ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غیبت ریوالدو و حرکت عجیب مدافع استقلال


تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمین شماره 2 وزرشکاه آزادی و در غیاب هافبک برزیلی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال که صبح امروز در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک تمرین کرده بود از ساعت 18:30 برنامه‌های تاکتیکی را زیر نظر پرویز مظلومی و سایر اعضای کادر برگزار کرد مطابق معمول روزهای گذشته طراحی تمرین در رختکن تیم استقلال انجام شد و به همین دلیل بازیکنان چند دقیقه‌ای دیرتر به داخل زمین آمدند.

*ریوالدو هافبک برزیل و جدی آبی‌پوشان در تمرین امروز حاضر نبود و قرار است وی از فردا به جمع استقلالی‌ها ملحق شود.

*حضور پرشمار بازیکنان جوان و تستی در تمرین امروز به چشم آمد تا جایی که فرزاد مجیدی از اعضا تدارکات خواست بازیکنان تستی برای تعویض لباس به رختکن نیایند و در کنار زمین این کار را انجام دهند درطول برگزاری تمرین نیز این بازیکنان پشت یکی از دروازه‌ها فوتبال بازی می‌کردند و بازیکنان اصلی در قسمت دیگری از زمین کار تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

*با وجودی که محسن فروزان امروز اعلام کرده بود به دلیل عدم توافق با مسئولان استقلال به تمرین می‌آید اما خبری از این بازیکن نشد و ظاهرا وی با سیاه‌جامگان مشهد به توافق رسیده و در صورت دریافت رضایت‌نامه همبازی عنایتی خواهد شد.

*جابر انصاری، میلاد فخرالدینی و میثم مجیدی نفراتی بودند که امروز به تنهایی دور زمین دویده و برنامه‌های اختصاصی انجام دادند.

*حدود 100 نفر از طرفداران تیم استقلال در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی ابی‌پوشان بودند.

*بعد از گذشت 20 دقیقه از تمرین بازیکنان در قالب 2 گروه ابی و نارنجی (دست‌تشده) بازی کردند که در این بازی شور و هیجانی خاصی بین بازیکنان ایجاد شده بود به طور مثال جاسم کرار تو پا را با دست در دهانه دروازه و در یک قدمی برای مگویان ارسال کرد و در حالی که دروازه خالی بود مدافع ارمنی توپ با سر به تیر دروازه کوبید که این مسئله باعث خنده بازیکنان شد.

*در بخش بعدی بازیکنان در قالب دو گروه فوتبال درون تیمی بازی کردند که پرویز مظلومی با لباس ورزشی از گوشه زمین برنامه‌ها را نظاره‌گر بود و مجید صالح نکات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

تیم فوتبال استقلال روز پنج‌شنبه در دیداری دوستانه به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و آبی‌پوشان پس از یک روز استراحت روز شنبه برای دیدار با سیاه‌جامگان مشهد تمرینات خود را از سر خواهند گرفت.

تیم فوتبال استقلال هفته آینده در اولین دیدار خود و در افتتاحیه مسابقات لیگ برتر در مشهد به مصاف سیاه‌جامگان خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
حرکت عجیب مدافع لیورپول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر دردناک از سر مدافع استقلال و اعتراض عجیب تونی به تعویض



اخبار ,اخبار ورزشی ,تصاویر دردناک از سر مدافع استقلال

 

اخبار ورزشی - تصاویر دردناک از سر مدافع استقلال و اعتراض عجیب تونی به تعویض

مدافع تیم فوتبال استقلال در برخورد با کمال کامیابی‌نیا دچار آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه ابرو شد.

به گزارش فارس، در جریان دیدار تیم های استقلال و نفت تهران که منجر به شکست یک بر صفر آبی پوشان تهرانی شد حنیف عمران زاده پس از برخورد با کمال کامیابی‌نیا دچار آسیب دیگی از ناحیه ابرو و سر شد که این بازیکن در رختکن مورد مداوا قرار گرفت.البته زیر چشم کامیابی نیا نیز متورم شد و هر دو بازیکن با آسیب دیدگی مواجه شدند.

 

اخبار ,اخبار ورزشی ,تصاویر دردناک از سر مدافع استقلال

 

اخبار ,اخبار ورزشی ,تصاویر دردناک از سر مدافع استقلال


در جریان دیدار استقلال و نفت تهران نیز اتفاق عجیب دیگری رخ داد. تونی کاروالیو در حالی که به دلیل آسیب دیدگی غلام نژاد به جای این بازیکن در اویال بازی به میدان آمده بود بعد از اعتراض به خسرو حیدری در یکی از صحنه های بازی در نیمه دوم جای خود را به کبه داد تا این بازیکن بعد از تعویض اعتراض عجیبی داشته باشد.

 

اخبار ,اخبار ورزشی ,تصاویر دردناک از سر مدافع استقلال

اخبار ورزشی فارس