرخ و فان خال در لس آنجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فان خال: از خرید فالکائو خیلی خوشحالم


سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: فالکائو از جمله بازیکنانی است که شناخت خوبی از او دارم و از خریدش نیز خوشحالم.

خبرگزاری فارس: لویی فان خال، سرمربی تیم منچستریونایتد امید زیادی به درخشش رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی تیمش در ترکیب شیاطین سرخ دارد.

سرمربی سابق تیم ملی هلند می‌گوید که از گذشته علاقمند به سبک بازی فالکائو بوده و معتقد است این بازیکن می‌تواند روزهای درخشانی را در اولدترافورد داشته باشد.

فان خال در این زمینه اظهار داشت: فالکائو بازیکنی است که همواره سبک بازی او را ستوده‌ام و شیوه بازی‌اش را دوست دارم. او زمانی که در تیم اتلتیکومادرید بود بازی‌هایش را تماشا می‌کردم و گل های او در دیدار پایانی را تماشا کردم.

وی ادامه داد: بعد از اتلتیکومادرید نیز من عملکرد فالکائو با پیراهن تیم ملی کلمبیا مقابل هلند را نیز از نزدیک شاهد بودم که عملکردش تاثیرگذاری زیادی روی تیم من داشت. خیلی خوب این بازیکن را می‌شناسم و خیلی خوب می‌دانم که رکوردهایش امیدوار کننده است.

سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد: با توجه به توانایی‌هایی که دارد من خیلی خوشحالم که فالکائو به اولدترافورد آمد و می‌تواند برای تیم ما به میدان برود.