ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس 2 اسطوره فوتبال در کنار همسر قالیباف


تصویر زیر مربوط می شود به حاشیه مسابقه خیریه بین تیم یاران علی کریمی و رسانه ورزش که به همت جادوگر، لیلا بلوکات و با همکاری شهرداری تهران و تعدادی از ارگان ها و شرکت های دیگر برگزار شد.

جام نیوز: تصویر زیر مربوط می شود به حاشیه مسابقه خیریه بین تیم یاران علی کریمی و رسانه ورزش که به همت جادوگر، لیلا بلوکات و با همکاری شهرداری تهران و تعدادی از ارگان ها و شرکت های دیگر برگزار شد.

عکس دو اسطوره قرمزها در کنار همسر قالیباف
لیلا بلوکات، علی پروین، محمد پنجعلی و همسر محمد باقر قالیباف شهردار تهران


ویدیو مرتبط :
مقابله اسطوره فوتبال و اسطوره بسکتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسطوره فوتبال که سوتغذیه داشت +عکس



اخبار گوناگون - اسطوره فوتبال که سوتغذیه داشت +عکس

توماس سوارز داسیلوا بدون تردید از ارکان تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی 1950 بود، جایی که ستارگان بزرگ دنیای فوتبال تلمو سارا، بازیکن تیم ملی اسپانیا، آدمیر از برزیل (آقای گل) و آلسیدس گیگیا، قهرمان تیم ملی اروگوئه را به فوتبال دوستان سراسر جهان معرفی کرد.

توماس سوارز داسیلوا (Thomaz Soares da Silva) ملقب به زیزینیو (Zizinho) که هافبک هجومی سابق تیم ملی برزیل که در جام جهانی 1950 حضور داشت، موفق شد طی 53 بازی ملی 30 گل برای برزیل به ثمر برساند.
وی بدون تردید از ارکان تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی 1950 بود، جایی که ستارگان بزرگ دنیای فوتبال تلمو سارا، بازیکن تیم ملی اسپانیا، آدمیر از برزیل (آقای گل) و آلسیدس گیگیا، قهرمان تیم ملی اروگوئه را به فوتبال دوستان سراسر جهان معرفی کرد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,توماس سوارز داسیلوا

 

 او بعدها مورد ستایش پله قرار گرفت و مردم برزیل در سال 2008 در نظرسنجی رسمی وزارت ورزش این کشور وی را به عنوان برترین ورزشکار تاریخ کشورشان انتخاب کردند.
هافبک هجومی سابق تیم ملی برزیل که در جام جهانی 1950 حضور داشت، موفق شد طی 53 بازی ملی 30 گل برای برزیل به ثمر برساند.


زیزینیو که قهرمان دوران کودکی پله است با فلامنگو، بانگو و سائوپولو افتخارات زیادی بدست آورد و در رقابت با آدمیر منزس و خوان شیافینو جایزه بهترین بازیکن فوتبال جهان را تصاحب کرد. وی بهترین گل‌زن تاریخ کوپا آمه‌ریکا با 17 گل است.
دوران کودکی زیزینیو، چندان جذاب و دوست داشتنی نبود، او به گفته خودش دچار سوء تغذیه بود و وی را بارها برای معالجه نزد پزشک برده بودند. فقر ویژگی برجسته دوران کودکی او و بسیاری از هم نسلی هایش محسوب می شد و همیشه با افتخار از فقر دوران کودکی خود سخن می گفت.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران