ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غایب بزرگ پرسپولیس برابر ملوان


کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از آخرین تمرین سرخپوشان پیش از دیدار برابر ملوان انزلی، اسامی 19 بازیکن را برای حضور در اردو در شرایطی اعلام کرد که نام مهدی طارمی از این لیست خارج شد.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از آخرین تمرین سرخپوشان پیش از دیدار برابر ملوان انزلی، اسامی 19 بازیکن را برای حضور در اردو در شرایطی اعلام کرد که نام مهدی طارمی از این لیست خارج شد.

سرخپوشان امروز آخرین تمرین پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی از هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) را در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار کردند و کادر فنی، اسامی 19 بازیکن را برای حضور در اردوی پیش از بازی به شرح زیر اعلام کرد:

سوشا مکانی، ایمان صادقی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، وحید حیدریه، محمد انصاری، رامین رضائیان، رضا خالقی‌فر، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، علی علیپور، سید علی فاطمی، مهرداد کفشگری، محمد رحمتی، میلاد کمندانی و جری بنسون.

گفتنی است؛ تیم پرسپولیس پس از تمرین امروز، راهی هتل المپیک شد و فردا پیش از بازی، نام یک بازیکن از این فهرست خارج خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
6گلی که پرسپولیس به ملوان زد و ملوان هم به جمع ششتایی ها پیوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اومانیا غایب بزرگ پرسپولیس در دربی 81



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس نمی‌تواند تیمش را در دربی 81 تهران همراهی کند.

مایکل اومانیا به علت دردی که در زانویش دارد، فعلاً باید به فیزیوتراپی ادامه دهد و به این خاطر او در دربی 81 غایب بزرگ تیمش خواهد بود.


اومانیا بسیار امیدوار بود بتواند در بازی با ملوان به میدان برود تا برای دربی 81 آماده شود، اما پزشک متخصص امروز به وی اعلام کرد که اگر برای بازی کردن عجله کند، احتمال دارد درد زانویش تشدید شود.


با توجه به این قضیه پزشک از اومانیا خواسته است تا یک هفته دیگر به فیزیوتراپی ادامه دهد و بعد از آن از زانویش ‌MRI بگیرد تا اگر به بهبودی کامل رسیده بود در تمرینات گروهی شرکت کند.


پرسپولیس ظرف یک هفته آینده باید مقابل ملوان و استقلال به میدان رود و با وضعیتی که اومانیا دارد او قطعاً به هیچ‌کدام از این دو بازی نخواهد رسید.

 

اخبار ورزشی - تسنیم