ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غزال تیزپا یعنی او!



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار غزال تیزپا

ناصر محمدخانی ، او بی شک یکی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران است.

 علی پروین این بار در اینستاگرامش عکسی را از ناصر محمدخانی منتشر کرده است. عکسی برای اواسط دهه 60. علی پروین همیشه اعتقادی ویژه به این مهاجم داشت و درباره اش می گفت: فوروارد رو دست ناصر نداشتیم. اینکه تو یه وجب جا بتونه 4 نفر رو دریبل کنه یا با شوک دادن از حریفاش رد بشه.»

ناصر محمدخانی یکی از محبوب ترین بازیکنان فوتبال ایران حتی بعد از پایان فوتبالش بود اما اتفاقاتی که در زندگی شخصی اش افتاد ، او را تبدیل به یک چهره فراموش شده در فوتبال ایران کرد. اگرچه علی پسر بزرگ ناصر درباره اش می گوید:«پدرمم مبری از همه آن تهمت هاست. من و برادرم هیچ وقت او را مقصر این اتفاقات نمی دانیم.»

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار غزال تیزپا

 

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
پلنگ ، غزال را درچنگال خود اسیر میکند ولی گروه نجات بابون ها غزال را نجات میدهند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مینیاتور، غزال می‌شود



 

 

مینیاتور، غزال می‌شود

 

نام جدید مینیاتور بر اساس نام‌گذاری برند آهو، تغییر می‌یابد به این جهت بی‌دلیل نیست تا نام‌هایی همچون غزال، كژال، مارال، جبیر، چیرو، آهوی گواتردار، غزال تامپسون، غزال گرانت، و... را برای این خودروی جدید لحاظ كنیم.

 

به دنبال بازدید نوروزی مقام معظم رهبری از نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو در فروردین امسال، با انتقاد ایشان از انتخاب نام خارجی برای این خودرو، شركت سایپا در فراخوانی از تصمیم خود برای تغییر نام این خودرو خبر داد هر چند كه در آن زمان نیز اشاره‌ای به زمان تولید این خودرو نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسولان سایپا قصد دارند تا نام جدید مینیاتور را براساس نام گذاری برند جدید خود یعنی آهو، تغییر دهند به این جهت بی دلیل نیست تا نام‌های همچون غزال، گژال، مارال، جبیر،چیرو، آهوی گواتردار(آهوی ایرانی)، غزال تامپسون، غزال گرانت،و.. را برای این خودروی جدید لحاظ كنیم.

بر اساس تاریخچه ۷ ماهه از بحث پیش فروش مینیاتور نه رونمایی آن گروه خودروسازی سایپا سال گذشته ۱۲ هزار دستگاه از این خودرو را به عنوان اولین خودرو ملی تولیدی خود در سه مرحله پیش فروش كرد كه قرار بود حدود هشت هزار دستگاه (دو سری ۴ هزار دستگاهی) از آن پاییز و زمستان سال گذشته و چهار هزار دستگاه نیز در بهار امسال تحویل مشتریان شود.كه این اروز نیز در نهایت به در خواست سایپا برای تحویل خوردوی جایگزین تغییر كرد.

البته این كار در ایران تقریبا به نوعی رویه تبدیل شده است. پیش از این در مورد تندر۹۰ نیز چنین اتفاقی رخ داده بود و بسیاری مجبور شدند به جای تندر از سایر محصولات ایران خودرو و سایپا خریداری كنند. البته این موضوع نه فقط در شركت های نیمه دولتی بلكه حتی در شركت‌های خصوصی (به عنوان نمونه زاگرس خودرو) هم رخ داده است.

خودروی جدید سایپا كه هم اكنون هنوز با نام مینیاتور شناخته می‌شود تا پیش از این با نام سایپا ۲۳۱ یا S۸۱ و بعد مینیاتور و از این به بعد با نام یكی از گونه‌های و اسامی آهو شناخته خواهد شد ...../تحلیل:ایلنا