ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غوغای هواداران پرسپولیس در اینستاگرام و حمله شدید به سیاست های دولت / جمله هدایتی که جو را به هم ریخت!



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال  ایران

یک اظهارنظر کوتاه از سوی معاون اول رییس جمهور کافی بود تا هواداران پرسپولیس به شدت نسبت به سیاست های دولت تدبیر و امید در برابر تیم محبوب شان لب به شکوه و گلایه بگشایند.

 اسحاق جهانگیری پس از دیدار با قهرمانان کشتی و واترپولو، در صحفه اینستاگرام خود نوشته بود:

 «باشگاه های ورزشی به خصوص دو باشگاه پرطرفدار پایتخت برای دولت مهم هستند و باید مطمئن باشیم این باشگاه ها در دست کسانی قرار می گیرند که بیشتر به فکر منافع جوانان هستند تا منافع شخصی خودشان.

خصوصی سازی وظیفه دولت است اما این مساله به این معنا نیست که دو باشگاه را به هر فردی واگذار کنیم. تا زمانی که این دو باشگاه در اختیار دولت است، با وجود منابع محدود مالی، تلاش می کند به خوبی و مطابق انتظار هواداران آنها را اداره کند.»

 

اخبار,اخبارورزشی,فوتبال  ایران


این جملات باعث شد که طرفداران پرسپولیس، در مدتی کوتاه پست های تند و انتقادی در ذیل این مطلب بگذارند و از شرایط تیم شان در آستانه لیگ پانزدهم گلایه کنند.

پس از گذشت ساعتی، یک پیام آشنا هم در صحفه اینستاگرام معاون اول حسن روحانی دیده شد و او کسی نبود جز حسین هدایتی، بازنده بزرگ مزایده پرسپولیس.

مالک شرکت استیل آذین ایرانیان نوشت:
«ان شاءالله که اینطور است. عالم در محضر خداست. و از نیت همه با خبر است.»

 لحظاتی پس از درج این پست، انتقادات نسبت به سیاست های وزارت ورزش در حوزه پرسپولیس و استقلال شدت گرفت که این موضوع باعث شد تا حسین هدایتی پست مجددی منتشر کند و بنویسد:


«از دوستان و هواداران پرسپولیس خواهش می کنم ادب و اخلاق را رعایت کنید و محترمانه نظر خودتون را اعلان کنید.»

با این وجود این جمله از آتش تند انتقادات کم نکرد و هواداران پرسپولیس مستقیم و غیر مستقیم، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان و البته امیر رضا خادم نماینده تام الاختیار سابق او در امور استقلال و پرسپولیس را مورد شدیدترین انتقادات قرار دادند.

کار به جایی رسید که کامنت های متعددی درج شد که در آن نویسندگانش از رای دادن به حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 ابراز پشیمانی کردند و دلیل آن را نابسمانی پرسپولیس و استقلال در دو سال اخیر دانستند.

کاربری به نام مهدی برای معاون اول رییس جمهور نوشت:
 «چرا باید با احساسات چند میلیون هوادار بازی کنید شماها شماهایی که دم از بی عدالتی و بی لیاقتی از دولت قبل را می زدید چرا امروز خودتون از همون دولت قبل بدتر شدید در دولت قبل تیم دست سردار رویانیان بود و همه مردم دیدن ک باشگاه را چگونه اداره می کند و همه راضی بودن و الان که تیم دو سال دست دولت آقای روحانی است اوضاع روز به روز بهتر نمی شود که هیچ بدتر هم می شود برای یک بار هم که شده بیایید و به حرف مردم گوش کنید و به خواسته اون ها عمل کنید ن به حرف دل خودتون.»

کاربر دیگری، به نام وحید پورقدم نوشت:
 «بدون میلیون ها نفر با زبون روزه سر اذان و سفره افطارشون تو و خادم و گودرزی رو نفرین می کنن بترس از روزی که آه ما دامنگیر خودت و خانواده ت بشه اگه اعتقاد داری به این چیزا یه استعفا دسته جمعی بدین و برید کنار و پرسپولیس و بدید به حاج حسین هدایتی و مردم یا حسین.»

یک هوادار دیگر پرسپولیس با آی دی، ممدی نوشته است:
 «آقای دکتر جهانگیری اگه خدایی داره به داد پرسپولیس برس مگه سردار رویانیان چه گناهی کرده نباید مدیرعامل تیم پرسپولیس باشه یا مهندس عابدینی. الان فصل نقل وانتقالات بازیکنان بزرگ به امید چه کسی باید بیایند پرسپولیس حداقل رویانیان یا عابدینی با بی پولی هم ستاره جذب می کردند واقعا اگه خدایی داری فکری به حال هواداران میلیونی پرسپولیس بکنید تو رو خدا ما تمام زندگیمون پرسپولیسه مگه بد کردیم بهتون رای دادیم چرا جواب اعتماد مارو نمیدین مگه ما هواداران چه گناهی کردیم؟»

فرد دیگری هم با آی دی بختیاری 105 برای معاون اول رییس جمهور نوشته است:
«آقای جهانگیری معاون محترم ریاست جمهوری من با علاقه کامل به دکتر روحانی رای دادم چون کارشو و افکارشو می پسندیدم اما الان عاجزانه به عنوان هوادار عاشق فوتبال و پرسپولیس ازتون می خواهم اساسی مشکل این تیم مردمی و پر هوادارو که در آسیا و جهان هم عاشق داره حل کنید، تیمو بدهید دست آدم های با دانش روز فوتبال و متخصصین این امر بزارید دعای این مردم خوب و خونگرم و همیشه در صحنه پشتتون باشه نه اینکه ناراحتشون کنید روحیه و نشاط و شادابی به جوان های این مرز و بوم که همیشه حضوری فعال در همه عرصه های جامعه داشته اند هدیه بدهید ممنون. هوادار عاشق به تیم پرسپولیس محبوب.»

 یک هوادار دیگر با آی دی ساومن نوشته است:
آقای جهانگیری آقای دکتر، من نمی دونم شما مگه با رای همین مردم روی کار نیومدین؟ مگه وظیفه دولت رسیدگی به خواست های ملت و کسب رضایت همین مردم نیس؟ مگه دولت مردم نیستین؟ خود شما الان نگاه کن پستی که گذاشتی همه باهاش مخالفن... اگه دولت شما نماینده مردمه و با رای اونا روی کار اومدین پس باید تسلیم محض خواست مردم باشین... پرسپولیس مال مردمه، دولت مال مردمه، همین مردمم میخان پرسپولیس واگذار شه حالا مشکل شما چیه این وسط؟؟؟ من اصن درک نمی کنم.»

در میان کامنت ها، هواداران پرسپولیس با هم یک قرار هم گذاشتند و آن تجمع مقابل باشگاه در اعتراض به سیاست های وزارت ورزش و جوانان در انتخاب اعضای هیات مدیره و عملکرد ضعیف در بحث نقل و انتقالات بود.

قرار آنها به صبح روز شنبه موکول شد، آیا تا آن زمان گلایه های هواداران پرسپولیس به گوش رییس جمهور می رسد؟

 اخبار ورزشی -  کاپ


ویدیو مرتبط :
انتقاد شدید از سیاست های دولت یازدهم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش رویانیان به مرگ هوادار پرسپولیس:تسلیت می گویم اما هواداران خودشان را کنترل کنند/هیئت دولت نقشی در آمدن پولادی به پرسپولیس نداشت



 

 

 

تیم فوتبال پرسپولیس ,  محمدرضا رویانیان

 

 

 

مدیر عامل پرسپولیس مهمان تلفنی امشب برنامه نود بود.

محمد رویانیان در واکنش به مرگ هوادار پرسپولیس به خاطر شکست دادن استقلال گفت:«متاسفم.من تسلیت عرض می کنم به خانواده این مرحوم اما باید بگویم که ما از این قضیه مطلع نبودیم ولی بلافاصله پس از اطلاع تیمی از باشگاه را به اهواز فرستادیم تا با خانواده این مرحوم ابراز همدردی کنند.این وظیفه ما است که همدردی خودمان را ادامه بدهیم.مطمئن باشید که ارتباط ما با خانواده این مرحوم برقرار خواهد بود.»

او که این حرف ها را در برنامه نود می زد این را گفت و ادامه داد:«اولین دفتر طرفداران در خوزستان را به نام ایشان ثبت می کنیم.ولی به جوانان توصیه می کنم که شور بازی استقلال و پرسپولیس را در خودشان کنترل کنند.استقلال و پرسپولیس از تیم های بزرگ ایران هستند وهمه عضو یک خانواد.ما همه ایرانی هستیم و باید به هم احترام بگذاریم.»

در ادامه این گفت و گوی تلفنی فردوسی پور بحث را به حضور مهرداد پولادی در پرسپولیس کشاند و از نقش هیئت دولت در این انتقال حرف زد که رویانیان این واکنش را نشان داد:«نه هیئت دولت هیچ نقشی در این انتقال نداشته است.تمام کارهای این انتقال را خودم انجام دادم.من با مسئولان مس رایزنی کردم و از آنها به خاطر اتفاقاتی که افتاد عذر خواستم.من به مسی ها ادب نشان دادم دوستان تسلیم ادب و سماجت من شدند.»

رویانیان در پاسخ به این سوال که شما گفته بودید پولادی را در لیگ برتر هم بازی می دهید و می خواهید قانون را دور بزنید هم این واکنش را نشان داد:«ما مخلص قانون هم هستیم.اصلا این طور نیست و پولادی را فقط برای حضور در لیگ قهرمانان به خدمت گرفته ایم.»

رویانیان در ادامه حرف هایش یک بار دیگر با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ برتر گفت:«من باید یک بار دیگر به این برنامه ریز گله کنم.مسئولان سازمان لیگ دو روز پس از بازی ما در لیگ قهرمانان می خواهند بازی ما با داماش را برگزار کنند که این واقعا انصاف نیست.در ضمن دوستان می گفتند که نمی شود به فاصله دو روز از هم در ورزشگاه آزادی دو بازی را برگزار کرد اما دوشنبه استقلال با سایپا بازی کرد و ما باید روز سه شنبه در همین ورزشگاه به مصاف حریف خود برویم.»

اما حرف های پایانی مدیر عامل پرسپولیس که در مورد رتبه این تیم در جدول رده بندی حرف زد و گفت:« تمام تلاش ما این است که پرسپولیس بتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.»