ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فان‌خال: خوان ماتا احمق است+عکس



منچستر دیشب در حالی مغلوب وست‌بروم شد که خوان‌ماتا در دقیقه 27 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

به گزارش فارس، منچستر دیشب در حالی مغلوب وست‌بروم شد که که خوان‌ماتا در دقیقه 27 با دریافت کارت قرمر از بازی اخراج شد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

فان‌خال درباره اخراج هافبک اسپانیایی خود گفت: یکی از دلایل اصلی باخت ما اخراج خوان ماتا بود. کارت زرد اول روی سهل انگاری ماتا بود و کارت زرد دوم را روی حرکت احمقانه دیگری دریافت کرد و تمام خواسته‌های تیم که خوب بازی می‌کرد را محو کرد.این باخت شانس حضور ما در بین 4 تیم اول را کم کرد.

دیدار منچستر یونایتد و وست‌برومویچ با گلی که روندوم در دقیقه 66 به ثمر رساند با برتری وست‌بروم خاتمه یافت.

 

 


ویدیو مرتبط :
خوان ماتا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فان‌خال با هواداران منچستر وداع کرد؟+عکس



ادامه فشارها بر سرمربی هلندی
فان‌خال با هواداران منچستر وداع کرد؟+عکس

تصویری از لوئیس فان‌خال پس از شکست منچستر یونایتد مقابل استوک سیتی در ورزشگاه بریتانیا منتشر شده که احتمال وداع او از جمع شیاطین سرخ را قوت می‌بخشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، منچستر یونایتد از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس در بریتانیا میهمان استوک سیتی بود و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

فان‌خال با این باخت به همراه منچستر همچنان روی نوار ناکامی گام بر می‌دارد و فشار زیادی در چند وقت اخیر توسط رسانه‌ها متحمل شده است.

جدیدترین گمانه‌زنی درباره خروج فان‌خال از منچستر، اختصاص به تصویری دارد که وی را پس از پایان بازی امروز منچستر در حالی که دستان خود را به سمت هواداران بالا برده است، منتشر شده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

در این تصویر برخی رسانه‌ها احتمال داده‌اند که فان‌خال به طور غیررسمی از هواداران منچستر حاضر در این ورزشگاه وداع کرده است، البته این احتمال وجود دارد که وی به عملکرد ضعیف تیمش اذعان دارد و دلیل این تصویر می‌تواند این باشد.

 

اخبا رورزشی - فارس