ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غیبت یزدانی و رضایی در انتخابی تیم ملی


سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: با توجه به اعلام نظر کمیسیون ویژه پزشکی، رضا یزدانی و قاسم رضایی نمی توانند در مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی شرکت نمایند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: با توجه به اعلام نظر کمیسیون ویژه پزشکی، رضا یزدانی و قاسم رضایی نمی توانند در مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی شرکت نمایند.

علیرضا رضایی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اعلام نظر کمیسیون ویژه پزشکی که زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی تشکیل گردید و بنا به فرآیند انتخاب تیم های ملی که مرجع تصمیم گیری در این زمینه است، این دو کشتی گیر نمی توانند در انتخابی تیم ملی شرکت نمایند.

دارنده مدال نقره المپیک آتن تصریح کرد: طبق نظر این کمیسیون یزدانی با توجه به شدت آسیب دیدگی باید هر چه زودتر کار فیزیوتراپی خود را آغاز نماید و رضایی نیز با توجه به بررسی پزشکی نیاز به ده روز استراحت دارد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به این موضوع جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی پس از مسابقات انتخابی تیم های ملی تشکیل می گردد و در مورد شرایط مسابقات انتخابی در وزن های 97 کیلوگرم کشتی آزاد و 98 کیلوگرم کشتی فرنگی تصمیم گیری خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
شادی تیم کونگ فو کردستان در مسابقات انتخابی تیم ملی اصفهان شهریور 90

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قهرمانی رحیمی و رضایی در انتخابی تیم‌ملی


تکلیف قهرمانان اوزان ۵۷ کیلوگرم آزاد و ۹۸ کیلوگرم فرنگی مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم: در روز پایانی مسابقات کشتی انتخابی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی کشورمان که در سالن بهشتی شهر مشهد در حال پیگیری است، قهرمانان اوزان 57 و 98 کیلوگرم کشتی آزاد و فرنگی مشخص شد.

در فینال این مسابقات و در وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد حسن رحیمی با شکست 6 بر صفر رضا اطری، برای دومین بار این کشتی‌گیر را شکست داد تا بار دیگر صاحب دوبنده وزن نخست کشتی آزاد شود.

در فینال وزن 98 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز قاسم رضایی در حالیکه در نخستین فینال با حساب 2 بر یک برابر مهدی علیاری شکست خورده بود به دلیل غیبت مهدی علیاری به علت مصدومیت قهرمان این وزن نام گرفت.

مهدی تقوی دارنده 2 مدال طلای جهان نیز در وزن 71 کیلوگرم برابر حسن یزدانی 6 بر 4 کشتی اول را باخت تا کار یزدانی برای رسیدن به دوبنده این وزن راحت شود.

نتایج فینال نخست سایر اوزان به شرح زیر است:

66 کیلوگرم فرنگی: محمدعلی گرایی 2 - مهدی زیدوند صفر (گرایی با پیروزی در دیدار دوم قهرمان می‌شود)

65 کیلوگرم آزاد: سیداحمد محمدی 7 - علی اصغر جبلی صفر (محمدی با برد دوم قهرمان می‌شود)

59 کیلوگرم فرنگی: عبدالمحمد پاپی 3 - محسن حاجی‌پور 5 (حاجی‌پور با برد دوم قهرمان خواهد شد)

130 کیلوگرم فرنگی: بشیر باباجان‌زاده 2 - مهدی نوری صفر (باباجان‌زاده با یک برد دیگر قهرمان می‌شود)