ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس یادگاری بنگر و فردوسی پور در پشت صحنه 90



اخبار,اخبار ورزشی,اخبارمحسن بنگر

محسن بنگر که شب گذشته میهمان برنامه 90 بود، به خداحافظی اش در سال آینده و با پیراهن پرسپولیس، تمجید از قلعه نویی و پاسخ به کری خوانی روزنامه استقلال جوان پرداخت.

 

اخبار,اخبار ورزشی,اخبارمحسن بنگر

محسن بنگر و عادل فردوسی پور

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
‫گزارشی از پشت صحنه برنامه 90 و مصاحبه با فردوسی پور‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیامک هدایتی به فردوسی پور پشت صحنه 90 را به هم ریخت



اخبار,اخبارورزشی,واگذاری پرسپولیس

در جریان آخرین برنامه تلویزیونی 90 اتفاقاتی افتاد که باعث تعجب عادل فردوسی پور و همکاران او شد.

 در جریان پخش برنامه این هفته 90 و در حالی که فردوسی پور درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، مشغول گفتگو با پورحسینی و خادم بود، ناگهان موبایل فردوسی پور پیامکی دریافت کرد که برای بچه های پشت صحنه قابل توجه بود.

در حالی که در مورد بحث واگذاری پرسپولیس مسائل مهمی مطرح نمی شد، حسین هدایتی پیامکی را بدین شرح به موبایل فردوسی پور ارسال کرد: "سلام عادل جان، لطفا سوال کن اگر دو یا سه بار مزایده گذاشتید و خریداری پیدا نشد، قانونگذار چه پیش بینی کرده است؟"

هر چند که بخش اول پیامک هدایتی به فردوسی پور در نوع خودش قابل توجه بود ولی بخش دوم این پیامک حاوی یک خبر ویژه بود: "مجموعه ما با 200 میلیارد اعلام آمادگی کرده است. آیا امکان کاهش قیمت وجود دارد یا خیر."

در حالی که میهمانان ویژه برنامه 90 هرگز در مورد این موضوع صحبت خاصی نکردند، خادم در مورد ماجرای سیاسی، خواجه وند، اسپانسر، روابط عمومی و مسائل دیگر هم چنان طفره رفت که فردوسی پور اینگونه واکنش نشان داد: "آقای خادم... شما جدا از اینکه بد بدن هستید، پیچ پیچک را هم خوب بلد هستید!"

 اخبار ورزشی  -  اسپورت تی وی