ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فاجعه عجیب و خجالت آور در شبکه خبر



اخبار,اخبار ورزشی,بازی تیم ملی

 

اخبار ورزشی - اعلام نتیجه بازی تیم ملی پیش از شروع یازی؛
فاجعه عجیب و خجالت آور در شبکه خبر

بخش شبانگاهی اخبار ورزشی شبکه بین المللی خبر نتیجه بازی تیم های ایران و ترینیداد را در حالی اعلام کرد که هنوز بازی شروع نشده بود.

به گزارش بانک ورزش، شب گذشته رسانه ملی با آن عرض و طولش مرتکب خطای وحشتناکی درباره بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال شد که حتی تصورش هم غیرممکن به نظر می‌رسید.

در حالی که بازی تیم های ایران و ترینیداد و توباگو ساعت 22:30 شروع می شد، دوستان خوب‌مان در شبکه به اصطلاح بین‌المللی خبر در بخش اخبار ورزشی ساعت 21:30 مدعی شدند نیمه اول بازی به پایان رسیده و تلاش دو تیم به تساوی بدون گل انجامیده است!

این در حالی بود که درست در همین زمان اتوبوس حامل بازیکنان دو تیم تازه در حال ورود به استادیوم بود!

آیا فاجعه جز این است که تیم ملی این مملکت که از قضا یکی از تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی جام جهانی هم هست، آخرین بازی تداکارتی‌اش را در حالی برگزار کند که رسانه ملی مان در مورد ساعت، جزییات و حتی نتیجه این مسابقه اطلاع دقیقی ندارد!

آیا کسب اطلاع دقیق و رساندن آگاهی به مردم مشتاق اینقدر کار سختی است که دوستان خوب‌مان در رسانه شکوهمند ملی از آن عاجز هستند؟ یعنی باید باور کنیم صداوسیمای این مملکت حتی توانایی تشخیص ساعت آغاز یک بازی ملی را هم ندارد؟
اخبار ورزشی - بانک ورزش

 


ویدیو مرتبط :
بغض شدید مجری شبکه خبر هنگام اعلام خبر فاجعه منا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تأیید درگذشت خبرنگار شبکه خبر در فاجعه منا



اخبار,اخبار  فرهنگی, حادثه سرزمین  منا,سیدحمیدرضا حسینی

 با اعلام اسامی 464 تن از قربانیان ایرانی فاجعه منا نام سیدحمیدرضا حسینی خبرنگار شبکه خبر نیز در بین آن‌ها دیده می‌شود.

به گزارش  ایسنا، مجری شبکه خبر دقایقی پیش آمار جان باختگان ایرانی فاجعه منا را با بغض اعلام کرد.
 
یکی از علل شکستن بغض مجری شبکه خبر هنگام اعلام آمار نهایی جان‌باختگان ایرانی حادثه منا قرار داشتن نام حسینی خبرنگار شبکه خبر در بین جان‌باختگان بود.
 
تاکنون اخبار دقیقی درباره وضعیت دیگر خبرنگار مفقود صداوسیما در فاجعه منا اعلام نشده است.


  اخبار فرهنگی  -  ایسنا