ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غیبت احتمالی رونالدو در فینال جام حذفی


باشگاه فوتبال رئال مادرید روز پنجشنبه از غیبت احتمالی کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی در فینال جام حذفی اسپانیا به علت مصدومیت خبر داد.

انتخاب: رئال روز چهارشنبه درفینال جام حذفی ( کوپادلری ) در والنسیا به مصاف بارسلونا می رود.

رئال مادرید در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد رونالدو از مصدومیت ران چپ رنج می برد که احتمال دارد به غیبت دو هفته ای و محروم شدن او از حضور در فینال جام حذفی و دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در 22 و 23 آوریل منجر شود.

این مهاجم پرتغالی شنبه گذشته در لا لیگا مقابل رئال سوسیداد ( 0 - 4 ) و سه شنبه مقابل دورتموند در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ( 0 - 2 ) حضور نداشت.
کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال سه شنبه شب بعد از صعود رئال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان درباره بهبودی رونالدو ابراز اطمینان کرد.

آنچلوتی در صورت غیبت رونالدو که این فصل 28 گل در لا لیگا به ثمر رسانده است، باید ترکیب خط حمله تیم خود را متحول کند و احتمال دارد ایسکو یا آنخل دی ماریا را در کنار کریم بنزما و گرت بیل در خط حمله قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، به نظر می رسد رونالدو در دیدار روز شنبه لا لیگا غایب خواهد بود.

رئال که بعد از اتلتیکو مادرید و بارسا در رده سوم قرار دارد، در این دیدار هفته سی و سوم به مصاف آلمریا می رود.


ویدیو مرتبط :
گل رونالدو در فینال جام حذفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال غیبت کریمی در فینال جام حذفی


علی کریمی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس همچنان درگیر مصدومیت است. خبرآنلاین: علی کریمی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس همچنان درگیر مصدومیت است.


در شرایطی که پرسپولیسی‌ها در بازی‌های اخیر خود به علی کریمی استراحت داده‌اند، به نظر می‌رسد هافبک تیم قرمزپوش هنوز برای فینال جام حذفی آماده نیست. پزشکان پرسپولیس طی روزهای گذشته تلاش بسیاری برای آماده کردن کریمی برای فینال جام حذفی کرده‌اند اما به نظر می‌رسد تلاش‌های این پزشکان هنوز ثمری برای این بازیکن نداشته است.

آماده نبودن علی کریمی خبر مهمی است که در آستانه فینال جام حذفی در اردوی پرسپولیس پیچیده و حالا بسیاری از هواداران پرسپولیس را نگران کرده است.کریمی در سه ماه گذشته مصدوم بوده است و گفته می‌شود در بازی برابر سپاهان نهایتا یک نیمه بازی می‌کند، خبری که بدون شک سپاهانی‌ها را نیز خوشحال خواهد کرد.البته شاید گل محمدی نتواند از کنار تجربه کریمی گذشته و او را در ترکیب ثابت قرار دهد ولی احتمال اینکه او کریمی را در نیمه دوم به عنوان برگ برنده رو کند زیاد است.