ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فان‌خال هموطنش را از چنگ الخلیفی ربود!


سرمربی تیم منچستر که سابقا هدایت تیم ملی هلند را بر عهده داشت، موفق شد دیبای را که نزدیک بود فریفته پول‌ کلان الخلیفی شود، به جمع شیاطین سرخ بکشاند.

خبرگزاری فارس: منچستریونایتد مهاجم جوان آیندهوون هلند را با قرارداد نجومی 50 میلیون دلاری به عضویت خود درآورد. بدین ترتیب، ممفیس دیبای 21 ساله برای چهار سال به منچستر می‌پیوندد. او در فصل جاری با تیمش به قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های هلند رسید.

این انتخاب از سوی فان‌خال صورت گرفته است. فان خال در زمانی که سرمربی تیم ملی فوتبال هلند بود، این مهاجم را به تیمش دعوت کرد. جلب نظر دیبای برای فان خال بسیار سخت بود، زیرا الخلیفی مالک پاری‌سن‌ژزمن پیشنهاد کلان‌تری را مطرح کرده بود.

دیبای که در فصل جاری 21 گل برای تیمش (PSVآیندهوون) ثمر رساند، در فصل نقل و انتقالات که از 10 خرداد تا 10 تیر است، پس از گذراندن آزمایش‌های پزشکی به طور رسمی به منچستر خواهد پیوست.

فان‌خال و دیبای در جام جهانی برزیل به همراه تیم ملی هلند به جایگاه سوم دست یافتند.

گفتنی است که قرارداد ممفیس دیبای،‌صد برابر گرانتر از گرانترین قرارداد ثبت شده در لیگ برتر کشورمان است.


ویدیو مرتبط :
شیاطین سرخ و فان خال در لس آنجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فان‌خال: این بهترین بازی فصل بایرن بود



 

فان‌خال: این بهترین بازی فصل بایرن بود

 

لوییس فان‌خال، مربی بایرن مونیخ از عملکرد تیمش در پیروزی چهار بر یک مقابل آینتراخت فرانکفورت کاملا راضی است. مربی هلندی گفت این بهترین نمایش تیمش در این فصل بوده و می‌گوید بایرن به مسیر صحیح بازگشته است.

او گفت: «به نظرم بهترین بازی فصل خود را انجام دادیم. آینتراخت فرانکفورت دفاع بسیار فشرده‌ای داشت و کار را بر ما بسیار دشوار ساخت. در هر حال ما موقعیت‌های زیادی ساختیم.

زیباترین چیزی که امروز دیدم، اراده و شوری بود که بازیکنانم نشان دادند. طرفداران هم این را متوجه شدند. من خوشحالم چون به نظرم در مسیر صحیحی گام برمی‌داریم. ما سه امتیاز با رده سوم فاصله داریم و این حداقل رده‌ای است که می‌خواهیم به آن برسیم.»

بایرن در بوندس‌لیگا مشکل دارد و امید این تیم برای قهرمانی تا حد زیادی از دست رفته است. در هر حال، سه بازی تا ژانویه مانده و بایرنی‌ها دارند به بایر لورکوزن نزدیک می‌شوند.