ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس یادگاری کرانچار با دو بازیکن ایرانی الاهلی



روز سه شنبه کرانچار خودش برای اولین بار الاهلی قطر را تمرین داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ تغییر سرمربی الاهلی قطر اتفاقی بود كه می‌توانست باعث تزلزل جایگاه مجتبی جباری و سیدجلال حسینی در این تیم شود. اما حالا حسینی و جباری خوشحال هستند كه كرانچار سرمربی تیمشان شده است. چراكه او با نوع بازی آن‌ها آشناست. از طرفی خود كرانچار هم خوشحال است كه این دو بازیكن خوب ایرانی را در اختیار دارد و می‌تواند از آن‌ها در تیمش استفاده كند.

كرانچار طی چند روز گذشته در مورد وضعیت جباری و حسینی با آن‌ها صحبت كرده است. او روز گذشته با این دو بازیكن ایرانی عكس یادگاری گرفت.

 

اخبار,اخبار ورزشی, بازیکنان الاهلی قطر


  اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
الشمال ۲-۳ الاهلی؛ سومین برد پیاپی کرانچار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک ایرانی در بین 10 بازیکن برترفوتسال زنان جهان در سال 2013/عکس



 

اخبار ورزشی  - فوتسال پلنت انتخاب کرد
فرشته کریمی در بین 10 بازیکن برتر فوتسال دنیا

 نام فرشته کریمی، ملی پوش فوتسال ایران در بین 10 فوتسالیست برتر جهان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا ، سایت فوتسال پلنت، که هر سال بهترین های فوتسال دنیا را معرفی می کند فرشته کریمی، ملی پوش فوتسال بانوان ایران را یکی از10 بازیکن برترفوتسال زنان جهان در سال 2013 معرفی کرد.

 

اخبار,اخبارورزشی,فوتسالیست برتر جهان

 

در لیست معرفی شده از سوی این سایت، نام سه بازیکن از برزیل، چهار بازیکن از اسپانیا، دو بازیکن پرتغالی و یک بازیکن از روسیه و یک بازیکن هم از ایران ثبت شده که کاندیدای عنوان بهترین بازیکن فوتسال زنان در سال گذشته میلادی بودند و در نهایت "مینوزو" برزیلی عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد.

بهترین های فوتسال جهان از سال 2007 از سوی این سایت معتبر معرفی می‌شود که به جز سال های 2009 و 2007، بهترین بازیکن فوتسال زن جهان برزیلی بوده و در سال های عنوان شده به ترتیب اوکراین و اسپانیا توانسند این عنوان را از دست برزیلی ها در آورند.
اخبار ورزشی - ایسنا