ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فان‌خال شاید سنگین جریمه شود


اتحادیه فوتبال انگلیس به سرمربی هلندی منچستریونایتد مهلت نهایی داد تا اتهام خویش را علیه داور اثبات کند.

خبرگزاری فارس: اتحادیه فوتبال انگلیس روز گذشته به لویی‌فان‌خال اعلام کرد تا شامگاه دوشنبه فرصت دارد اتهامی که به داور مسابقه بازی تیمش در جام حذفی زده، را با مدرک اثبات کند.

در صورتی که مربی فصل جاری یونایتد‌ها نتواند آنچه را تهمت زده،  ثابت کند، آنگاه با جریمه‌ای سنگین مواجه خواهد شد.

فان‌خال 63 ساله چندی قبل در دیدار تیمش در رقابت‌های حذفی موسوم به «اف.ای.کاپ» و در بازی منجر به تساوی بدون گل مقابل حریف دسته چهارمی به اسم کمبریج‌یونایتد، به داور بازی تهمت زده علیه تیمش سوت زده است.

سرمربی منچستریوناتید در پایان آن مسابقه گفت: در این بازی همه علیه ما بودند. زمین چمن، داور و ... هر چیزی که تصورش را بکنید، ضد منچستربودند. همیشه هم داوران با ما اینگونه رفتار می‌کنند. فرقی هم نمی‌کند که من به عنوان مربی کجا کار می‌کنم.

یاران وی در دیدار تکراری البته موفق شدند 3 بر صفر کمبریج را شکست دهند.


ویدیو مرتبط :
تنش سنگین بین فان‎خال و فالکائو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه‌ای سنگین در انتظار كینگستون است



 

 

 

جریمه‌ای سنگین در انتظار كینگستون است

 

پس از تهدید به درگیری با سرمربی

جریمه‌ای سنگین در انتظار كینگستون است

فدراسیون فوتبال غنا برای بازیكن خاطی تیم ملی این كشور تنبیه و جریمه‌ای سنگین در نظر خواهد گرفت.

این سازمان روز گذشته اعلام كرد لاریا كینگستون عضو تیم هرتس اسكاتلند را بخاطر حرف‌ها و دشنام‌ها علیه سرمربی تیم این كشور،‌ جریمه خواهد كرد تا نظم و آرامش بر تیم حاكم باشد.

این بازیكن دو روز قبل وقتی متوجه شد میلوان راجاوچ، سرمربی 56 ساله و اهل مونته‌نگرو، اقدام به خط زدن نام وی از فهرست بازیكنان اعزامی به رقابت‌های جام جهانی كرده، اردو را به جنجال كشید.
كینگستون در مقابل چشم هم‌تیمی‌ها برای دقایقی به مربی‌اش دشنام داد و حرف‌هایی زد كه باعث ناراحتی هواداران در كشورش شد.

این بازیكن بی‌نظم و خاطی گفت: راجاوچ، یك مربی نادان و ابله است كه متاسفانه تیم غنا را اشغال كرده است. او هیچ چیز از فوتبال نمی‌فهمد و بخاطر یكسری ارتباطات چنین جایگاهی دارد. به خدا سوگند می‌خورم كه او بدترین مربی جهان است. امیدوارم خدا حق و انتقام‌ام را از او بگیرد.
كینگستون پس از این گفتن این جملات زشت،‌ قصد نزاع با راجاوچ را داشت كه با جلوگیری چندتن از مقامات فدراسیون آسیبی به مربی تیم آفریقایی وارد نشد.

چنین رفتاری از بازیكن 29 ساله و خط خورده تیم غنا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های این كشور داشت و نشریات نیز از آن به عنوان رسوایی یك بازیكن دور مانده از جام‌جهانی یاد كردند.
پیكارهای جام جهانی 2010 از تاریخ 21 خردادماه سال جاری با حضور 32 تیم در 8 گروه آغاز خواهد شد. غنا در گروه چهارم با آلمان، استرالیا و صربستان به رقابت خواهد پرداخت...../تحلیل:فارس