ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غلامی با اعتراض فولادشهر را ترک کرد



اخبار,اخبار ورزشی ,محمد غلامی

 

اخبار ورزشی - غلامی با اعتراض فولادشهر را ترک کرد

محمد غلامی، مهاجم سپاهان، زمانی که متوجه شد در ترکیب تیم اصفهانی برای بازی امروز قرار نگرفته، ورزشگاه فولادشهر را ترک کرد.

حواشی قبل از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و الاهلی عربستان در چارچوب رقابت‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

به نقل از تسنیم، محمد غلامی، مهاجم تیم سپاهان، حدود 45 دقیقه مانده به آغاز بازی درب رختکن ایستاده بود و زمانی که متوجه شد در ترکیب تیم سپاهان قرار نگرفته، ورزشگاه فولادشهر را ترک کرد.

* پیش از آغاز مسابقه همچنین بلندگوهای ورزشگاه از تماشاگران خواستار شد که مواد منفجره وارد ورزشگاه نشود، زیرا این مسئله سبب کسر امتیاز می‌شود.

* تیم الاهلی امارات به محض ورود به زمین ورزشگاه فولادشهر اصفهان از سوی تماشاگران سپاهان هو شد.

* تشویق محرم، عقیلی، سوکای و حاج‌صفی، پیش از آغاز مسابقه از دیگر حواشی این مسابقه به شمار می‌رفت.

* قبل از شروع مسابقه، نزدیک به 3 هزار نفر در ورزشگا فولادشهر اصفهان حضور داشتند.
اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
ترک کردن مصاحبه توسط رابرت داونی جونیور به نشانه اعتراض

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حذف مظاهری با ناداوری/نماینده ایران به نشانه اعتراض رینگ را ترک کرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حذف مظاهری با ناداوری/نماینده ایران به نشانه اعتراض رینگ را ترک کرد

خبرگزاری فارس: بوکسور وزن 91- کیلوگرم تیم ملی ایران با شکست برابر حریف کوبایی از صعود به مرحله دوم مسابقات المپیک بازماند.

علی مظاهری بوکسور وزن 91- کیلوگرم تیم ملی ایران در نخستین بازی خود به مصاف "خوزه لاردوت گومز" بوکسور تیم ملی کوبا رفت که در راند اول با نتیجه 6 بر 4 حریف خود را شکست داد ولی در راند دوم داوران دو اخطار پیاپی به وی دادند و بلافاصله اخطاز سوم را نیز دریافت کرد تا به راحتی شکست را بپذیرد.

مظاهری که این ناداوری را باور نداشت به اعتراض رینگ را ترک کرد.

"خوزه لاردوت گومز" کوبایی 22 ساله قهرمان بوکس آماتور جوانان جهان در سال‌های 2008 و 2009 بوده و در المپیک نوجوانان سنگاپور هم حضور داشت. عنوان بهترین بوکسور آماتور کوبا در سال 2009 نیز در کارنامه وی دیده می‌شود./فارس