ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فاش شدن مکالمه دردناک نیمار و مارسلو



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی برزیل

 

اخبار ورزشی - فاش شدن مکالمه دردناک نیمار و مارسلو

لوئیز فلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل امروز در یک مصاحبه فاش ساخت که نیمار در لحظه مصدومیتش رو به مارسلو گفته بود که پاهایش را حس نمی کند.

به گزارش آی‌اسپورت، اسکولاری صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: «وقتی زونیگا به پشت نیمار ضربه زد و او از آسمان به زمین افتاد، بلافاصله به مارسلو که در نزدیکیش بود گفت که پاهایش را حس نمی کند.»

مارسلو با شنیدن این حرف وحشت زده شد و رو به نیمکت به ما گفت که سریع به دکتر بگویید که به زمین بیاید اما داور متوجه مصدومیت نیمار نشده بود و به همین دلیل پزشک تیم نمی توانست وارد زمین شود. لحظات ترسناک و غم انگیزی بود.»

اسکولاری ادامه داد: «همه شوکه بودیم. دیدن نیمار روی برانکارد در حالی که به آمبولانس منتقل می شد، اشک همه ما را در آورده بود. همه ناراحت بودیم و می توانم بگویم که دیدن چهره گریان نیمار برای ما یک فاجعه به تمام معنا بود.

نیمار سمبل تیم ما بود. بازیکنی که در تیم ما و هر تیم دیگری، تفاوت ها را رقم می زند. بازیکنی را از دست دادیم که به فقدان او اصلا فکر نمی کردیم. حالا باید در دو بازی آینده با نبود او کنار بیاییم.»

امروز پزشک تیم برزیل اعلام کرد که نیمار تا 10 روز دیگر درد در ناحیه کمر خود احساس می کند و پس از 30 الی 45 روز می تواند به بهبودی کامل برسد.

دکتر رونسو اضافه کرد که هیچ عوارض خطرناکی او را نه به عنوان فوتبالیست و نه به عنوان یک انسان تهدید نمی کند.

پس از بهبودی او می تواند به راحتی قدم بزند و به تدریج تمریناتش را از سر بگیرد. نیمار هم اکنون در منزل شخصی خود در سائوپائولو به سر می برد.

اخبار ورزشی - آی‌اسپورت

 


ویدیو مرتبط :
نیمار مارسلو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابعاد فاش نشده ماجراهای اخیر در فرانسه / مکالمه تلفنی پخش نشده تروریست ها



اخبار,اخبار بین الملل ,گروگان‌گیری در فرانسه

 

اخبار بین الملل - ابعاد فاش نشده ماجراهای اخیر در فرانسه / مکالمه تلفنی پخش نشده تروریست ها

در پایان حمله های خونین تروریستی و گروگان‌گیری که یکی در دفتر مجله شارلی ابدو در دمرتن-آن-گوئل و دیگری در پاریس در یک فروشگاه مواد کاشر روی داد، دادستان پاریس امروز در یک کنفرانس خبری به تشریح جزئیات حمله های این سه روز پرداخت. بنابر این گزارش دادستان پاریس از بازداشت ۱۶ تن خبر داده است.

به گزارش تیک، این در حالی ست که به گزارش نیلوفر پورابراهیم،  یک  شبکه تلویزیونی فرانسوی امروز اعلام کرد توانسته است با دو تروریست، یکی در پاریس و دیگری در دفتر شارلی ابدو، گفت وگوی تلفنی انجام دهد.

بنابر این گزارش، شبکه تلویزیونی ب. اف. ام.  در ساعت ۱۰ صبح روز جمعه با یکی از حمله کنندگان به دفتر نشریه شارلی ابدو، و در ساعت سه بعد از ظهر نیز با امدی کولی بالی، گروگان گیر در پورت دو ونسن در پاریس تماس تلفنی داشته است. اما به تصمیم سردبیری از افشای این گفت‌ وگوهای تلفنی تا پایان ماجرا خودداری کرده است.

امدی کولی بالی با حمله پلیس به فروشگاه«ایپر کاشه» کشته شد. پس از پایان عملیات، ماموران در داخل فروشگاه با چهار جسد و چهار زخمی که حالشان وخیم بود روبرو شدند.

دادستان پاریس تاکید کرده است که هیچ‌یک از گروگان‌ها در جریان حمله‌ی پلیس کشته نشده‌اند. و اَمِدی کولی بالی چهار نفر را در زمان ورود به سوپر مارکت در ابتدای گروگان‌گیری کشته است.

دادستان پاریس همچنین گفته است همسر شریف کواشی که در بازداشت موقت است آشنایی همسرش را با امدی کولی بالی تصدیق کرده است. و برخلاف شریف کواشی، برادرش سعید سابقه بازداشت یا محکومیت نداشته است.

شریف کواشی در  گفت‌ وگو با تلویزیون ب. اف.ام تصریح کرده است که با داشتن مأموریت و تأمین مالی از القاعده یمن به این حمله دست زده است. او همچنین اظهار داشته که تحت تعلیمات امام انور العولقی قرار داشته است.

العولقی تروریست آمریکایی- یمنی است که در فهرست تروریست های مورد تعقیب آمریکا قرار داشت و به عنوان مغز متفکر القاعده شناخته می شد. او که مدت ها در یمن زندگی می کرد، سرانجام در حمله پهپادی آمریکا در سپتامبر سال ۲۰۱۱ کشته شد.

تلویزیون ب اف ام می گوید در این گفت‌وگوی دو دقیقه ای، کواشی، با آگاهی از این که سخنانش ضبط می شود، با لحنی بسیار آرام و مصمم سخن می‌گفت. چنان که گویی پاسخ های خود را پیشاپیش آماده کرده بود.

او در این تماس تلفنی افزوده که از نظر او  روزنامه نگاران شارلی ابدو که روز چهارشنبه کشته شدند «هدف» بوده اند نه شهروند.

امدی کولی بالی، گروگان‌گیر فروشگاه مواد کاشر نیز که خود با شبکه تلویزیونی تماس گرفته،گفته است «شروع عملیات را» با قاتلان شارلی ابدو که آنان را می شناخته، «هماهنگ کرده بود». او گفت قرار شد «شارلی ابدو با آن‌ها، و پلیس با من».

او صبح روز پنج شنبه با تیراندازی به ماموران پلیس، یک پلیس زن ۲۶ ساله را کشت.

کولی بالی در عین حال تاکید کرد که با القاعده مرتبط نیست بلکه مأموریتش را داعش به او محول کرده و دستور های خود را از «خلافت» می گیرد. او هدف خود را دفاع از مسلمانان تحت ستم، به ویژه مسلمانان فلسطینی شمرد و گفت از آن جا که هدف حمله  او «یهودیان» هستند، سوپر مارکت «ایپر کاشه» را انتخاب کرده است.

پلیس فرانسه در حال حاضر درتعقیب حیات بومدین، زن ۲۶ ساله و شریک زندگی امدی کولی بالی، گروگان گیر فروشگاه است که خود با حمله پلیس کشته شد.

به گزارش خبرنگار صدای آمریکا، دادستان پاریس گفته است پلیس در اتومبیلی که برادران کواشی با آن به دفتر هفته نامه شارلی  حمله کردند، کارت شناسایی یکی از آن ها را یافت و از روی آن تروریست ها را شناسایی کرد.

دادستان پاریس همچنین گفته است در این اتومبیل علاوه بر سلاح هایی چون کوکتل مولوتف و خشاب کلاشنیکف، یک پرچم دولت خودخوانده اسلامی داعش را نیز یافته است.

اخبار بین الملل -تیک