ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غیبت نگران‌کننده روبن در تمرین بایرن


دو مهره موثر بایرن در اولین تمرین این تیم بعد از عید پاک غایب بودند.

ورزش سه: از بیستم مارس به دلیل تعطیلی لیگ‌های اروپایی به مناسبت برگزاری دیدارهای ملی، اخبار دقیقی از آخرین وضعیت باشگاه‌ها منتشر نمی‌شود بویژه آنکه ستاره‌های باشگاهی هم در اردوی تیم‌های کشورهای خود به سر می‌برند.

در این شرایط پورتال رسمی ایالت باواریا فاش کرد آرین روبن در نخستین تمرین بایرن مونیخ بعد از عید پاک که امروز برگزار شده به دلیل آسیب‌دیدگی غایب بوده است. یوشوا کیمیچ هم به دلیل دردهای عضلانی دیگر غایب این تمرین علاوه بر بواتنگ و باداشتوبر بوده است. تیاگو هم که در اردوی تیم ملی اسپانیا بسر می‌برد، در بازی این تیم مقابل رومانی حضور نداشت.

گفتنی است از روبن که آخرین بار اوایل ماه مارس در دیدار مقابل بروسیا دورتموند در ترکیب بایرن مونیخ قرار گرفته بود، در دیدار اخیر تیم ملی کشورش مقابل فرانسه هم اثری نبود و گفته می‌شود به دیدار فردایشان مقابل انگلیس هم نمی‌رسد.

این درحالی است که بعد از مصاف بایرن مقابل یوونتوس در چارچوب مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا ماتیاس سامر تاکید کرده بود در رابطه با روبن مشکل بزرگی وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
گل زیبای روبن در تمرین بایرن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصدومیت نگران کننده «آرین روبن»


بال هلندی بایرن در دیدار با آگزبورگ دچار مصدومیت و راهی بیمارستان شد.

تسنیم: تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی آلمان موفق شد در خانه آگزبورگ 2 بر صفر به برتری برسد. باواریایی‌ها با گل‌های آرین روبن (4) و توماس مولر(78) صعودشان به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کردند.

در این دیدار آرین روبن، زننده گل اول سرخپوشان مونیخ در دقیقه 16 بازی به دنبال برخوردی که با ماروین هیتس، دروازه‌بان آگزبورگ داشت از ناحیه زانو دچار مصدومیت نسبتاً شدیدی شد و زمین بازی را ترک کرد. به گفته مسئولان باشگاه بایرن زانوی راست وی دچار خونریزی شده و تشخیص اولیه نشان داد که بال هلندی بایرن از این ناحیه دچار پارگی عمیقی شده است.

روبن که پس از این حادثه راهی بیمارستان شد در بازی مقابل آگزبورگ در ثانیه 210 برای بایرن گلزنی کرد تا تعداد گل‌های خود در فصل جاری را به عدد 13 در 20 بازی که به میدان رفته، برساند. این پنجمین گل این بازیکن 29 ساله در 4 بازی اخیرش برای باواریایی‌ها بود.

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در این رابطه گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم نظر خاصی در مورد مصدومیت روبن بدهیم و باید منتظر نتیجه آزمایش‌های صورت گرفته از سوی بیمارستان باشیم. وی به بیمارستان رفت تا مداوا روی زخمش صورت بگیرد.