ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فالکائو بالاخره به رئال مادرید می رسد؟


ستاره فوتبال موناکو به احتمال فراوان به رئال مادرید می پیوندد.

خبرآنلاین: رادامل فالکائو که آمدنش به رئال مادرید طلسم شده است به نظر امسال یکی از خرید های تابستانی قهرمان اروپا خواهد بود.فالکائو که در سال های قبل درخشش خیره کننده ای در اتلتیکو مادرید داشت پس از جدایی از این تیم و در حالی که گمان همه این بود که به رئال مادرید می رود سر از موناکو درآورد.

این بار اما شانس پیوستن او به رئال مادرید بیشتر از قبل است.مسئولان دو باشگاه رئال و موناکو مذاکرات خوبی در این زمینه داشته اند و شاید فالکائو به زودی پیراهن تیم مادریدی را برتن کند.خبری که روزنامه معتبر اکیپ هم آن را تایید کرده و نوشته است:«مذاکرات در حال نهایی شدن است و رفتن فالکائو به رئال مادرید بیش از گذشته رنگ و بوی حقیقت به خودش گرفته است.»


ویدیو مرتبط :
گل ژرمی منز به رئال مادرید (میلان 1-0 رئال مادرید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مکانی؛اعتماد نباشد از رئال مادرید می روم چه رسد به پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,سوشا مکانی

اخبار ورزشی - مکانی؛
اعتماد نباشد از رئال مادرید می روم چه رسد به پرسپولیس

گلر ملی پوش پرسپولیس گفت: «آنهایی که به خانواده من توهین کردند به خانواده خودشان توهین کردند، فقط همین را می توانم بگویم.»

سوشا مکانی با وجود تمام انتقادهایی که بعد از بازی با گسترش فولاد به او شد، به تیم ملی دعوت شد تا به نوعی خوش شانس ترین بازیکن حاضر در لیست 26 نفره تیم ملی لقب بگیرد.

مکانی بعد از مطلع شدن دعوت به لیست تیم ملی می گوید: «آنقدر خوشحالم که نمی دانم چه بگویم. فقط می توانم بگویم که قربان خدا بروم؛ همین و چیز بیشتر از این نمی توانم بگویم.»

* نمی توانستم جواب تک تک کسانی که به من حمله کردن را بدهم
خدا جواب تک تک کسانی که به من انتقاد کردند را داد. من که نمی توانستم جواب تک تک کسانی که به من انتقاد کرده بودند را بدهم. خوشحالم که خدا جواب آنها را داد.

* کسانی که به خانواده ام توهین کردند خانواده نداشتند
من اشتباه کردم به پدر و مادر من نباید توهین می کردند. آنهایی که به خانواده من توهین کردند به خانواده خودشان توهین کردند، فقط همین را می توانم بگویم چون اگر من گل اشتباهی خورده باشم روی اتفاق های فوتبال بوده. این اتفاق برای هر دروازه بانی ممکن است بیافتد.

* اگر پنالتی گل می شد همه بازیکنان بهترین بازیکن جهان بودند
سوال من این است اگر پنالتی دقیقه 87 ما گل می شد تمام 11 بازیکنان بهترین بازیکنان زمین بودند. حمید درخشان می شد بهترین مربی دنیا، دروازه بان، مدافعان، مهاجمان و هافبک های تیم هم حرف نداشتند. متاسفانه حالا که تیم ما بازی را نبرده، من شده ام مقصر نتیجه نگرفتن تیم.

* درخشان تحت فشار علیه من مصاحبه کرد
من خودم می گویم که حمید درخشان شرایط سختی دارد، من از نزدیک می بینم که چه فشاری روی او است. با وجود صحبت هایی که در کنفرانس مطبوعاتی در مورد من کرد، باز هم به او احترام می گذارم. او گفت گلری که به این صورت گل می خورد آی کیو ندارد. عیب ندارد، من می گویم تحت فشار این حرف را زده.

* اعتماد نباشد از رئال مادرید می روم چه رسد به پرسپولیس
اگر در صفحه اجتماعی ام نوشتم که از پرسپولیس می روم، به خاطر این بود که من اگر جایی آرامش نداشته باشم نمی توانم کار کنم. این هم در مورد پرسپولیس نیست، رئال مادری هم باشد می روم. در 11 سال حضورم در لیگ برتر در همه تیم ها به من اعتماد شد ولی حالا طرفداران پرسپولیس به من اعتماد ندارند.

* هنوز مطمئن نیستم که طرفداران به من اعتماد ندارند
نمی توانم صددرصد بگویم از پرسپولیس می روم چون مطمئن نیستم که همه طرفداران به من اعتماد ندارند. من همیشه گفته ام اگر جایی مثمرثمر باشم، در آن تیم می مانم.

* تیم هایی بودند که 2 برابر پرسپولیس پول می دادند
تیم هایی بودند که 2 برابر پرسپولیس به من پول می دادند، من به تیمی آمدم که نیلسون گلر آن بود و کسی جرات نمی کرد با این تیم قرارداد ببندد. به خاطر روحیه جنگندگی ام به این تیم آمدم پس شما ببینید که من آمدم که به پرسپولیس کمک کنم.

* می خواهم در تیم ملی جای خودم را ثابت کنم نه جای کسی را بگیرم
من به کیفیت فنی خودم ایمان دارم. می خواهم جای خودم را در تیم ملی ثابت کنم، سوءبرداشت نشود نمی خواهم جای کسی را در تیم ملی بگیرم. می خواهم جای خودم را محکم کنم. من تا روز آخر در اردوی تیم ملی جنگیدم تا به جام جهانی بروم این را مربیان تیم ملی هم می توانند شهادت بدهند. بنابراین حالا هم تلاش می کنم که بتوانم خودم را به کادرفنی تیم ملی ثابت کنم.

 

اخبار ورزشی - ورزشه سه