ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فاجعه جدیدی در پرسپولیس; پیروانی : ضیا را بخشیدم / عربشاهی : کدام بخشش؟ 50 تا شلاق خوردم!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فاجعه جدیدی در پرسپولیس و فوتبال کشور رخ داده است. شکایت یک پیشکسوت سابق پرسپولیس از دوست قدیمی خود که با شلاق خوردن او همراه بود.

دعوای افشین پیروانی و ضیا عربشاهی به چند سال پیش برمی‌گردد. آن زمان كه پیروانی و درخشان وارد مجادله كلامی شده بودند، ضیا در حمایت از درخشان خطاب به پیروانی گفت آن زمان كه تو فرق بیسكویت و نان بربری را نمی‌دانستی، درخشان ستاره پرسپولیس بود و احترامش واجب است.افشین پیروانی وكیل گرفت و از عربشاهی شكایت كرد. قاضی هم بعد از چند جلسه بررسی، بابت اهانت عربشاهی به پیروانی، حكم صادر كرد؛ 50 ضربه شلاق!

وقتی عصر دیروز خبر رسید ضیا عربشاهی به 50 ضربه شلاق محكوم شده و اعلام كرده حاضر نیست این شلاق را بخرد و اصرار دارد حكم در حضور پیروانی اجرا شود، با افشین پیروانی تماس گرفتیم و از او پرسیدیم آیا واقعاً راضی است پیشكسوت پرسپولیس به خاطر شكایت او شلاق بخورد؟!

مدیر تیم ملی در پاسخ به پرسش خبر آنلاین گفت: «این پرونده‌ای كه شما می‌گویید سال قبل بسته شد! سال قبل با ضیا و همسر ایشان صحبت كردم و گفتم من به آقا ضیا ارادت دارم و رضایت می‌دهم. ایشان حرفی علیه من زده بود و من هم شكایت كردم اما بعد از اینكه قانون ایشان را محكوم كرد، به احترام كسوت عربشاهی رضایت دادم و از نظر من این پرونده بسته است. به وكیلم گفتم دیگر این پرونده را پیگیری نكند. حالا هم اگر لازم باشد، باز برای اعلام رضایت به دادگاه می‌روم.»

بعد از گفت‌وگو با افشین پیروانی با ضیا عربشاهی تماس گرفتیم تا به او خبر خوش بدهیم اما در كمال تعجب ضیا عربشاهی مدعی شد روز دوشنبه حكم اجرا شده و شلاق‌ها را هم خورده است!

عربشاهی به خبر آنلاین گفت: «قصد حرف زدن نداشتم و به همكاران شما هم نگفته بودم حكم اجرا شده اما حالا كه پیروانی حرف از بخشش می‌زند، بد نیست ایشان بداند این حكم دوشنبه اجرا شد.» عربشاهی مدعی شد: «روز دوشنبه برای اجرای حكم رفتم. به من گفتند می‌توانی 50 ضربه شلاق را بخری و این حكم به تشخیص قاضی قابل تبدیل به جریمه نقدی است اما گفتم قصد خرید شلاق‌ها را ندارم و لطفاً افشین پیروانی و وكیل او را هم صدا كنید، بیایند و شاهد اجرای حكم باشند؛ شاید پیروانی با دیدن شلاق خوردن من دلش خنك شود. گفتند برای شما زشت است شلاق بخورید اما خودم اصرار كردم حكم اجرا شود. مأمور اجرای حكم هم عرق می‌ریخت و شلاق می‌زد... الان هم یك برگه‌ای دارم كه روی آن نوشته حكم اجرا شد، تازه پیروانی یادش افتاده رضایت بدهد؟ هیچ نیازی به رضایت ایشان ندارم. شلاق را خوردم و شلاق خوردن پیشكسوت پرسپولیس هم به آبروریزی‌های این باشگاه اضافه شد. الان كه شلاق خورده‌ام، كوتاه نمی‌آیم و كاری می‌كنم پیروانی از فوتبال برود.»

اما افشین پیروانی باور ندارد عربشاهی شلاق خورده باشد. پیروانی به خبر آنلاین گفت: «بعید می‌دانم چنین اتفاقی افتاده باشد چون من یك سال پیش از پیگیری این پرونده صرف‌نظر كردم.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
اظهارات ضیا عربشاهی درباره محکوم شدن به 50 ضربه شلاق/1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عربشاهی: به خاطر پیروانی شلاق خوردم


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیگر نمی‌گذارم پیروانی در تهران زندگی کند، او باید وسایلش را جمع کند و به شیراز برود!

خبرگزاری تسنیم: ضیا عربشاهی در مورد اینکه عنوان شده به خاطر شکایت افشین پیروانی 50 ضربه شلاق خورده است، اظهار داشت: من یک پرسپولیسی متعصب هستم که وقتی پنج دقیقه دیر سر تمرین می‌رفتم علی پروین استرس می‌گرفت! من سال 65 از دورتموند پیشنهاد دو میلیون دلاری داشتم، اما به عشق پرسپولیس و هواداران به این پیشنهاد پاسخ منفی دادم!

وی ادامه داد: چند روز پیش به خاطر شکایتی که افشین پیروانی از من انجام داده بود، 50 ضربه شلاق خوردم. وقتی به اجرای احکام رفتم مأمور اجرای احکام به من گفت که به این حکم اعتراض کنم یا شلاق‌ها را بخرم، اما مردانه گفتم می‌خواهم شلاق بخورم. وقتی آن شخص می‌خواست به من شلاق بزند عرق می‌ریخت، اما به او گفتم کارش را انجام بدهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: من شلاق خوردم، اما دیگر نمی‌گذارم این فرد (افشین پیروانی) در تهران زندگی کند، او باید وسایلش را جمع کند و به شیراز برود!

عربشاهی تصریح کرد: بالاخره پیروانی پرسپولیسی است و من هم به خاطر این پرسپولیسی شلاق خوردم که ایرادی ندارد. من به خاطر رفاقت با درخشان و حمایت از او شلاق خوردم و باز هم از درخشان و دیگر پرسپولیسی‌ها حمایت می‌کنم و مقابل مخالف آنها سینه سپر می‌کنم.