ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فان خال آقای گل لیگ هلند را می‌خواهد


لویی‌ فان‌خال برای به خدمت‌گیری آقای گل لیگ فوتبال هلند با آیندهوون تماس گرفت.

خبرگزاری فارس: سرمربی فصل جاری منچستریونایتد نخستین گام در مسیر خرید‌های جدید را برداشت. وی فصل 2015-2014 هنوز به پایان نرسیده ، خواهان بازیکن ملی‌پوش تیم پی.اس. آیندهوون شد.

در این ارتباط «مارسل براندس» مدیر فنی آیندهوونی‌‌ها اعلام کرد فان‌خال در مورد ستاره 21 ساله که اکنون بهترین گلزن فصل فوتبال باشگاهی هلند بوده،‌ تماس گرفته و شرایطش را جویا شده است.

مقام عالی باشگاه هلندی در برنامه‌ای تلویزیونی اظهار کرد: لویی با من تماس تلفنی گرفت و وضعیت دوپای را جویا شد. البته صحبت‌‌های ما در حد رد و بدل کردن اطلاعات بود و چیزی تحت عنوان پیشنهاد ارائه نشد.

این مقام همچنین گفت چند باشگاه بزرگ نیز به جذب ستاره تیم حاضر در لیگ «اردی‌ویزه» علاقمند هستند.

دوپای در فصل جاری با 20 گل زده بالاتر از لوک دیونگ (آیندهوون، 19 گل زده) و میشل کرامر (دن هاگ 16 گل زده) در رده نخست گلزنان لیگ هلند است.


ویدیو مرتبط :
گل به خودی زیبای فان پرسی برای هلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای گل لیگ به سفارت هلند رفت


سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن برای حضور بازیکن جوان تیمش در جمع امیدها او را از پای پرواز به سفارت هلند فرستاد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال راه‌آهن برای دیدار مقابل سیاه‌جامگان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر راهی مشهد شده تا فردا و از ساعت 17 و 30 دقیقه مقابل نماینده این شهر قرار بگیرد.

با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال امید خود را برای برگزاری اردویی در هلند آماده می‌کند مهرداد محمدی از راه‌آهن در بازیکنان دعوت شده امید قرار گرفته است، همین موضوع باعث شد تا فرهاد کاظمی محمدی را از پای پرواز برای انجام امور مربوط به دریافت ویزایش به سفارت هلند بفرستد تا مهاجم جوان و گلزن این تیم با یک روز تاخیر به تیم راه‌آهن ملحق شود.

تیم ملی فوتبال امید قرار است از 12 شهریور ماه اردویی را در هلند برگزار کند.