ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فان خال: تمرکز ما روی خودمان است نه دورتموند



 

 

 

فان خال: تمرکز ما روی خودمان است نه دورتموند

 

سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی پرگل مقابل ماینتس گفت آنچه برای او اهمیت دارد نتایجی است که تیمش کسب می‌کند، نه نتایجی که دورتموند به دست می آورد.

تیم فوتبال بایرن مونیخ شنبه شب در زمین ماینتس به برتری 3 بر یک دست پیدا کرد و این در حالی است که بروسیا دورتموند، صدرنشین رقابت‌ها هم با حساب 2 بر صفر از سد سنت پائولی گذشت. اختلاف دورتموند با بایرن در حال حاضر 13 امتیاز است.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان این دیدار اظهار داشت: موقعیت‌های زیادی را در این بازی از دست دادیم اما سرانجام بردیم و از این بابت خوشحالیم. در این دیدار از ضد حمله بخوبی استفاده کردیم و شایسته پیروزی بودیم. البته موارد بسیاری هم بود که توپ را به سادگی از دست می دادیم که این امر باعث می شد کارمان دشوار شود.

فان خال افزود: در حال حاضر آنچه برای ما اهمیت دارد، کسب نتایج خودمان است و دنبال این نیستیم که بروسیا دورتموند چه نتایجی کسب می کند.


ویدیو مرتبط :
شیاطین سرخ و فان خال در لس آنجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فان خال: گلهای دورتموند درزمان مناسبی به ثمر رسید



 

 

فان خال: گلهای دورتموند درزمان مناسبی به ثمر رسید

 

لوئیس فان خال مربی هلندی باشگاه بایرن مونیخ به خوبی می داند که برتری توانایی حریف، این تفاوت را رقم زده است.

لوئیس فان خال، مربی هلندی بایرن مونیخ به خوبی می داند که توانایی بازیکنان بوروسیا دورتموند در گلزنی باعث برد 1-3 این تیم در آلیانس آرناشد. بدین ترتیب قهرمان دوره قبل رقابتهای بوندس لیگا در خانه مغلوب صدرنشین این دوره شد.

در پایان این مسابقه فان خال به اسکای گفت:« دورتموند دقیقا در زمان درست و مناسب به گل رسید. ما در نیمه دوم کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم ولی نتوانستیم در دقایق سرنوشت ساز گلزنی کنیم.»

او ادامه داد:« اولین گلی که خوردیم دقیقا برروی تلاش فردی بازیکن بود. دورتموند هم از این ماجرا بهره برد.»

بدین ترتیب امیدهای بایرن برای قهرمانی در رقابتهای این فصل بوندس لیگا به مراتب کمرنگ تر از قبل شد؛ چرا که اکنون این تیم 16 امتیاز با دورتموندصدرنشین فاصله دارد.آنها هفته آینده مقابل هانوفر قرار می گیرند تا برای کسب جایگاهی برای حضور در رقابتهای فصل بعدلیگ قهرمانان اروپا مبارزه کنند.