ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غفور عمل جراحی می‌شود


پشت‌ خط زن تیم ملی والیبال ایران قرار است در هفته جاری مورد عمل جراحی قرار بگیرد.

خبرگزاری فارس: امیر غفور، پشت‌خط زن تیم ملی والیبال ایران به دلیل دندان درد نتوانست یک جلسه تیم ملی را همراهی کند. وی در چهارمین هفته تمرینات تیم ملی هم با مسکن‌هایی که سیامک افروزی، پزشک تیم ملی برای وی تجویز کرد در جمع ملی‌پوشان حضور پیدا کرد و به تمرین پرداخت؛ هرچند که اکثر زمان را وی مشغول انجام تمرینات بدنسازی بود.

به هر حال امیر غفور هفته جاری قرار است دندان عقل خود را مورد عمل جراحی قرار دهد و به احتمال فراوان پس از آن می‌تواند بدون مشکل در تمرینات حاضر شود.


ویدیو مرتبط :
عمل جراحی بی سابقه سر در ایران+فیلم لحظه عمل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین عمل جراحی حلقه لگنی به صورت بسته



 

 

 

عمل جراحی

 

 

برای نخستین بار در كشور عمل شكستگی حلقه لگنی در ناحیه ساكروم بدون باز كردن محل و به صورت بسته در بیمارستان میلاد انجام شد.

دكتر مهرداد منصوری، رئیس این تیم جراحی با بیان این مطلب گفت: این عمل بدون نیاز به باز كردن محل شكستگی و به صورت بسته و با استفاده از سی آروم و تخت رادیو لورسنت انجام شد.

به گفته وی در این روش منحصر به فرد شكستگی ساكروم در ناحیه لگن توسط دو عدد پیچ و مهره های اول و دوم ساكروم تثبیت شدند.

وی اظهار كرد: این برای نخستین بار در كشور است كه از پیچ های اپلیوساكرال در مهره های اول و دوم ساكروم به صورت بسته و با هدایت فلوروسكوپ در اتاق عمل استفاده می شود.

وی تصریح كرد: متاسفانه به علت كمبود تجهیزات، برخی اعمال جراحی نوین در این ناحیه قابل انجام نبود كه خوشبختانه با تهیه تخت رادیولورسنت كه با همت صنعتگران مبتكر داخلی در كشور طراحی و تولید شد، انجام این اعمال جراحی امكان پذیر شد.

وی تاكید كرد: با در اختیار گرفتن این تخت ویژه از این پس قادر به انجام موارد پیچیده تری از شكستگی های این ناحیه هستیم..../تحلیل:جام جم