ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فان‌پرسی: زمان همه چیز را درست خواهد کرد


بازیکن هلندی منچستر میگوید کار تیمی شان کم کم بهتر خواهد شد ولی میپذیرد که در بازی دیشب منچستریونایتد با ساندرلند که با نتیجه ی 1-1 به پایان رسید بازیکنان منچستر خیلی آشفته بازی میکردند.

ورزش سه: این بازیکن می‌گوید فقط مسئله‌ی زمان در میان است و برای برگشتن به وضعیت مطلوب با سرمربی جدید این تیم نیاز به زمان بیشتری دارد.

در این بازی که عصر دیروز در استادیوم لایت ساندرلند برگزار شد گل اول بازی را خوان ماتا به ثمر رساند ولی شیاطین سرخ نتوانستند در این بازی موقعیت های بیشتری خلق کنند تا جک رادول بازیکن ساندرلند با به ثمر رساندن گل مساوی امتیازها را بین دو تیم تقسیم کند.

فان پرسی درباره ی این بازی میگوید:همه به این تیم و بازیکنانش اعتقاد دارند ولی فقط مسئله ی زمان مطرح است و در پی آن امتیازها هم خواهند آمد.ما دو امتیاز را مقابل ساندرلند از دست دادیم. ما برای برد به اینجا آمدیم اما نتوانستیم برای مدت زیادی در این بازی برنده بمانیم و کمتر از 15 دقیقه بعد باز هم از روی یک ضربه ی کرنر گل دریافت کردیم . ما در کنترل توپ آشفته عمل کردیم، توپ ها را زیاد از دست میدادیم و بعد کار برایمان سخت می‌شد.


ویدیو مرتبط :
کلیپی از فان پرسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فان‌پرسی برای بازی با اروگوئه مشكلی ندارد



 

فان‌پرسی برای بازی با اروگوئه مشكلی ندارد

 

/همگام با جام‌جهانی2010-آفریقای‌جنوبی/

فان‌پرسی برای بازی با اروگوئه مشكلی ندارد

منابع رسانه‌‌ای اروپا از آمادگی مهاجم تیم ملی فوتبال هلند برای مصاف با اروگوئه خبر دادند.

به نقل از روزنامه فولكس‌كرانت چاپ آمستردام، روبین فان‌پرسی قادر است فردا شب در جدال بر سر راهیابی به بازی نهایی جام‌جهانی 2010، در تركیب تیم تحت رهبری برت‌فان‌مارویك شركت كرده و یارانش را همراهی كند.

این بازیكن پس از آنكه در حین بازی با برزیل دچار مصدومیت آرنج و دست شد،‌ به بیمارستان برای انجام معالجه انتقال یافت. در آن هنگام این نگرانی وجود داشت كه شدت آسیب‌دیدگی گلزن تیم آرسنال شدید باشد و وی بازی روز سه‌شنبه را از دست دهد.

سخنگوی تیم سرزمین لاله‌ها روز گذشته اعلام كرد: بطور كلی مشكل فان پرسی برطرف شده و او در حال انجام آخرین بخش از درمان و دوره نقاهت است.البته روبین با تیم در تمرینات گروهی شركت ندارد و بصورت انفرادی تمرین می‌كند.این بدین خاطر است كه او با بازیكنان برخورد فیزیكی نداشته باشد تا مشكل بطور كامل برطرف شود.
جدال هلند و اروگوئه ساعت 23 فرداشب در ورزشگاه فری‌پوینت انجام خواهد شد