ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فاصله رئال با بارسلونا بیشتر شد


سی‌وششمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با توقف کهکشانی‌ها در خانه برابر والنسیا و افزایش فاصله آنها با بارسلونای صدرنشین دنبال شد.

خبرگزاری تسنیم: هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا شنبه شب با برگزاری یک دیدار حساس در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو دنبال شد که در آن تیم فوتبال رئال‌مادرید برابر میهمان خود والنسیا به تساوی 2 بر 2 رضایت داد.

رئالی‌ها در شرایطی به تقسیم امتیازات بازی رضایت دادند که تا دقیقه 56 بازی دو گل از میهمان خود عقب بودند. این‌ گل‌ها را فرانسیسکو آلکاسر در دقیقه 20 و خاوی فوئگو در دقیقه 26 برای والنسیا به ثمر رساندند.

در دقیقه 45 بازی کریستیانو این فرصت را داشت تا از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را برای رئال جبران کند اما پنالتی او توسط دروازه‌بان تیم میهمان مهار شد. بازی در نیمه اول با شکست 2 بر صفر کهکشانی‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم این په‌په مدافع پرتغالی رئالی‌ها بود که جور هموطن خود و دیگر مهاجمان تیمش را کشید و با پاسی از خامس رودریگس یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 56 جبران کرد. شش دقیقه به پایان بازی هم ایسکو شاگردان کارلو آنچلوتی را از یک شکست خانگی نجات داد و کار را به تساوی کشاند هرچند با این نتیجه فاصله کهکشانی‌ها با بارسلونای صدرنشین در فاصله دو هفته به پایان رقابت‌ها به 4 امتیاز افزایش پیدا کرد.

هفته سی‌وششم لالیگا بامداد امروز (یکشنبه) با انجام یک دیدار دنبال می‌شود که در آن اتلتیک بیلبائو میزبان دپورتیوو لاکرونیا است.

در جدول رده‌بندی رقابت‌‌ها، بارسلونای 90 امتیازی، رئال مادرید 86 امتیازی و اتلتیکومادرید 76 امتیازی اول تا سوم هستند.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی رئال و بارسلونا از شبكه تلویزیونی رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی رئال مادرید بر ایبار/ فاصله با بارسلونا کاهش یافت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال رئال مادرید با برد نزدیک در خانه ایبار بار دیگر فاصله خود را با بارسلونا به ۶ امتیاز کاهش داد.

تیم فوتبال رئال مادرید شنبه شب در چارچوب هفته سیزدهم رقابتهای لالیگای اسپانیا در خانه ایبار به میدان رفت و این تیم را در پایان با حساب ۲ بر صفر شکست داد. نیمه اول این بازی با تک گل دقیقه ۴۳ گرث بیل به سود رئال مادرید خاتمه یافت. در نیمه دوم نیز کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۲ گل دوم رئالی‌ها را به ثمر رساند.

با این برد جمع امتیازات تیم رئال مادرید به ۲۷ رسید و این تیم با ۶ امتیاز نسبت به بارسلونای صدرنشین در رده سوم قرار گرفت. اتلتیکو مادرید با ۲۹ امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد.

-----------------------------------

دورتموند با شکست اشتوتگارت فاصله را با بایرن کاهش داد

 

هفته چهاردهم رقابتهای بوندس لیگای آلمان یکشنبه شب با برگزاری دیدار تیم‌های دورتموند و اشتوتگارت ادامه یافت که در پایان تیم دورتموند با حساب ۴ بر یک از سد حریف خود گذشت. در این بازی گل‌های دورتموند را گونزالو کاسترو (۳)، پیر امریک اوبامیانگ (۱۹ و ۹۰) و گئورگ نیدرمیر (۶۵- گل به خودی) به ثمر رساندند.

شاگردان توخل با این برد ۳۲ امتیازی شدند و فاصله خود را با بایرن مونیخ به ۸ امتیاز کاهش داد

 

اخبار ورزشی - مهر