ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عیسی‌بیگ‌لو: داور هوای حریف را داشت


دانشجوی تکواندوکار ایران پس از شکست برابر حریف کره‌ای گفت: یک سر بازی برد و یک سر آن باخت است. امیدوارم در رقابت‌های بعدی این نتیجه را جبران کنم.

خبرگزاری ایسنا: وحید عیسی‌بیگ‌لو پس از شکست برابر حریف کره‌ای در مسابقات تکواندوی بیست‌وهشتمین دوره بازی‌های دانشجویان جهان گفت: به هر حال کره‌ای‌ها میزبان بودند و رقابت نزدیکی با هم داشتیم. من حمله می‌کردم ولی داور اخطار کم‌کاری به حریف کره‌ای نمی‌داد و زمانی که همزمان مشت زدیم امتیاز آن را به حریف کره‌ای من دادند. یک سر بازی برد و یک سر آن باخت است. امیدوارم در رقابت‌های بعدی این نتیجه را جبران کنم.

دانشجوی تکواندوکار ایران یادآور شد: سطح مسابقات بالا بود. تکواندوکار اسپانیا با 2 مدال طلا در کارنامه‌اش در این رقابت‌ها سوم شد. حریف کره‌ای من در یک چهارم نهایی نیز مدال برنز مسابقات جهانی روسیه را داشت. به دلیل توزیع امتیاز برای حضور در المپیک، قدرت‌های تکواندوی جهان در یونیورسیاد شرکت کرده بودند.

وی افزود: خوشحالم که آرمین هادی‌پور مدال گرفت. من 2.5 ماه در اردو بودم و 10 کیلو وزن کم کردم و نگران بودم که مبادا آرمین اسیر ناداوری شود و برای موفقیت او دعا کردم و خوشحالم که پرچم ایران را به اهتزاز درآورد.


ویدیو مرتبط :
کربلایی عیسی خدابنده لو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی دایی: داور به سمت تیم حریف غش کرده بود!



علی دایی: داور به سمت تیم حریف غش کرده بود!

علی دایی ,سرمربی علی دایی

فارس