ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غیبت مسی در تمرین بارسلونا/ شروع شایعه رفتن به سیتی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

لیونل مسی همزمان با اعلام حضور گواردیولا در منچسترسیتی در تمرین بارسلونا غیبت کرد تا شایعات رسانه‌ها بابت حضور او در سیتی به گوش برسد.

به گزارش ایسنا، لیونل مسی در تمرین امروز بارسلونا پس از بازی با اتلتیکو مادرید حضور نداشت و در واقع او تنها غایب بارسایی‌ها در این تمرین بود.

هرچند سایت بارسلونا غیبت مسی را انکار می‌کند ولی این بازیکن که در بازی با اتلتیکو دچار مصدومیت کوچکی شد در این تمرین حضور نداشت تا رسانه‌های انگلیسی که منتظر چنین خبری بودند شروع به شایعه‌سازی کنند و از احتمال ملاقات دوباره پپ و مسی این بار در منچسترسیتی خبر دهند.

بارسلونا چهارشنبه باید در کوپا دل ری به مصاف والنسیا برود. دیداری که گفته می‌شود مسی مشکلی برای همراهی آبی اناری‌ها ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
تمرین شاد تیم بارسلونا و مسی (امروز)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غیبت مجتبی جباری در تمرین سپاهان/ شایعه اخراج جباری در اصفهان



مجتبی جبای,سپاهان اصفهان

غیبت مجتبی جباری در تمرین سپاهان/ شایعه اخراج جباری در اصفهان

مجتبی جباری، هافبک تیم سپاهان که طی روزهای گذشته شایعاتی در مورد جدایی این بازیکن از سپاهان شنیده می‌شد، در تمرین عصر روز چهارشنبه سپاهان غایب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی جباری که طی روزهای گذشته شایعه اخراج او از سوی مسئولان سپاهان شنیده می‌شد، در تمرین عصر روز چهارشنبه تیم سپاهان در ورزشگاه فردوس اصفهان غیبت داشت.

این بازیکن صبح چهارشنبه در تمرین تیم سپاهان حضور داشت اما در تمرین عصر این تیم که در ورزشگاه فردوس اصفهان برگزار شد، غایب بود.

پیش از این گفته می‌شد مجتبی جباری به دلیل مصاحبه‌های اخیر یا عملکردش از سوی کادر فنی تیم سپاهان مورد انتقاد قرار گرفته است و غیبت او در تمرین چهارشنبه سپاهان باعث افزایش این شایعه در اصفهان شد.

البته گفته می شود جباری با غیبت در تمرین سپاهان در جلسه ای با مسئولان باشگاه اصفهانی شرکت کرده و مشکلات بین او و این باشگاه نیز برطرف شده است.

با وجود اینکه فرامرزی، سرپرست تیم سپاهان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر شایعه جدایی جباری از سپاهان را تکذیب کرد، این شایعه از ظهر روز گذشته در اصفهان بیش از گذشته مطرح می‌شود.

هنوز مشخص نیست که تکلیف جباری در تیم سپاهان چه می‌شود اما در صورتی که این بازیکن در تمرین روز پنجشنبه سپاهان نیز شرکت نکند، این شایعات بیشتر شدت خواهد گرفت.
سپاهان روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم صبای قم می‌رود./مهر