ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فاطمه اموری نایب قهرمان جهان شد


تکواندوکار وزن 44- کیلوگرم بانوان ایران با شکست برابر حریفی از کره‌جنوبی در راند طلایی به مدال نقره این وزن دست یافت.

خبرگزاری مهر: در ادامه دهمین دوره مسابقات تكواندو قهرمانی نوجوانان جهانکه به میزبانی چین تایپه و در سالن "آرنا" شهر تایپه در حال پیگیری است، امروز فاطمه اموری تکواندوکار وزن 44- کیلوگرم ایران، در فینال مسابقات مقابل حریف کره‌ای در وقت قانونی به نتیجه 3 بر 3 رضایت داد تا مبارزه در راند طلایی پیگیری شود.

پس از پایان راند طلایی و عدم کسب امتیاز توسط هر دو مبارز، این رای داوران بود که ملی‌پوش شایسته کشورمان را در عین ناباوری بازنده اعلام کرده تا اموری در این وزن نایب قهرمان جهان شود.

فاطمه اموری تکواندوکار ملی‌پوش شایسته کشورمان، در نخستین مسابقه خود تکواندوکار روسیه را با نتیجه 12 بر 9 و در دومین دیدار نماینده ای از ویتنام را با نتیجه 12 بر 8 از پیش رو برداشت. اموری در مبارزه سوم خود در راند طلایی از سد حریف چینی خود گذشت و با اقتدار به مرحله فینال راه یافت.
 


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // نایب قهرمان جهان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فاطمه اموری نایب قهرمان تکواندوی نوجوانان جهان شد (+عکس)



اخبار ورزشی - فاطمه اموری نایب قهرمان تکواندوی نوجوانان جهان شد

فاطمه اموری، تکواندوکار وزن 44- کیلوگرم کشورمان، در فینال مسابقات نوجوانان جهان و پس از عدم کسب امتیاز در راند طلایی با رای داوران بازنده اعلام شد و به مدال نقره بسنده کرد.

اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات تکواندو

 

به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛ دهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان از یکشنبه سوم تا ششم فروردین ماه به میزبانی چین تایپه و در سالن "آرنا" شهر تایپه در حال پیگیری است.

در دومین روز مسابقات فاطمه اموری، تکواندوکار ملی پوش وزن منهای 44 کیلوگرم کشورمان در فینال مسابقات مقابل حریف کره ای در وقت قانونی به نتیجه 3 بر 3 رضایت داد تا مبارزه در راند طلایی پیگیری شود.

پس از پایان راند طلایی و عدم کسب امتیاز توسط هر دو مبارز این رای داوران بود که ملی پوش شایسته کشورمان را در عین ناباوری بازنده اعلام کرد تا اموری در این وزن نایب قهرمان جهان شود.

فاطمه اموری در نخستین مسابقه خود تکواندوکار روسیه را با نتیجه 12 بر 9 و در دومین دیدار نماینده ای از ویتنام را با نتیجه 12 بر 8 از پیش رو برداشت. اموری در مبارزه سوم خود در راند طلایی از سد حریف چینی خود گذشت و با اقتدار به مرحله فینال راه یافت.

همچنین امروز، هادی تیران در وزن 55- کیلوگرم و در دومین دیدار خود در برابر حریفی از کشور میزبان و با نتیجه 12 بر6 مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت.

تیران که در نخستین دیدار خود با قرعه استراحت روبرو شده بود، در دومین بازی تکواندوکاری از کشور سوئد را با نتیجه 11 بر 5 از پیش رو برداشت.

اخبار ورزشی - ایسنا