ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غفور: یک شبه همه علیه تیم ایران شدند


پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل روسیه گفت: با کسب دو پیروزی در خاک روسیه این تیم دیگر تقریبا امیدی به صعود ندارد.

خبرگزاری ایسنا: امیر غفور پس از دومین پیروزی تیم ایران برابر روسیه در هفته پنجم لیگ جهانی اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم تیم پر قدرت روسیه را شکست دهیم و هم خودمان را از لحاظ روحی شارژ کردیم و هم اینکه یکی از حریف های خود را از دور مسابقات تقریبا خارج کردیم. حالا فرصت خوبی است که از شش دیداری که میزبانیم در تهران خیلی خوب استفاده کنیم.

ملی پوش والیبال تصریح کرد: مطمین هستیم تیم هایی که به تهران خواهند آمد با جو سالن آزادی آشنا هستند و می دانند تماشاگران چطور تیم ملی را تشویق خواهند کرد و بازی در تهران برای هر تیمی سخت است. قضاوت زود هنگام برخی افراد باعث دلخوری بازیکنان شد و آنقدر نباید زود فراموش شود که تیم ایران چه نتایجی به دست آورده و به کجا رسیده است. اما متاسفانه یک شبه و با چهار باخت همه علیه تیم ایران شدند.

تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه متوالی در هفته پنجم لیگ جهانی موفق به شکست روسیه شد و شش امتیاز به دست آورد.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با خانواده والیبالیست غفور بازیکن تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کامرانی: همه تیم‌ها علیه ایران هستند


گارد‌ رأس تیم ملی بسکتبال ایران گفت: الان همه تیم‌ها علیه ایران هستند ولی ما به این مسائل کاری نداریم.

خبرگزاری تسنیم: مهدی کامرانی پس از پیروزی تیم بسکتبال کشورمان مقابل مغولستان اظهار داشت: بازی  با تیم‌هایی که ساده‌تر هستند سخت‌تر است چرا که آنها می‌آیند تا با قدرت مقابل ایران بازی کنند.

وی ادامه داد: الان همه تیم‌ها علیه ایران هستند ولی ما به این مسائل کاری نداریم و فقط به طلا فقط فکر می‌کنیم. می‌خواهیم مدال طلای  بازی‌های آسیایی را بگیریم که حس غرورمان برانگیخته شود.

گارد رأس تیم ملی کشورمان تصریح کرد: محل اقامتمان اصلاً خوب نیست و مسیرها دور است، واقعاً ساماندهی مسابقات ضعیف است.