ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس یادگاری برانکو با سید جواد هاشمی


بازیگر سینما و تلویزیونی کشورمان پیش از ظهر امروز در یکی از مراجع تجاری جزیره کیش با سرمربی پرسپولیس روبرو شد و با وی به خوش و بش پرداخت.

خبرگزاری فارس: با اعلام اینکه تمرین امروز پرسپولیس در اردوی کیش تعطیل است بازیکنان این تیم پیش از ظهر امروز برنامه‌های تفریحی مدنظر کادر فنی خود را انجام دادند.

پرسپولیسی‌ها در ساعت 10 صبح عازم کشتی تفریحی شدند و حدود 2 ساعت را در این کشتی سپری کردند. در کشتی برنامه‌های مفرح و شادی برای بازیکنان پرسپولیس در نظر گرفته شده بود که این مسئله باعث رضایت برانکو شد و بازیکنان هم به ریکاوری روحی و ذهنی پرداختند تا خستگی تمرینات پرفشار چند روز اخیر را از تن به در کنند.

عکس یادگاری سید جواد هاشمی با برانکو

بعد از این برنامه هم با اعلام برانکو بازیکنان پرسپولیس در اختیار خودشان بودند تا اگر قصد استراحت دارند در اتاق‌هایشان استراحت کنند و اگر قصد گشت و گذار در جزیره را دارند بتوانند به برنامه‌هایشان برسند اما با اعلام سرمربی پرسپولیس کلیه بازیکنان باید در ساعت 20 در هتل پارمیس محل اقامت پرسپولیس حضور داشته باشند.

برانکو هم همراه دستیارانش طبق عادت همیشگی برای صرف قهوه به یکی از مراجع خرید جزیره کیش رفت و حضور او باعث تجمع مردم اطراف سرمربی پرسپولیس شد. اکثر کسانی که سرمربی پرسپولیس را می‌دیدند از وی تقاضای عکس یادگاری می‌کردند. برانکو هم با روی گشاده با همه حتی کودکان خردسال عکس یادگاری گرفت.

از نکات جالب توجه امروز برخورد سیدجواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیونی کشورمان با سرمربی پرسپولیس بود. این دو نفر دقایقی با هم صحبت کردند و سپس عکسی به یادگار با هم گرفتند. هاشمی همچنین برای برانکو و پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

همچنین تمرینات پرسپولیس از فردا در دو نوبت برگزار خواهد شد اما طبق برنامه قرار بود پرسپولیس فردا یک دیدار تدارکاتی برگزار کند که هنوز این حریف تدارکاتی پیدا نشده و این مسئله ابهام دارد.


ویدیو مرتبط :
عکس یادگاری... سروده استاد مرتضی کیوان هاشمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سید جواد هاشمی دیروز کجا بود؟ +عکس


پیکر مرحومه حاجیه خانم فاطمه سیلاخوری، مادر شهیدان احمد و محمد کشوری، از مقابل بیت معظم وی در شهرستان سیمرغ با حضور خیل عظیم و گسترده مردم تشییع شد.

خبرگزاری مهر: پیکر مرحومه حاجیه خانم فاطمه سیلاخوری، مادر شهیدان احمد و محمد کشوری، از مقابل بیت معظم وی در شهرستان سیمرغ با حضور خیل عظیم و گسترده مردم تشییع شد.

عکس: سید جواد هاشمی دیروز کجا بود؟

عکس: سید جواد هاشمی دیروز کجا بود؟

عکس: سید جواد هاشمی دیروز کجا بود؟

عکس: سید جواد هاشمی دیروز کجا بود؟

عکس: سید جواد هاشمی دیروز کجا بود؟

عکس: سید جواد هاشمی دیروز کجا بود؟

عکس: سید جواد هاشمی دیروز کجا بود؟