ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غافلگیری علی دایی توسط دو بازیگر مشهور و فرار از سوپرمارکت



 

اخبار,اخبار امروزورزشی,اخبار علی دایی

هر چند که دایی در زمان حضورش در سوپر مارکت فقط با سروش صحت خوش‌وبش کرد ولی نکته جالب جایی بود که به غیر از سروش صحت، پوریا پورسرخ هم در سوپر مارکت بوده.

"بستنی زمستانی" نورا کار دست علی دایی داد و سرمربی سابق پرسپولیس در حالی که مدت‌هاست تلاش می‌کند تا مقابل دوربین‌های تلویزیونی و خبرنگاران حاضر نشود، به طور ناخواسته و عجیبی در یک سوپر مارکت به دام افتاد!

 

دایی که پس از جدایی‌اش از پرسپولیس حتی به شایعه حضورش در تیم‌ملی آذربایجان و پیشنهاد باشگاه‌های تراکتورسازی و پیکان پاسخی نداد، این روزها ترجیح می‌دهد تا بیشتر از هر چیزی وقتش را صرف نورا کند و با او خوش بگذراند.

 

دایی که همیشه در امر بیزنس موفق و حرفه‌ای رفتار کرده، حالا با توجه به اینکه روزهایش را با نورا سپری می‌کند، کارهای تولیدی و حتی رسیدگی به امور "نمایندگی‌های دایی" را نیز به برادرانش سپرده و ترجیح می‌دهد که او را به کلاس‌های مختلف ببرد و فقط پیگیر رستوران‌ لوکسی باشد که می‌خواهد در سعادت‌آباد افتتاح کند.

 

شهریار که حتی برای برنامه نوروزی یکی از شبکه‌های تلویزیونی دعوت شده بود در دعوت و پیغام‌های مجری چشم رنگی این شبکه تلویزیونی پاسخ منفی داد و اعلام کرد که فعلا نمی‌خواهد از محدوده خانوادگی و آرامشی که دارد خارج شود.

 

دایی در مورد سپری کردن روزهایش با نورا صحبت‌های جالبی می‌کند: «وقتی بهم می‌گه پدر، یه جوری می‌شم... از ته دل کیف می‌کنم... تمام خستگی‌هام در می‌ره و جون می‌گیرم.»

 

البته دایی می‌داند که نورا رگ خواب او را در دست دارد: «نورا خیلی خوب می‌دونه که چی کار کنه... می‌دونه که چه جوری حرف بزنه و رفتار کنه تا من اینجوری بهش علاقمند بشم. این درسته که بچه‌ها همیشه برای پدر و مادرها عزیزن ولی نورا سیاست خاصی داره و مثل خانم‌ها رفتار می‌کنه.»

 

دایی این روزها حتی دنبال فوتبال هم نیست و وقتی با او در مورد پرسپولیس صحبت می‌کنیم با همان تعصب خاص خودش فقط برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت می‌کند ولی در عوض ناهار خوردن شهریار با دخترک خوش‌زبانی که روح آقای گل جهان را تسخیر کرده نکته‌های قابل توجه زیادی دارد.

 

نورا هر چه که می‌خواهد آرام به دایی می‌گوید... خیلی آرام و محترمانه: «پدر... لطفا گوجه... پدر... لطفا آب.»

 

اما نکته جالب در مورد گردش دایی و نورا جایی بود که پس از صرف ناهار، نورا هوس بستنی کرد: «حدود ساعت سه بعد از ظهر بود که توی کامرانیه بودم و پرنسس من هوس بستنی کرد!»

 

دایی که نورا را در ماشین تنها نمی‌گذارد، در شلوغی کامرانیه مقابل سوپر مارکت بزرگی ترمز زد و در حالی که ماشینش را جای مناسبی هم پارک نکرده بود، با سرعت و به همراه نورا وارد سوپر مارکت شد.

 

همین که نورا بستنی‌اش را انتخاب کرد و دایی قصد داشت پول آن را بپردازد، دوربین بفرمایید شام با کارگردانی سروش صحت به سراغ دایی رفت.

 

دایی که حسابی غافلگیر شده بود وقتی به سمت دیگری چرخید متوجه شد که یک دوربین دیگر هم در سمت دیگر سوپر مارکت مستقر شده است. احتمالا به همین دلیل بود که دایی از جایش تکان نخورد و به رغم اصرار عوامل، حاضر نشد با این دوربین‌ها صحبت کند.

 

هر چند که دایی در زمان حضورش در سوپر مارکت فقط با سروش صحت خوش‌وبش کرد و نکته جالب جایی بود که شنیدیم به غیر از سروش صحت، پوریا پورسرخ هم در سوپر مارکت بوده و در مقابل دوربین بفرمایید شام برای مهمانانش خرید می‌کرده است.

 

دایی که اتفاقا دوستی خوبی نیز با پوریا دارد وقتی متوجه این موضوع شد و فهمید که پورسرخ نیز در سوپر مارکت بوده، پس از خارج شدن از سوپرمارکت با پوریا تماس گرفت و با او به خوش و بش پرداخت...

 

می‌گویند پوریا هم از دایی خواسته تا بفرمایید شام را ببیند و به او نمره بدهد.

 

اخبار ورزشی - روزنامه گل


ویدیو مرتبط :
دعوت بازیگر مشهور ایرانی، از بازیگر مشهور ترکیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عكس یادگاری علی دایی در كنار بازیگر مشهور پیش از سفر به استرالیا



 

علی دایی كه به دعوت AFC شب گذشته از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم سفر به استرالیا برای تماشای بازی فینال جام ملت های آسیا بود، با حمید گودرزی كه از سفر اروپا برگشته بود دقایقی گفتگو كرد.

اخبار,اخبارورزشی,علی دایی

 

 اخبار ورزشی  - جام نیوز